اخبار ورزشی

عکس| روایت حمله با چاقو به شاگردان میلاد میداوودی!

قرار بود تیم «اتحاد طیبی» در چادگان یک مسابقه فوتبال برگزار کند که اصفهان هم به آن شهرت دارد. آنها حتی فکرش را هم نمی کردند که با دستان آسیب دیده و سر و صورت آسیب دیده به شهرشان برگردند اما میزبان و مسئول مسابقه این نظارت را نداشتند. وقتی به دستیار میلاد میداودی گفت: «[به داور] مخالفت نکنید، از شما خواهند پرسید.»

میلاد میداوودی سرمربی تیم اتحاد طیبی می گوید این جمله در دقیقه 5 بازی از دهان تیم فوتبال بیرون انداخته شد. زمانی که سرمربی تیم اتحاد به قضاوت داور اعتراض کرد اما این اخطار را شنید و همین موضوع باعث شد تا بازی را متوقف کند.

عکس  روایت حمله با چاقو به شاگردان میلاد میداودی!

بازی حدود یک ساعت تعطیل بود تا اینکه مربیان تیم تراز به چادگان آمدند و گفتند: اینطور نیست اشتباه است. بنابراین بازیکنان اتحادیه به زمین برگشتند و بازی را ادامه دادند و حدود یک نیمه بدون مشکل گذشت تا اینکه تنها 7 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، شعله درگیری به سکو رسید و به سبزه مستطیل کشیده شد. چمن و بازی در آتش. .

تماشاگران داخل زمین ریختند و اوضاع خیلی بد شد.» یکی از بازیکنان ما را با چاقو زد و 6 بخیه به دستش زد. اینها جملاتی است که ستاره سابق استقلال و مهاجم تیم ملی سابق از آن لحظات در ذهن خود دارد.

حمله چاقو به حمید پوربهشت باعث شد لحظات دردناکی را روی زمین سپری کند. نکته عجیب اینجاست که میداودی می گوید حتی یک آمبولانس در کنار ورزشگاه حضور نداشت که طبق قوانین در چنین شرایطی تماشاگر نباید اجازه برگزاری بازی را بدهد.

عکس  روایت حمله با چاقو به شاگردان میلاد میداودی!

همین موضوع باعث شد تا ساعت 12 بعدازظهر بازیکن مصدوم به بیمارستان نجف آباد منتقل شود و این بازیکن در این مدت شرایط نامساعدی را تجربه می کرد.

یکی دیگر از مصدومان فردین آذریان است که به گفته شاه “به پیشانی اش ضربه شدیدی وارد شده است” و هنوز وضعیت او مشخص نیست.

میداودی البته می گوید که این اقدام عجیب توسط تیم اتحاد انجام نشده است و این هواداران این تیم بودند که با چاقو و وسایل دیگر به بازیکنان اتحاد حمله کردند و این اتفاقات عجیب بود.

این در حالی است که به گفته این ستاره سابق فوتبال خوزستان، ناظر بازی به دلیل درگیری هواداران این تیم را نمی شناخت اما میداوودی می گوید آنها هوادار نداشتند و 26 نفر از کادرفنی و یک مالک تیم بودند. حاضر در این بازی

در نهایت این بازی در لیگ دسته سوم حساس تکمیل نشد تا پرونده هم اکنون در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد؛ از یک طرف باید نتیجه این جلسه مشخص شود و از طرف دیگر همه منتظر تصمیمات انضباطی پیرامون حادثه رخ داده در این جلسه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

257 251

نمایش بیشتر