اخبار ورزشی

عکس| چشمی با استقلال تمدید کرد، به تیم قطری پیوست!

شبکه:

الكاس قطر در توئیتر خود گفت كه روزبه چشمی با باشگاه ام صلال قرارداد امضا كرده و این مدافع ایرانی در حال حاضر با استقلال در قطر به سر می برد تا تیمش را به لیگ قهرمانان آسیا همراهی كند.

استقلال چشمی که 5 فصل پیش به صبای قم پیوست ، در تیم آبی پوشان در وضعیت ثابتی قرار داشت ، به جز دوره ای که به دلیل پارگی عرضی نتوانست بازی کند.

شکل | چشمی با استقلال گسترش یافت ، به تیم قطر پیوست!

این مدافع قد بلند 27 ساله که گفته می شود تا پایان فصل استقلال را ترک می کند ، هفته گذشته قبل از عزیمت آبی ها به قطر با احمد سعادتمند دیدار و قرارداد یک ساله ای با این باشگاه امضا کرد. فصل دیگری را امضا کرد.

اما دقایقی پیش آلكاس قطر اعلام كرد كه روزبه چشمی با باشگاه ام صلال به توافق رسیده و با این تیم قرارداد منعقد كرده است كه خبر فوری و قطعاً عجیبی از جالب توجه بودن این مدافع در اردوی آبی پوشان دارد.

آلكاس اعلام كرد كه قرارداد امضای چشم با ام صلال منعقد شده است و استقلال دو بازی مهم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشورتا عراق و الاهلی عربستان سعودی طی یكشنبه و چهارشنبه هفته آینده انجام خواهد داد. تعریف می کند

باید دید واکنش روزبه چشمی و باشگاه استقلال در برابر این اخبار چیست؛ در صورت وجود این انتقال باید شامل توافق نامه یقه آبی و هزینه رضایت نامه بازیکن باشد.

به گزارش رسانه قطر ، روزبه چشمی سال گذشته نیز به دوحه رفت و جلسات ناموفقی با الاهلی داشت اما این بار به نظر می رسد موضوع جدایی مدافع آبی و پیوستن به ام صلال جدی باشد.

شکل | چشمی با استقلال گسترش یافت ، به تیم قطر پیوست!

نمایش بیشتر