اخبار ورزشی

فرهادی زاد: برنامه های جدیدی برای معرفی استان ها در بخش ورزش های همگانی داریم

آموزش |گردشگری |ورزشکاران زن

اولین جلسه هماهنگی و اجماع برنامه های ورزشی بانوان در سال 1994 با استفاده از ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش کردوار نیوز و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، مهین فرهادی زاد گزارشی از پیشرفت برنامه های ورزشی بانوان در حوزه ورزش های مردمی ، مسابقات قهرمانی در ورزش و فعالیت های فرهنگی در طول سال ارائه داد.

معاون وزیر توسعه ورزش بانوان ابراز خرسندی از دستاوردهای ادارات کل ورزش و جوانان در اجرای پروژه های ورزشی دولتی و دولتی و برنامه های ورزشی مسابقات.

وی همچنین به نقش مؤثر معاونان ورزشی بانوان در آموزش و توانمندسازی ورزشکاران زن در دوره کرونا اشاره کرد و تأکید کرد: در طول تعطیلی باشگاه ها و مسابقات ورزشی ، مسئولان ورزش بانوان می توانند فعالیت ها و پیگیری های معاون رئیس جمهور شرکت های ورزشی را هماهنگ کنند. آموزش و مربیگری باید در شکل گیری ورزشکاران مؤثر باشد.

معاون وزیر توسعه ورزش بانوان تأکید کرد: ما برنامه های جدیدی را برای ارسال به استان ها در زمینه ورزش های مردمی از جمله گردشگری ورزشی خانوادگی ، یک طرح هرمی ورزشی ، یک برنامه آموزشی مربی بدن سازی و یک ساختار آماری در نظر گرفته ایم. و اتحادیه عشایر

در این جلسه همچنین به حمایت و توجه مسئولان ورزش بانوان از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند ، و همچنین برای ورزشکارانی که در سایر رشته ها به سهمیه دسترسی دارند.

فرهادی زاد اضافه کرد: “از آنجا که وزارت ورزش و جوانان از تسلیت کل ادارات کل ورزش و جوانان استان حمایت کرده است ، برنامه های ستاد مدیریت بیماری کرونا از ابتدا در حال انجام است.” بنابراین توجه مسئولان ورزش بانوان به ادامه برنامه های حمایتی مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه این نشست ، مسئولان ورزش بانوان استان های تهران ، تبریز ، چهارمحال و بختیاری ، بوشهر ، زنجان و گلستان گزارش فعالیت های ورزشی خود را در سال 94 ارائه دادند.

به پیشنهاد فرهادی زاد معاون وزیر توسعه ورزش بانوان ، این جلسه برای نخستین بار در شورای توسعه ورزش های مجازی بانوان در 239 جلسه شورای سفیران و از طریق ویدئو کنفرانس برای تأیید جلسات ویروس کورنا برگزار شد. این معاون در نظر گرفته شد

انتهای پیام

نمایش بیشتر