فقط یک اسم: کریم – کردوار نیوز

قرآن |کریم باقری |گابریل کالدرون

چرا ستایش باقری مخرج مشترک سه مربی آخر پرسپولیس بود؟

به گزارش کردوار نیوز ، این روزنامه هموطن وی نوشت: “برانکو ، کالدرون و یحیی گلمحمدی در پرسپولیس سه جهان کاملاً متفاوت داشتند. اولی یک ویرانه را بازسازی کرد ، دوم با غلبه بر یک دوره دردناک” انتقال “و دومی اکنون در رده یک تیم موفق است. قانع کننده نیست که برانکو و کالدرون در پیام های تبریک خود به مناسبت مسابقات پوکر به طور خاص از باقری نام بردند. یحیی گل محمدی در پاسخ به شایعات اخیر درباره جدایی باقری و حضور وی در تیم ملی ، گفت که باید در کادر فنی نگهداری شود. اما همه اینها نشان می دهد که کریم پرسپولیس ستون فقرات موفقیتهای وی است اما واقعاً ، چرا کسی که سالها از یک عبارت فنی استفاده نکرده است ، چنین است؟ به نظر می رسد مربی کریم باقری یک پدیده بی نظیر در فوتبال ایران است.

1- قرارداد کریم باقری به عنوان دستیار علی دایی در لیگ سیزدهم فقط 180 میلیون تومان بود ، اما امسال این باشگاه توافق کرد که وی را به قراردادی به ارزش 1.7 میلیارد تومان امضا کند. قرارداد کریم طی شش سال تقریبا 10 برابر افزایش یافته است ، اما اعلام این رقم عصبانیت هواداران پرسپولیس را نداد. واکنش بسیاری از آنها این بود که کریم ارزش این حقوق را دارد. این بدان معناست که علاوه بر سرمربیان مختلف ، هواداران پرسپولیس نقش تأثیرگذار و ویژه باقری را نیز شناختند.

2- در یک پیام ویدیویی اخیر ، گابریل کالدرون ضمن نام بردن همه همکارانش در پرسپولیس ، از کریم باقری به عنوان “برادر” یاد کرد ؛ کسی که همیشه فقط به موفقیت تیم فکر می کند. برای روشن شدن بسیاری از مسائل ، کافی است که این موضوع را با تصمیم کالدرون در مورد افشین پیروانی مقایسه کنید! وی گفت: “این سرباز از همه طرف مظلوم واقع شد.” درباره کالدرون پس از عزیمت باقری.

3- راز پذیرش قرآن کریم ساده است. “بازی تیمی” نقش اصلی را در فوتبال ایران بازی می کند و از کسی به عنوان دستیار سرمربی نمی ترسد اما آقا کریم 6 سال پیش دستیار بود ، دوباره دستیار است و 6 سال دیگر دستیار خواهد بود. او از سهم خود در فوتبال واقعی خوشحال است و سعی در سرنگونی مربی ندارد. بنابراین ، طبیعی است که هر کس یک فرد قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد.

4- کریم باقری شکل بدنی مورد نظر خود را حفظ کرده و در بسیاری از تمرینات روی پاهای بازیکنان کار می کند. این موضوع نقش مهمی در کاهش حواشی تیم دارد. علاوه بر این ، این تیم کاریزمای بی نظیری دارد که همه بازیکنان را وادار می کند به او احترام بگذارند. البته فایده اصلی این داستان تیم و مربی آن است.

5- تغییر افراد باعث تغییر هدف کریم باقری نمی شود. وفادار به تیم و مأموریت حرفه ای خود؛ اگر برانکو مدتی او را از دست نمی داد و کالدرون تعقیب می شد ، در اعتراض به استعفا می داد. معتبرترین کارمندان جهان کسانی هستند که به جای افراد وفادار به سازمان هستند. بهترین نمونه این داستان در فوتبال ایران کریم باقری است؛ “کسی که در 5 سال گذشته با 5 مدیر عامل ، 4 سرپرست و 3 مربی کار کرده است ، اما سوزنی ندارد.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل