اخبار ورزشی

قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جام تورلیخانوف با ۱۰ مدال/شکست سنگین پشتام مقابل نایب قهرمان المپیک

روسیه |قزاقستان |کشتی فرنگی

معرفی قوم ایران در اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم اسم .

به گزارش کردوار نیوز، در ادامه رقابت های روز پایانی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، پژمان پشتام آخرین نماینده ایران در این رقابت ها و مدال برنز جهان، در دیدار فینال وزن ۸۲ برابر آکژول محموداف دارای مدال نقره از قرقیزستان. سطح پوسته باریک تر است و در دراز مدت دقیق تر از نتیجه صلیب کشیدن است. ششتی‌گیر قرقیز دو فن فیتوی ۴ امتیازی را پشت سر هم اجرا کرد.

مهمترین کاری که می توانید در این دنیا انجام دهید چیست؟ مهمترین کاری که می توانید در این دنیا انجام دهید چیست؟ اولین قدم در این روند کسب پیروزی شمیل باتیروف از قزاقستان است.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران که با ۱۲ فرنگی کار و با هدایت محمد بنا اعظم این مسابقه در مجموع با کسب ۱۰ مدال شامل ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۲ برنز به کار خود در این رقابت پایان داد.

در این رقابت ها، پویا دادمرز در 55، علیرضا نجاتی در 60، محمدرضا گرایی در 72 و رام طاهری در وزن 87 وزن به مدال طلا رسید، پویا ناصرپور در 60، پژمان پشتام در 82، مهدی فلاح در 87 و امین میرزازاده در وزن 87. ۱۳۰ مدال نقره را از آن خود کردند و محمدرضا مختاری را در ۷۷ وزن و علی‌اکبر یوسفی در سنگین‌تر کردند.

میثم دلخانی در ۶۷ و علی شریفی در وزن ۸۷ باز هم به مدال ماندند.

با وجود رویدادی که روس ها از حضور در کشتی های محروم هستند، گوگی کوگواشویلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه به این مسابقات دعوت شد و جوایز قهرمانان را اهدا کردند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر