اخبار ورزشی

مخزن روسی منتظر نبرد غول های سیاه و سفید آمریکایی است!


طبق این گزارش شفافعبدالرشید سعد اللاهیف ، کشتی گیر مشهور جهان با نام مستعار “مخزن روسی” و پنج مدال طلا و المپیک در کارنامه خود دارد ، می گوید که او مشتاق است که کایل اسنایدر را سه بار در بازی های المپیک جهانی در رقابت با مدال طلا بشناسد و جی دن کاکس دو بار صاحب مدال طلا شود. دنیای نقره و برنز المپیک برای پوشیدن وزن 97 کیلوگرم در المپیک توکیو.

جی دان کاکس در بازی های المپیک 2016 در دسته 86 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت ، اما سعدالله یف ، رئیس جمهور روسیه ، مدال طلا را به دست آورد ، گرچه کشتی گیران فرصتی برای رقابت نداشتند. کایل اسنایدر همچنین در المپیک ریو موفق به کسب مدال طلای 97 کیلوگرم شد.

کاکس سپس در همان رده بندی وزن در رقابت های جهانی 2017 برنده مدال برنز شد ، اما از سال 2018 92 کیلوگرم از دست داد. سپس در مسابقات جهانی 2018 و 2019 مدال های طلا و نقره را بدست آورد و همه رقبا را شکست داد. به منظور رقابت در المپیک برای دومین بار ، کاکس در وزن 97 کیلوگرم به پیروزی رسید و در نخستین دور از جام سرلوپادو در کوبا به مدال طلا دست یافت.

جی دن کاکس

برای صعود به المپیک توکیو ، این کشتی گیر سیاه باید از سد محکمی به نام کایل اسنایدر ، مدال آور طلا در بازی های المپیک و جهانی سه بار عبور کند تا مدال های 97 کیلوگرم آمریکا را بدست آورد. اسنایدر باتجربه از سال 2015 بدون وقفه در دسته 97 کیلوگرم کشتی می گیرد ، این بار به دنبال کسب دومین تجربه المپیک خود پس از کسب مدال طلای المپیک 2016 ریو است.

کایل اسنایدر

Cox و Snyder ، 25 ساله ، مشتاقانه منتظر تجربه دوم خود و احتمالاً آخرین تجربه المپیک هستند. اسنایدر با تکیه بر تجربه بالای خود در این وزن و طراوت تنفس ، پس از رسیدن 97 کیلوگرم در توکیو ، از بدن خوبی برخوردار و قدرت بدنی بیشتری نیز برخوردار است.

به دلیل تاخیر یک ساله در المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کورونا ، مسابقات انتخابی آمریکا به دلایل مشابه لغو شده و زمان دقیق برگزاری آنها مشخص نیست.

اما در آن طرف میدان ، عبدالرشید سعد آل لاهیف ، ملقب به مخزن روسیه ، پس از کسب مدال طلای 86 کیلوگرم ، در وزن 97 کیلوگرم به المپیک ریو رفت و اکنون با 5 مدال طلا و المپیک ، او در انتظار خطرناک ترین رقیب خود از ایالات متحده برای رقابت در المپیک توکیو ، کایل است. اسنایدر یا ام جی دن کاکس؟

عبدالرشید سعدالله ، ستاره کشتی و کشتی جهانی گفت: “فکر می کنم جی دن کاکس از سبک منحصر به فرد کشتی گیری برخوردار است ، گرچه اسنایدر حریف آسان برای جنگیدن نیست ، او قهرمان المپیک شد و او حریف بسیار بزرگتر از کاکس است.” . من علاقه مند به دیدن مبارزات آنها هستم و باید دریابیم که چه چیزی روی تشک می رود.

وی گفت: “من واقعاً نمی دانم چه نبردی بین من و كاكس خواهد بود زیرا ما قبلاً با هم کشتی نگرفته ایم و نه در المپیك 2016 ریو در دسته 86 كیلوگرم رقابت كردیم.” بعد از المپیک ریو وزن من 97 کیلوگرم ، اما با همان وزن و سپس 92 کیلوگرم مبارزه کردم ، بنابراین با یکدیگر روبرو نشدیم.


نوشته های سایت مطابق با سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت کردوار نیوز هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

نمایش بیشتر