اخبار ورزشی

مسابقات قهرمانی جهان در مسابقات المپیک دوخریز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آموزش |قرنطینه |کتاب

Gazgimagmedov که در مسابقات جهانی 2015 و 2018 در وزن 70 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا شد ، گفت: “من مشتاقانه در مسابقات المپیک 74 کیلوگرم شرکت می کنم.”

مدال نقره اروپا 2004 در آموزش قرنطینه در کلاس 74 کیلوگرم گفت: “من در حومه ماخاچالا زندگی می کنم.” در حیاط خلوت تمرینات قدرتی و استقامتی را انجام می دهم و با یک دوست تمرین کشتی می گیرم.

وی گفت: “وزن من 74 پوند کمتر از سایر کشتی گیران است.” “در حال حاضر من وزن 76 پوند دارم که این برای من عادی است.” با این حال ، من فکر می کنم با یک یا دو پوند اضافی می توانم کار بیشتری انجام دهم.

گازیگماگوف گفت: “علاوه بر آموزش ، من خوب می خوابم ، با خانواده ام صحبت می کنم ، کتاب می خوانم و به صفحات اینستاگرام نگاه می کنم.”

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی در المپیک توکیو در کلاس 74 کیلوگرم رقابت خواهد کرد ، گفت: “فکر می کنم هم کایل اردک و هم جردن برووس باید با هم رقابت کنند ، اما قطعاً سؤالات زیادی برای انتخاب وجود دارد که می تواند موثر باشد. ما باید ببینیم در آن زمان چه کسی بهترین است. شرط و انتخاب شده است.

جی دان کاکس ، عضو تیم کشتی آزاد روسیه در ایالات متحده ، درباره کلاس 97 کیلوگرم بین کایل اسنایدر گفت: “همچنین یک کشتی گیر قوی از ایران در این کلاس وزنه برداری وجود دارد ، اما من فقط می توانم با اطمینان بگویم که هیچکدام از آنها قادر به انجام این کار نیستند.” حرکت در برابر عبدالرشید سعادالایف.

نمایش بیشتر