اخبار ورزشی

مصوبه وزارت نفت تیم‌های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قانون |مسجد |نفت

به گزارش آنلاین ، افشین حیدری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت و هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان قبلاً تصمیم به بازگشت با اتوبوس را داده بود و تیم های اصفهانی نیز با اتوبوس از مسجد سلیمان به اصفهان بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه تیمهای نفتی تحت نظارت قرار دارند ، اضافه کرد: “وزیر تلاش های موثری در حمایت مالی از ورزش خوزستان انجام داده و از تیم های مرتبط با نفت حمایت مالی دریافت کرده است.” فراتر قانون کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان با انتقاد از تصمیم وزارت نفت گفت: با توجه به تصمیم وزارت نفت ، تیم های محبوب صنعت نفت خوزستان آبادان و نفت مسجد سلیمان با مشکلاتی روبرو شدند.

وی با بیان اینکه می خواهد قانونگذاران قانون حمایت از تیم های نفتی را تغییر دهند ، گفت: “با توجه به تعداد بیشماری هواداران تیم های وابسته به نفت در شهرهای خوزستان ، قانون را برای محافظت از ورزش های حرفه ای در مناطق کمتر توسعه یافته تغییر دهید.”

حیدری اظهار داشت: “دستور وزارت نفت برای تیم های مرتبط با نفت خوزستان مشکلاتی ایجاد کرده است. این دستور و قانون زیرساخت های لازم را برای واگذاری تیم ها به بخش خصوصی ندارد.”

وی با انتقاد از تعلیق ناگهانی کمک به گروههای وابسته به نفت ، وی افزود: وزارت نفت زیرساخت های لازم برای جابجایی تیم ها را به جای برنامه یک ساله فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: در شرایط فعلی به استثنای تیم های آبی سرخ پایتخت در زمینه فروش بلیط ، پخش زنده و قراردادهای تبلیغاتی ، دسترسی به زیرساخت های لازم و سود برای مدیریت بخش خصوصی مجاز نیست.

وی به هشت مسابقه بین باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: اسپانسر قول داده است برای 4 بازی بعدی باشگاه نفت مسجد سلیمان بپردازد و تا پایان این فصل مشکلی وجود ندارد.

در پایان ، حیدری با اعلام اینکه بودجه دائمی برای نگهداری از ورزشگاه غدیر اهواز اختصاص یافته است ، اظهار داشت: “در آینده خبرهای خوبی را از ورزشگاه غدیر خواهیم شنید و ورزشگاه غدیر برقرار خواهد شد.”

نمایش بیشتر