اخبار ورزشی

منتظر فسخ قراردادم با فدراسیون بسکتبال هستم

ارمغانی: منتظر فسخ قراردادم با فدراسیون بسکتبال هستم

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و منظرم قراردادم با فدراسیون زودتر فسخ شود.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری کردوار نیوز، با اشاره به شرایط حال حاضر تیم ملی بسکتبال ایران پس از حضور هاکان دمیر اظهار داشت: من از شرایط فنی حال حاضر تیم ملی اطلاعی ندارم و فقط می‌توانم برای این تیم آرزوی موفقیت داشته باشم. امیدوارم تیم ملی در بازی‌های مهمی که پیش روی دارد بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و شرایط مطلوبی را به دست آورد.

وی در خصوص شانس‌های قهرمانی در جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: تیم های بزرگ و خوبی در جام جهانی حضور دارند و این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود. از تیم‌هایی مانند اسپانیا، اسلونی، امریکا و… می‌توان به عنوان شانس‌های قهرمانی در جام جهانی یاد کرد.

ارمغانی در پایان در مورد آخرین وضعیت خودش و برنامه‌ای که برای مربیگری دارد، گفت: من منتظر این هستم تا قراردادم با فدراسیون بسکتبال ایران فسخ شود و بعد از آن اقدامات لازم را برای حضور در تیم بعدی‌ام را اجرایی خواهم کرد. در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آینده‌ان تصمیم بگیرم. امیدوارم کار فسخ قراردادم به زودی نهایی شود تا بتوانم تیم بعدی‌ام را برای مربیگری انتخاب کنم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.