اخبار استانی

مهار حریق در ساختمان بانک ملی مرکزی اهواز/ به صندوق ارزی و امانات خسارتی وارد نشده است

بانک صادرات |بانک ملی |بیمه

کردوار نیوز/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کنترل و مهار حریق در ساختمان بانک ملی مرکزی اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با کردوار نیوز، اظهار کرد: راس ساعت ۲۲:۰۲ شنبه شب از طریق تماس تلفنی با ۱۲۵، آتش‌سوزی ساختمان بانک ملی مرکزی در خیابان ۲۴ متری اهواز اعلام شد و همکاران ما در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: با ۱۱۸ آتش‌نشان و ۲۳ خودروی آتش‌نشانی عملیات اطفای حریق در مدت سه ساعت انجام شد و اکنون نیز نیروهای آتش‌نشان در حال لکه‌گیری و خنک‌سازی محوطه هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه دلیل آتش‌سوزی در حال بررسی است، گفت: در حال حاضر حریق کاملا کنترل و مهار شده و محل حادثه در حال خنک‌سازی است. 

وی بیان کرد: در این حادثه، سه طبقه از ساختمان پنج طبقه این بانک دچار آتش‌سوزی شده است. به دلیل اینکه در ساختمان از سقف کاذب و مواد آتش‌زا استفاده شده و صندلی و کاغذ و مواد مشابه در آن وجود داشته، آتش‌سوزی راحت‌تر اتفاق افتاده است و کنترل آن سخت بود. 

در این باره: 

حریق سنگین در بانک ملی مرکزی اهواز/ همه ساختمان در حال سوختن است 

قنبری گفت: تمام تلاش خود را کردیم که آتش به ساختمان‌های مجاور بانک مانند ساختمان بیمه ایران و بانک صادرات سرایت نکند. تمام هم و غم ما بر این بود و خوشبختانه به خیر گذشت و حادثه تلفات جانی نداشت.

وی افزود: در این حادثه برخی از آتش‌نشانان دچار سوختگی سطحی شدند که شرایط آن‌ها نیز تحت کنترل است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هیچ خسارتی به صندوق ارزی و صندوق امانات مردم وارد نشده است و امیدواریم مردم صبح بتوانند مشکلاتشان در این خصوص را با بانک مطرح کنند. 

انتهای پیام 

نمایش بیشتر