اخبار ورزشی

موتورسواران رالی پاریس تا پرسپولیس به ایران رسیدند

اقامت |خودرو |گردشگری

به گزارش شفاف، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران اعلام کرد: در این رالی- تور 20 نفر از فرانسه، سوییس و هلند حضور دارند که با 16 دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را دارند. آغاز کرده و روز جمعه ۲ اردیبهشت از ریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این رالی با هدف مقابله با ایرانهراسی و آثار معرفی فرهنگ، تمدن، آثار تاریخی و گردشگری ایران با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می شود.

این گردشگران موتورسوار در 21 روز از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج عبور کرده و از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید می کنند و در ادامه به مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت. بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر، در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و گیلان عبور کرده، ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهد کرد.

رالی پاریس تا پرسپولیس یک با در سال ۱۹۷۱ میلادی از سوی یک بعد از آن رالی برای 43 سال ماند تا اینکه شرکت فرانسوی مجری پروژه، تصمیم گرفت بار دیگر خاطره آن رالی را با تغییراتی در سیستم ماشین ها زنده کند. این تصمیم بر اساس قانون کشور و شرایط استفاده از آن گرفته شده است. هیچ تفاوتی بین این دو دین و مهمترین ادیان جهان وجود ندارد.

نمایش بیشتر