اخبار ورزشی

موضع تند و عجیب تراکتور علیه خرید جدید استقلال!

ایران |بازی |تبریز

به رابل این کبرائن لاین; کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی گفت: مرحله اول مذاکره باشگاه با آقای بابایی در تبریز به پایان رسید. این بازیکن در آن جلسه به صراحت اعلام کرد که در ایران فقط برای تراکتورسازی بازی می کنم و تراکتور اولویت اول تا دهم من است. وی همچنین از باشگاه برای تعیین قیمت ها درخواست جذب چند بازیکن کرد و قول داد با یک تا دو میلیارد تومان کمتر از بازیکنان جدید قرارداد ببندد.

وی افزود: مرحله دوم مذاکره با پیمان بابایی در دفتر تهران به پایان رسید و این بازیکن درخواست قیمت فوق العاده کرد. باشگاه هم پیشنهاد خود را افزایش داد اما این بازیکن همچنان قرارداد همکاری را امضا نکرد و گفت باید با مدیر برنامه ام مشورت کنم و ایجنت بابایی هم فردی است که نامه هایش قابل اعتماد نیست.

محمودی با بیان اینکه مرحله سوم مذاکرات با تفاهم نامه بابایی در تبریز به پایان رسید، تصریح کرد: در مرحله سوم مذاکرات، باشگاه پیشنهاد قبلی را به میزان قابل توجهی افزایش داد و قرارداد منعقد و آماده امضا شد. طرفین و حتی برای پرداخت نیمی از قرارداد به صورت نقدی نیز می باشد. در جلسه بعدی که یکی از دوستان نزدیکش حضور داشت، این بازیکن از امضای قرارداد طفره رفت و به بهانه بررسی چند بند از قرارداد و مشورت با مدیر برنامه هایش، قرارداد را با خود برد و حتی تکان داد. هنگام خروج از جلسه با همه دست زد و با صراحت اعلام کرد: خيالتان رحات، دست مردانه دادم و اگر تو را در تراکتور نبينم، مريض نيستم و روي سرم هم هستم.

وی ادامه داد: بابایی به باشگاه اعلام کرد برای رفع مشکلاتم به تهران می روم و سپس برای عقد قرارداد به تبریز برمی گردم. وی پس از رایزنی با مدیر برنامه های خود درخواست تغییر در چند بند را داشت و باشگاه نیز با درخواست این بازیکن موافقت کرد و پیش نویس قرارداد را برای او تهیه و ارسال کرد.

سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد: طی چند روز گذشته بارها با پیمان بابایی تماس گرفتیم اما هر بار او بهانه جویی کرد و امروز و فردا بالاخره پس از چند روز سرپرستی باشگاه و هواداران تراکتورسازی را بر عهده گرفت. و با تیم دیگری قرارداد امضا کرد.” متاسفم برای این گونه ورزشکاران که تعصب و غرور خود را فراموش می کنند و به راحتی قول و تصمیم خود را زیر پا می گذارند.

وی تاکید کرد: پیمان بابایی از آکادمی باشگاه تراکتورسازی رشد کرده و فوتبال را مدیون آذربایجان و تراکتورسازی است. از این که رفتار غیرکلامی و غیرکلامی است ناراحتم. وگرنه این بازیکن به عنوان مهاجم آمار چندان چشمگیری نداشت و باشگاه تراکتورسازی خیلی بزرگتر از این افراد است. قطعا مهاجمان و گلزنان بهتری را جذب خواهیم کرد.

محمودی خاطرنشان کرد: مدیر برنامه های این بازیکن همان فرد معمولی است که طی سال های گذشته با اقدامات خود فوتبال ایران را خراب کرده است و یکی از عوامل ایجاد التهاب در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران همین فرد است. رفتار غیراخلاقی این نماینده اعتبار سایر عوامل محترم فوتبال ایران را خدشه دار کرده است و باشگاه تراکتورسازی این اقدامات را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی در پایان تاکید کرد: وای به حال بازیکنی که ادعای مغرضانه دارد اما با سرعتی غیرحرفه ای تیم شهرش را مدیریت می کند و مطمئنا در آینده چنین دردسری را برای تیم های دیگر به همراه خواهد داشت. همچنین تاکید می کنم که باشگاه آمادگی دارد در هر مرحله از مذاکرات پیش نویس قراردادها و درخواست کتبی بازیکنان برای تغییر بندهای قرارداد را منتشر کند.

256 251

نمایش بیشتر