ناظمی:دغدغه‌ها برطرف شود جهانی می‌شویم

افشین نظمی سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان گفت: خدا را شکر دیروز بازی خوبی بود، بعد از دیروز اردوی بلاروس اولین بازی را در عمان انجام دادیم و خوشبختانه آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. این بازی های دوستانه برای ما بسیار مهم است. در هر صورت رقابت با تیم های خارجی برای کسب تجربه کاری لازم و ضروری است.

خبرنگاران |شکر |عمان

بر اساس این گزارش، مدیر تیم ملی جوانان افزود: امیدواریم با برنامه ای که کادر فنی در نظر گرفته است، بازیکنان تا قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی تجربه کامل را کسب کنند و بتوانیم سهمی را از آن خود کنیم. جام جهانی.”

وی درباره برنامه ملی پوشان جوان ایران تاکید کرد: 25 روز دیگر وارد تهران می شویم و بازیکنان 6 روز استراحت خواهند کرد. اول ماه دوباره وارد اردو می شوند و تا دهم دسامبر در اردو هستند و در بیستم دوباره وارد اردو می شوند. بیست و نهم تھاک کریں کردینہے ہےے کے در در در در در دردیم در دانہ در دردانہ دردان کے در بہم بہم کیشور شدیم.

و آخرین لشکر جوانان را قبل از اعزام به ازبکستان اینگونه توضیح داد: 13 بحمن وارد اخروی کے که همہ است، می‌شویم. از این رو از همه باشگاه ها می خواهم بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را در اختیار ما بگذارند تا بازیکنان مدنظر کادر فنی در دسترس باشند تا در اسفندماه به مسابقات برگردیم.

مجری یادآور شد: نگرانی این است که کنترل کامل روی بازیکنان داریم، متاسفانه در هر اردویی که بازی می کنیم یکی دو بازیکن واقعی نداریم و این میزان نظارت هم وجود دارد. البته از آن طرف هم برای بازیکنانی که جایگزین آنها می شوند شناخت ایجاد می کنیم، اما بازیکنان واقعی را در اختیار داریم و هماهنگی لازم را پیدا می کنیم، اتحاد تیم در مسابقات بسیار مهم است. به این ترتیب می توان به موفقیت کل آسیا خوش بین بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش بیشتر