ناگفته هایی از نرم افزار CRM که لازم است بدانید
[vc_row][vc_column][vc_column_text]شما در مقام مدیر سازمان، به خوبی میدانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، حتما نیاز است تا یک استراتژی مناسب را برای آینده خود تدوین کنید.
قطعا شما هم اینک اهدافی در ارتباط با فروش، کسب و کار و سودآوری سازمان خود دارید، اما برای به روز شدن این اهداف، به اطلاعات مرتبط و دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید.
شما با خرید برترین CRM کشور از عملکرد تیمهای فروش، تیمهای پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتری، بازاریابان و یا کانالها فروش و رسانههای اجتماعی خود را در قالب اطلاعاتی مفید، یک دست، آگاه خواهید شد.
شما با استفاده از سیستم ارتباط با مشتری یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ؛ یک دید کلی از مشتریان خود در دست خواهید داشت. شما میتوانید همه چیز را به صورت یک سیستم واحد و در یک آن، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که میتواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارشهای آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و … را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.
در سی آر ام اوج، شما حتی میتوانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیتهای مشتریان رسانههای عمومی اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایکها و دیس لایکهای مشتریان شما در شبکههای اجتماعی، نظرات آنها و نیز آن دسته از اطلاعات شما که آنها با دیگران به اشتراک میگذارند.
بازاریابان سازمان شما میتوانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیشبینیهای دقیقتر و راحتتری به عمل آورند. به این ترتیب، شما دیدی واضح نسبت به هر فرصت یا سرنخی خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را روشن میکند.
هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزاری در راستای فروش و بازاریابی است، اما تیمهای پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بیشمار آن بهره میبرند. مشتریان امروزی ممکن است بخواهند مسئلهای را در یک کانال اجتماعی (مثلا توییتر) مطرح کنند و سپس آن مساله را به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر میسازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]