اخبار بین المللی

نفس‌های آخر، دست و پا زدن بیشتر رژیم صهیونیستی

هیچ وجدان بیداری در این کره خاکی وجود ندارد که در هشت ماه گذشته با مرور اخبار جنایات رژیم صهیونیستی به خشم نیامده باشد اما واقعیت این است که مطابق وعده قرآن کریم خون بی گناه بر زمین نخواهد ماند و این رژیم منحوس در آینده نه چندان دور در خون انسان های بی گناهی که ریخته است غرق خواهد شد.

به گزارش کردوار نیوز، در ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ (۷ اکتبر ۲۰۲۳) بود که نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در چند ساعت پیش چشمان جهانیان فرو ریختند. این عملیات غرورآفرین ترسی سهمگین به جان سردمداران رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان اصلی این رژیم منحوس یعنی آمریکا انداخت.

رژیم صهیونیستی در هشت ماه گذشته تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند از زیر آواره‌های این شکست سنگین برخیزد و در این مسیر از هیچ جنایتی دریغ نکرد با این حال هر بار که تلاش کرد تا برخیزد و غبار رسوایی نشسته بر شانه خود را بتکاند با سیلی محکم‌تر جبهه مقاومت بر زمین افتاد و این روزها حتی دیگر توان برخاستن از جای خود را ندارد.

از سویی در هشت ماه گذشته جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حدی گسترش یافت که حتی حامیان اصلی آن در سطح بین المللی نیز از این حجم وقاحت و خونریزی به سطوح آمده و ترجیح دادند حداقل برای حفظ اعتبار خود در میان ملت ها حمایت های علنی خود را از رژیم صهیونیستی متقوف کرده و به حمایت های خود در پشت پرده ادامه دهند.

همچنین  ملت‌های جهان نتوانستند این کج دهنی به حقوق انسانی را تاب آورده و در کشورهای مختلف از آمریکا گرفته تا اروپا به صحنه آمده و همه خواستار توقف این جنایت و نسل کشی انسانی شدند. از طرفی دانشجویان در کشورهای مختلف برای توقف این جنایت به صحنه آمدند. دانشجویان آمریکایی پیشتاز این خیزش بوده و جلوه‌ای از کلاس درس آزادگی را برای دانشجویان و جوانان جهان نمایان کردند.

علی رغم اینکه دولتمردان غربی همواره با نقاب دموکراسی و حقوق بشر در صحنه حاضر می شدند، بار دیگر خوی واقعی خود را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشته و روند سرکوب شدید جنبش های دانشجویی را پیش گرفتند، اما دانشجویان و جوانان در راه حق عقب ننشستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی نیز در نامه‌ای خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و با اشاره به تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا، بر ورق خوردن تاریخ جهان تأکید کردند.

اما رژیم کودک کش صهیونیستی زیر سایه فشار وجدان های بیدار جهانی پای خود را فراتر گذاشت و در تازه ترین جنایت خود، چادرهای زنان و کودکان بی دفاع در رفح را به آتش کشید. جنایتی که موج عظیمی از انتقادها را از سوی سلبریتی ها و افراد مشهور در جای جای جهان به همراه داشت. رژیم صهیونیستی در طول این هشت ماه کارنامه ننگینی از جنایت علیه بشریت و نادیده گرفتن حقوق انسانی را برای خود در تاریخ جهان به ثبت رساند و حمله به بیمارستان و آتش کشیدن چادرهای غیرنظامیان در رفح اوج خوی وحشی گری این رژیم را به جهانیان نشان داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از روزهای آغازین فعالیت مجلس دوازدهم نسبت به جنایت های وقیحانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و معتقد بودند برای توقف این جنایت باید همه ملت های جهان و هر انسان آزاده ای در هر کجای این کره خاکی پای صحنه بیایند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این نکته تاکید داشتند که رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی خود نزدیک شده و در حال غرق شدن در خون انسان های بی گناهی است که ریخته است. نمایندگان بر این باور هستند که رژیم کودک کش صهیونیستی در واپسین نفس های خود از هیچ جنایتی دریغ نمی کند و لازم است برای پایان دادن به این جنایت هر وجدان بیداری در هر نقطه از این جهان به صحنه بیاید.

علی کشوری نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی بر این نکته تاکید کرد که جریان رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال دست و پا زدن است و نفس های آخر خود را می کشد. رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در حال انجام است دارد نابودی خود را با دست خویش رقم می زند.

علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز بر این باور بود که امروز هر انسان آزاده‌خواهی در سطح دنیا پیرامون مسئله فلسطین و ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین می شود باید در صحنه آمده و از خود واکنش نشان دهد. ظلم و جوری که  توسط رژیم کودک کش صهیونیستی به زنان و کودکان در غزه در حال انجام است باید از سوی ملت های دنیا محکوم شود.

الهام آزاد نمانیده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی نیز بر این نکته تاکید داشت که نقش دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین بسیار مهم است آن هم در وضعیتی که رژیم صهیونیستی در هشت ماه گذشته جنایاتی را در حق مردم غزه کرده است و به هیچ قانون بین‌المللی هم پایبند نیست.

سید اسماعیل حسینی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز معتقد بود که غرب در جهت تامین منافع خود اذهان جوانان را هدف قرار می دهد اما اگر ما در جهت  تبیین حق و حقیقت این کار را انجام دهیم، یک موجی ایجاد خواهد شد که رژیم منحوس صهیونیستی را به تنگنا خواهد برد. همان طوری که اکنون این حلقه شکل گرفته و در حال تنگ تر شدن است. نامه مقام معظم رهبری نیز مشوقی برای جوانان در غرب است و آنان را برای ادامه این مسیر دلگرم می کند.

عباس گلرو نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز بر این باور بود که بسیاری از کشورها فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل اعلام می‌کنند نمونه آن نروژ، ایرلند و اسپانیا بوده که گفته‌اند آمادگی به رسمیت شناختن فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارند حتی رئیس جمهور فرانسه اعلام آمادگی کرده که فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسند. این از جمله  واکنش‌های دنیا به ویژه غرب به جنایات اسرائیل است که ادامه هم خواهد داشت.

علی اصغر نخعی راد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز بر این نکته تاکید داشت که علی رغم هزینه های سنگینی که دولت ها برای این جوانان و دانشجویان ایجاد کردند باز هم دانشجویان غربی به صحنه آمدند و پای حق ایستادند. که رهبری با پیام خود هم از آنان تشکر کرده و هم به آنان دلگرمی دادند که بدانند در مسیر درستی پا گذاشته اند و جای درستی ایستاده اند و به مسیر خود ادامه دهند.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز بر این باور بود که ما در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی زندگی رژیم جعلی صهیونیستی هستیم.  بیداری دانشجویان و ملت های جهان و پا گذاشتن در مسیر مقابله و ایستادگی در برابر جنایات این رژیم کودک کش بسیار اثرگذار است.

همان طوری که وکلای ملت در مجلس تاکید داشتند رژیم جعلی صهیونیستی به دست خود نابودی خویش را جلو انداخته و این روزها در حال دست و پا زدن برای بیرون آمدن از چاهی است که به اعماق آن فرو رفته است، اما با بیداری وجدان ها و به صحنه آمدن ملت ها دیگر راهی برای بقای این مولود منحوس وجود ندارد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.