اخبار همه جانبه

نمایندگان منتخب انتخابات باید قدر مردم را بدانند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان با دعوت مردم به رعایت تقوا، افزود: شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه دقت نظر در انتخاب فرد شایسته در انتخابات، به تشکیل یک مجلس قوی و اثر گذار کمک می‎‌کند.

وی تاکید کرد: مردم، در انتخاب کاندیداها باید دقت نظر بیشتری داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که در خدمت ملت و دلسوز باشد زیرا نماینده اصلح، به تشکیل یک مجلس قوی کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: افرادی که به عنوان نماینده برگزیده خواهند شد، باید قدر مردم را بداند چرا که ملت بزرگ ایران در همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده اند و شایسته بهترین خدمات هستند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: نمایندگان مردم در انتخابات باید این نکته را مدنظر داشته باشند که نباید وعده‌هایی که به مردم می‌دهند را، بعد از منتخب شدن، فراموش کنند، آنان باید با تمام توان نسبت به خواسته‌های به حق و قانونی آنان اقدام کنند.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در برابر مردم غزه هم گفت: مردم بی‌گناه غزه بعد از گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ نابرابر در مقابل استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از ۱۰۰ هزار نفر و آواره شدن ۹۰ درصد جمعیت همچنان ایستادگی کرده و قوی‌تر شده و آثار شکست جبهه استکبار مشخص شده است.

نمایش بیشتر