اخبار ورزشی

نمی‌توانم در مورد بازنشستگی داورزنی صحبت کنم

شبکه |لیگ ایتالیا |محمدرضا داورزنی

شفافیت با قطار اول تهران با قطار اول.

پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد تقدیر از نجات (سرمربی اربیل عراق و عضو سابق تیم پیکان) گفت: به آقای نجاتی خسته نباشید می‌گویم. هنوز هم کاپیتان ماست و ویفه داریم به عنوان پیشکسوتی که سالها در پیکان از او قردانی بوده است. البته امروز مهمترین چیز این است که بهترین باشید.

او در مورد پیروزی مقابل اربیل عراق گفت: مرحله حذفی بود، امروز برایمان مهم است که از این مرحله عبور کنیم، خودمان را به جمع چهار تیم برسانیم و برای بازی‌های نیمه نهایی و فینال آماده می‌کنیم.

اکبری در پاسخ به این سوال که با تیم‌های قهرمان لیگ است اما چرا فشار قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بر دوش تیم پیکان قرار دارد، بیان کرد: امیدوارم جام قهرمانی در ایران چون ژاپن هم تیم‌های خوبی است. فراموش نکنیم که ما در لیگ دوم را به دست آوردیم و به عنوان تیم دوم به این مسابقات راه پیدا کنیم اما شاید به دلیل بازیکنان بیشتر فشار قهرمانی روی دوش ما باشد. البته رویاهای خوب و بد هر دو دردناک هستند و برخی از هزینه های خارجی بد است، زیرا چیزی به نام MVP در ایتالیا وجود ندارد. لیگ ایتالیا بازیکنان خوب جهان است.

او افزود: من دوست ندارم روی تیم فشار بیاورم چون شهدا هم تیم خوبی هستند و به عنوان قهرمان در این مسابقات حضور دارند اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و برای قهرمانی می‌جنگیم.

پیمان اکبری در مورد اخباری که در مورد بازنشستگی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به گوش می‌رسد، گفت: در جایگاهی نیستم که در این مورد نظرم اما آقای داورزنی در ۱۵ سال گذشته در مدیریت فدراسیون والیبال عملکرد خوبی داشته و با تمام قدرتش کار کرده است. . ما بهترین های دنیا هستیم. فکر می‌کنم آقای داورزنی حدود ۴۲ سال باری ورزش کشور زحمت کشیده و فوق‌العاده مدیر آنچه باقی می ماند همان است که راست است و آنچه که می ماند همان چیزی است که باقی می ماند.

ریسماربی پیکان در دیدار با تاراز قازاقستان در نیمه‌نهایی ماسابقات بیان کرد: قزاقستان در گیرودار یک فاجعه فاجعه بار است. ما یک شبکه خوب داریم، یک شبکه خوب داریم، یک شبکه خوب داریم، یک شبکه خوب داریم، یک شبکه خوب داریم، یک شبکه خوب داریم.

نمایش بیشتر