اخبار بین المللی

هاآرتص: نتانیاهو باید هم‌اکنون برکنار شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین کردوار نیوز، روزنامه «هاآرتص» بامداد سه‌شنبه، برای دومین بار از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خواستار برکناری فوری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی شد.

هاآرتص در مطلبی نوشت: «نتانیاهو برای نخست‌وزیری مناسب نیست. او نباید حتی یک روز دیگر در موقعیت خود بماند. نه فردا و نه هفته بعد، نتانیاهو باید الان برود».

این روزنامه توضیح داد: «ما این را شنبه شب دیدیم، وقتی که با وجود گریم فراوان، او جلوی میکروفون ایستاد و یک سخنرانی عجیب و غریب و توخالی ایراد کرد».

هاآرتص تصریح کرد: «چهره نتانیاهو شوکی را نشان می‌داد که در حال تجربه آن بود. واضح است که او قادر به هدایت [اسرائیل] در جنگ نیست».

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۸۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۳۵۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

وزارت بهداشت فلسطین عصر دوشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به ۲۸۰۰ شهید و ۱۰۸۵۹ مجروح رسیده است.

 

جنگ |حماس |غزه

 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نمایش بیشتر

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.