اخبار استانی

هلال‌احمر شهرستان تازه‌تاسیس معمولان راه‌اندازی می‌شود

برنامه |حوزه |زمین

کردوار نیوز/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از استقرار اداره هلال‌احمر در شهرستان معمولان خبر داد.

محمد قدمی ۳۰ آنلاین با حضور در فرمانداری معمولان با محمد ناظری سرپرست این فرمانداری در خصوص فراهم کردن مقدمات استقرار اداره هلال احمر در این شهرستان و سایر مسائل حوزه کاری هلال احمر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن تبریک ارتقاء معمولان به شهرستان و انتصاب سرپرست فرمانداری، گفت: آقای ناظری از مدیران توانمند استان است و این انتصاب از سوی استاندار محترم با برنامه و شناخت دقیق بوده است که ثمرات مثبتی برای شهرستان به دنبال خواهد داشت.

قدمی با بیان این‌که به عنوان یکی از مدیران استانی وظیفه حمایت از شهرستان تازه تاسیس معمولان را دارم، افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و حمایت از این شهرستان در حوزه کاری خود و در راستای اجرای برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم، به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن زمین، آمادگی داریم روند ایجاد اداره مستقل هلال‌احمر در معمولان را پیگیری کنیم و تمام امکانات اداری و خدماتی را در شهرستان مستقر کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به عنوان هدیه به مردم شریف شهرستان معمولان، روند ایجاد و ساخت یک پایگاه امدادی در منطقه قلعه‌نصیر را نیز به‌زودی آغاز خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان نیز با اشاره به نقش پررنگ هلال‌احمر در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: با توجه به گسترده بودن حوزه کاری هلال احمر در بخش‌های امداد و نجات، جوانان، بهداشت و درمان، داوطلبان و… یکی از نیازهای مورد مطالبه مردم است.

محمد ناظری با تشکر از اعلام آمادگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص استقرار اداره هلال احمر در معمولان، گفت: زمین موردنیاز تامین و پس از بازدید میدانی، مقدمات گرفتن مجوزها و تحویل زمین به جمعیت هلال احمر را پیگیری خواهیم کرد.

در پایان این جلسه ناظری سرپرست فرمانداری معمولان به همراه قدمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان و عزیزی شهردار معمولان از زمین‌های موجود و مناسب جهت ایجاد اداره هلال‌احمر بازدید کردند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر