اقتصادی

همایش ملی بهره‌وری ایران برگزار می‌شود

 همایش ملی بهره‌وری ایران برگزار می‌شود

همایش ملی بهره‌وری ایران، روز دوشنبه اول خرداد ماه، همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، امسال همایش ملی بهره‌وری ایران با محوریت «بهره‌وری؛ پیشران مهار تورم و رشد تولید» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار خواهد شد.

در همین راستا، شورای سیاستگذاری این همایش با حضور دکتر میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری واستخدامی کشور، دکتر میر سامان پیشوائی؛ رئیس سازمان ملی بهره‌روی ایران و دکتر مریم کارگر نجفی؛ معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و شورای راهبری و کمیته علمی همایش نیز با حضور جمعی از مدیران سازمان ملی بهره‌وری ایران و متخصصان و کارشناسان حوزه بهره‌وری تشکیل و فعالیت خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده‌اند.

در این همایش یک روزه، برگزاری آیین اختتامیه رویداد نوآوری بهره‌ور حوزه حمل‌و‌نقل و کشاورزی و آیین تقدیر از برگزیدگان نشان ملی بهره‌وری ایران نیز برگزار خواهد شد. همچنین در این همایش، سه نشست تخصصی با موضوعات «بهره‌وری انرژی»، «بهره‌وری منابع انسانی» و «تأثیر بهره‌وری در مهار تورم و رشد تولید» با حضور نخبگان هر یک از این حوزه‌ها پیش‌بینی شده است.

شایان ذکر است، تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان «مهار تورم، رشد تولید» و تمرکز بر افزایش کارآمدی نظام حکمرانی کشور در حوزه اقتصادی و بهبود معیشت عمومی و همچنین تأکید رئیس‌جمهور در همایش سراسری مدیران دولت مردمی مبنی بر برنامه‌ریزی و اقدام در خصوص کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با هدف رشد اقتصادی، حاکی از اهمیت بیش از پیش توجه به امر ارتقای بهره‌وری در کشور است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر