اخبار ورزشی

واکنش بیرانوند به ادعای مدیرعامل تیم آلومینیوم

زمین |شکر |علیرضا بیرانوند

تیم های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت 19 امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می روند.

پس از ورود اعضای تیم پرسپولیس به ورزشگاه، یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس مشغول ارزیابی کیفیت چمن شدند و سرمربی سرخپوشان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد خدا را شکر زمین است. در شرایط خوب.

علیرضا بیرانوند درباره بی کیفیتی چمن مقابل دروازه ورزشگاه منطقه جنوب گفت: برای من که دروازه بان هستم کیفیت زمین تعادل خوبی نیست اما مهم نیست چون تیم ما حضور دارد. در این زمین در یک نیمه و تیم رقیب در نیمه دیگر. امیدوارم سرگرم کننده باشد. کیفیت زمین در کل خوبه ولی نمیدونم زیر آب هست یا نه.

بیرانوند همچنین در پاسخ به ادعای مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مبنی بر پخش فیلم «این قسمت از زمین» در فضای مجازی توضیح داد: کیست؟ یکی برام فیلم نفرستاد این کار خداست، چرا باید این ویدیو را ویروسی کنم و یکی را تگ کنم؟ امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران و مردم از آن لذت ببرند.

احمد گهری همچنین از دیگر دروازه بان پرسپولیس و همچنین کیفیت این قسمت از زمین ورزشگاه امام خمینی انتقاد کرد.

اگرچه این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود اما عده ای قبل از شروع مسابقه روی سکوهای ویژه ورزشگاه امام خمینی (ره) نشسته بودند.

بیشتر بخوانید:

251257

نمایش بیشتر