اقتصادی

ورود ۴ هزار دستگاه ماشین‌آلات به ناوگان راهداری کشور

ورود ۴ هزار دستگاه ماشین‌آلات به ناوگان راهداری کشور

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نوسازی ماشین‌آلات با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و واردات در دستور کار است و به منطور نوسازی ناوگان راهداری کشور، ۴ هزار دستگاه ماشین‌آلات به ناوگان راهداری کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بهره‌برداری شبیه ساز رانندگی با کمک شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها و همچنین الحاق ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید  به ناوگان راهداری کشور خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه امروز ۱۸ مرداد با حضور وزیر راه و شهرسازی در پارک فناورانه سازمان راهداری جاده‌ای دستگاه شبیه ساز ماشین آلات راهداری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: به منطور نوسازی ناوگان راهداری کشور، ۴ هزار دستگاه ماشین‌آلات به ناوگان راهداری کشور افزوده می‌شود. با توجه به اهتمام سازمان راهداری برای نوآوری، روزآمدی و بهبود و ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات، تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی با دانشگاه‌های معتبر کشور منعقد شده است.

امانی افزود: در سالیان گذشته و به دلیل مشکلات مالی، نوسازی و بازسازی ماشین‌آلات راهداری به تعویق افتاده بود، بنابراین سرمایه‌گذاری‌های انجام شده نوسازی ماشین‌آلات با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و واردات در دستور کار است.

به گفته وی، هم‌اینک تامین ۴ هزار دستگاه ماشین‌آلات در اولویت کاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد که بخشی از این ناوگان شامل کامیون، کامیونت و ماشین‌آلات سنگین از تولید داخلی با تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی سازمان راهداری تامین می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با وجود مشکلات و کمبود منابع اعتباری، در برنامه‌ریزی امسال نوسازی یک‌هزار دستگاه ماشین‌آلات در دستور کار است که از این تعداد قریب به ۳۰۰ دستگاه در داخل کشور تولید و ۷۰۰ دستگاه نیز وارد می‌شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.