اخبار ورزشی

وعده مدیر پرسپولیس به یک پیشکسوت برای اجاره منزل و تامین شغل

اینترنت |بازی |فوتبال

به گزارش خبرگزاری اینترنت ، سید مجید صدری روز یکشنبه با منوچهر شفقاتیان در دفتر خود در باشگاه ملاقات کرد و قول داد تمام تلاش خود را برای حل مشکل مسکن و کار انجام دهد.

شفقاتیان بازیکن سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال به دعوت رئیس هیئت مدیره و رئیس باشگاه در مقر پرسپولیس دیدار کرد. در این ملاقات که حدود 40 دقیقه به طول انجامید ، شفقاتیان این فرصت را داشت تا در مورد مشکلات شخصی خود با مدیر باشگاه صحبت کند.

این پیشکسوت فوتبال که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند ، گفت: من به پرسپولیس بدهکارم. یکی از افتخارات و ثروت های من بازی در پرسپولیس است. این میراث از نسل قبلی به ما و از ما به نسل جدید ، نوری است که هرگز خاموش نمی شود.

وی ادامه داد: با وجود همه چالش ها ، برخی از لذت های من بازی های پرسپولیس و پیروزی ها است. تیمی که در حال حاضر داریم می تواند قهرمان آسیا شود و جام هر سه کشور را از آن خود کند. شرایط بسیار دشوار است ، اما تیم ما قدرت و توانایی کسب همه جام ها را دارد.

شفاگاتیان که در کلاس های مربیگری نیز شرکت می کرد ، مسائل فنی مربوط به دیدار حساس پرسپولیس و الهلال را مورد بحث قرار داد و افزود: من به موفقیت بازی با الهلال خوشبین هستم. “آنها تیم بسیار خوبی دارند و از بازیکنان گران قیمت برای بهبود کیفیت بازی استفاده کردند ، اما به لطف افکار و ذهنیتی که در پرسپولیس دیدم ، ما شانس خوبی برای موفقیت در این بازی خواهیم داشت. بازیکنان ما باید مراقب و باهوش باشند. در تمام دقایق بازی

256 251

نمایش بیشتر