اخبار همه جانبه

پوستر تئاتر «یک عاشقانه آرام» در رشت رونمایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار |رسانه |رنگ

به گزارش خبرنگار آنلاین، نشست رسانه‌ای و رونمایی از پوستر تئاتر یک عاشقانه آرام عصر دوشنبه در سالن اجتماعات حوزه هنری گیلان با حضور اهالی رسانه و پیشکسوتان تئاتر استان از جمله استاد انوش نصر، بهرام طالب سربازی، مهرداد آبسالان با اجرای مهدی مخبری برگزار شد.

تئاتر «یک عاشقانه آرام» یک درام اجتماعی است، تئاتر اجتماعی از گونه‌های مهم تئاتر است که اگر به درستی به آن پرداخت شود، نه فقط سیاهی محض را به صورت مخاطب بزند بلکه همراه با آگاهی بخشی باشد که امید را در مخاطب زنده نگه دارد می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کند و کم رنگ شدن آن خطری است که نمودِهای فراوان آن را می‌توان در آسیب‌های اجتماعی، روانی و اخلاقی جامعه دید، که می‌تواند جامعه را به سویی سوق دهد که به راحتی در مقابل انواع آسیب‌های ویرانگر، بی‌تفاوت و بی‌اعتنا عمل کند.

محمد پورجعفری کارگردان تئاتر «یک عاشقانه آرام» در این نشست اظهار کرد: سعی شده در تئاتر یک عاشقانه آرام به رفتار، چگونگی گفتگو، چگونگی روابط آدم‌ها با هم و نگاه روان شناسانه به سبک زندگی توجه شود.

وی ادامه داد: در تئاتر یک عاشقانه آرام ارشد امیر اسکندری، مریم یکتا فرد، پریا گوران، ارشیا زمانی و فرزاد عبادتی ایفای نقش می‌کنند.

کارگردان تئاتر «یک عاشقانه آرام» اضافه کرد: آهنگسازی و نوازندگان کار برعهده هومن خوش فطرت است.

گفتنی است، یک عاشقانه آرام از ۲ الی ۱۴ آبان در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد گرفت.

نمایش بیشتر