اخبار ورزشی

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل ذوب آهن با فرصت‌طلبی یامگا

آهن |زمین |فوتبال

به گزارش شفاف، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلالی ها به پایان رسید.

در نیمه اول تک گل استقلال را کوین یامگا به ثمر رساند.

گزارش بازی

اولین تهدید این بازی توسط ذوب آهن ایجاد شد و در 40 ثانیه ضربه سر رضا خالقی فر توسط سید حسین حسین کاملا مهار شد و در ادامه بازیکنان استقلال توپ را به بیرون زدند.

در دقیقه هفتم سید مجید حسینی احساس مصدومیت کرد و پس از دقایقی مداوا از کادرفنی درخواست تعویض کرد و رشید مظاهری جای خود را به این بازیکن در دروازه استقلال داد.

در دقیقه 21 بازی کوین یمگا و سجاد جعفری به صورت رو در رو با هم برخورد کردند که باعث خونریزی از ناحیه پیشانی شد و با اینکه پس از پوشیدن لباس به بازی برگشت، جعفری نتوانست به بازی ادامه دهد و سینا اسد بیگی وارد زمین شد. در این مکان.

در دقیقه 24 استقلال یمگا اولین موقعیت نسبتا خطرناک را در چارچوب این راهپیمایی ایجاد کرد.

گل ها: کوین یمگا در دقیقه 27 مقابل محوطه جریمه توپ را تصاحب کرد و پس از یک چرخش 180 درجه ای توپ با دستان فراباسی وارد دروازه ذوب آهن شد و این بازیکن در بازی اول اولین گل خود را به ثمر رساند. ارسال.

در دقیقه 40 عارف رستمی از فاصله حدود 25 متری به دروازه استقلال برخورد کرد که ضربه او از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

در دقیقه 48 پارس به تنهایی توسط عارف رستمی به رضا خالکی فر رسید.

در دقیقه 50 ابراهیم زاده مظاهری با ضربه سر حجت صدقی به سمت دروازه استقلال رفت و از بالای تیرک دروازه به بیرون رفت.

کادرفنی استقلال: سیدحسین حسینی (رشید مظاهری 10)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند (کارت زرد)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان حسینی، امیرارسالان حسینی، امیرارسالان حسینی.

کادرفنی ذوب آهن: حبیب فراباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (سینا اسدبیگی 20)، عارف رستمی، امیر شعبانی محمد محمد.

نمایش بیشتر