اخبار استانی

 پیشرفت کرمانشاه مستلزم همراهی تمامی اقشار جامعه است

تغذیه |حضرت معصومه |خبرنگار

به گزارش خبرنگار کردوار نیوز کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: در نخستین خطبه خود شما را به زنده نگاه داشتن یاد خداوند توصیه می‌کنم و خداوند نماز جمعه را به عنوان مصداق روشن یاد خود اعلام کرده است.

وی افزود: بنیان‌گذار نماز جمعه خداوند است که این نماز عبادی سیاسی با سایر نمازها تفاوت اساسی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یک فرصت تبیینی در این نماز فراهم شده و نماز جمعه و خطبه‌های آن تنفسی برای روح ما است.

آیت‌الله غفوری اذعان کرد: اگر روح تغذیه نشود دلمردگی ایجاد می‌شود پس خدا را زیاد یاد کنید و بر همین اساس نماز جمعه نقش مهمی در معنوی شدن جامعه دارد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نقش تعیین کننده‌ای در اصلاح جامعه نیز دارد، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت استان کرمانشاه نیازمند کمک تمام اقشار مختلف جامعه هستیم تا شاخص‌های مثبت را رشد داده و افتخاراتی به کشور ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: در این ایام سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که این شخصیت بزرگ مورد تکریم ائمه بوده و وفات حضرت معصومه (س) را در پیش داریم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در این ایام با مشاهده صحنه‌های دردناک جنایات رژیم غاصب اسرائیل متاثر شدیم اما سنت خدای متعال این گونه است که در دل چنین وقایع و حوادث بزرگی ریشه‌کنی دشمنان رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: خون‌های این مظلومین نوید نابودی اسرائیل و آمریکای جنایتکار را می‌دهد و به فضل خدا شاهد نابودی آن‌ها خواهیم بود.

۴۶

نمایش بیشتر