اقتصادی

چرا باید همراه کارت را روی گوشی خود داشته باشید؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران |گوشی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، سبک زندگی ما به سرعت در حال تغییر کردن است و خیلی از کارهایی که زمانی به نظر عادی، غیرقابل تغییر و رایج بودند، به سرعت در حال عوض شدن هستند. مثلاً کارهای مالی و بانکی که زمانی محدود به ساعت‌های کاری و در شعبه‌های حضوری بود، ابتدا به حضور در کنار دستگاه‌های ATM تغییر کرد و اکنون حتی آن را هم پشت سر گذاشته است. ما امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که به کمک نرم‌افزارهای مالی، بخش عمده کارهای بانکی و مالی‌مان را با گوشی موبایلمان انجام می‌دهیم.

نرم‌افزارها یا اپلیکیشن‌های مالی، ابزار کلیدی و اصلی این تغییر هستند. این اپ‌ها به ما کمک کرده‌اند تا در هر ساعت شبانه‌روز و در هر جایی که باشیم تنها با دسترسی به اینترنت و تلفن همراهمان، کارهای مالی خود را انجام دهیم. اما همه این اپلیکیشن‌ها، عملکرد و کارامدی‌های یکسانی ندارند. در این نوشته می‌خواهیم اپلیکیشن «همراه کارت» را به شما معرفی کنیم و توضیح دهیم چرا داشتن این اپ از نصب چندین اپلیکیشن مختلف بانکی بهتر است. احتمالاً در پایان این نوشته متقاعد می‌شوید که نرم افزار همراه کارت را روی گوشی خود نصب کنید. اگر گوشی آیفون دارید، حتماً با مشکل نصب نرم افزارهای ایرانی رو به رو شده‌اید. اصلاً نگران نباشید! چون راه حل آن را هم به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا همراه کارت مدیریت کارهای مالی شما را متحول می‌کند؟

همه بانک‌ها را در جیبتان بگذارید: آیا می‌دانستید در ایران ۳۲ بانک و مؤسسه مالی و اعتباری وجود دارد؟ هر چند خیلی از ما ممکن است تنها در چند تا از این بانک‌ها حساب بانکی دشته باشیم؛ ولی در بسیاری مواقع نیاز به تراکنش با مراکز مالی مختلفی پیدا می‌کنیم که افراد طرف حسابمان در آن‌ها صاحب حساب هستند. هر کدام از این مؤسسات هم دارای نرم‌افزارهای مخصوص به خودشان هستند. آیا می‌توان این همه نرم‌افزار بانکی را روی گوشی خود نصب کرد؟ راه حل ساده، نصب یک سوپراپلیکیشن مالی مانند «همراه کارت» است که امکان کارت و به کارت و تعامل بانکی و مالی با همه ۳۲ بانک و مؤسسه مالی و اعتباری رسمی و دارای مجوز کشور را فراهم می‌کند.

موجودی همه حساب‌هایتان را کنترل کنید: شما به کمک اپلیکیشن همراه کارت می‌توانید موجودی همه حساب‌هایی که در این نرم‌افزار تعریف کرده‌اید را به آسانی و در چند دقیقه بگیرید و یک تصویر جامع از وضعیت موجودی خود به دست آورید.

شارژ و بسته‌های اینترنت بخرید: خدمات همراه کارت از محدوده امور مالی فراتر رفته و به شما امکان می‌دهد خود خدمات ارتباطی یعنی، شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری و خرید بسته‌های اینترنتی اپراتورهای مختلف را به راحتی در این نرم‌افزار انجام دهید.

همه قبض‌هایتان را استعلام و پرداخت کنید: دیگر نه تنها لازم نیست نگران قبض‌های کاغذی باشید، حتی دیگر لازم نیست منتظر پیامک‌های قبض‌های مختلف باشید. شما با ثبت شناسه قبض‌های مختلف (برق، آب، گاز، تلفن ثابت و همراه، عوارض شهرداری و غیره) می‌توانید خودتان نسبت به استعلام میزان بدهی و پرداخت آنی آنها اقدام کنید. حتی می‌توانید قبض‌های مد نظرتان را به صورت گروهی و طی یک تراکنش مالی پرداخت کنید.

کارت به کارت را در آسان‌ترین شکل ممکن تجربه کنید: همراه کارت، فرایند تجربه کاربری کارت به کارت را به شکل چشمگیری آسان‌سازی کرده است. برای نمونه پیامک رمز دوم بانک، به طور خودکار درون اپلیکیشن و در کادر مربوط می‌نشیند. همچنین در زمان کپی کردن متن پیامک، نرم‌افزار می‌تواند شماره کارت را شناسایی کرده و از آن استفاده کند. همچنین با ذخیره کارت‌های مقصد، می‌توانید در تراکنش‌های بعدی، بدون ورود دوباره اطلاعات، کارت به کارت کنید.

امتیاز اعتبار بانکی خود را استعلام کنید: اگر قصد دریافت وام و اعتبار دارید، می‌توانید با همراه کارت نمره اعتبارسنجی بانکی خود را استعلام کنید و وضعیت وام‌های در جریان خود را رصد کنید.

پرداخت‌های خودروی خود را انجام دهید: همراه کارت امور مالی مربوط به خودروی شما را هم حل و فصل می‌کند. به کمک این اپلیکیشن پرکاربرد می‌توانید عوارض جاده‌ای‌تان را به آسانی پرداخت کنید و در آینده خلافی خودروی خود را استعلام و آنها را تسویه کنید.

بدون رفتن به شعبه، کارت گمشده را بسوزانید: اگر به هر دلیلی (سرقت، گم‌شدن) لازم شد کارت بانکی (در حال حاضر کارت‌های بانک آینده) را مسدود کنید یا به اصطلاح بسوزانید، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به شعبه از همراه‌کارت استفاده کنید.

به نهادهای خیریه کمک کنید: اگر قصد کمک به نهادهای خیریه معتبر، قانونی و مورد تأیید را دارید، همراه کارت کار شما را برای کمک به این نهادها آسان کرده است. زیرا همراه کارت مجموعه‌ای از معتبرترین و فعال‌ترین نهادهای خیریه در حوزه‌های مختلف را گردآورده و شما می‌توانید به طور مستقیم و از طریق خود نرم‌افزار با هر مبلغی به آنها کمک مالی کنید.

فرصت «بازگشت وجه» را از دست ندهید: شما در زمان خرید حضوری در بیش از ۱۲ هزار فروشگاه در سراسر کشور می‌توانید از خدمات بازگشت وجه همراه کارت استفاده کنید. کافی است در بخش برگشت وجه اپلیکیشن همراه کارت، یکی از کارت‌های بانکی خود را تعریف کنید تا در زمان خرید با آن کارت، بخشی از مبلغ خرید به حساب کیف پولتان بازگردد.

چطور با گوشی آیفون از همراه کارت استفاده کنم؟ راه حل؛ اشتراک سیبچه

اگر گوشی شما سیستم عامل اندروید داشته باشد، نصب نسخه اندروید اپ همراه کارت دشوار نیست. ولی دارندگان گوشی‌های آیفون با محدودیت‌های نصب اپلیکیشن‌های ایرانی از طریق اپ‌استور اپل روبه‌رو هستند. راه حل در دسترس، استفاده از یک بازارچه امن و مطمئن نرم‌افزارهای ایرانی ویژه سیستم عامل IOS است؛ یعنی سیبچه. روش استفاده از سیبچه بسیار ساده، ارزان و بی‌دردسر است. شما می‌توانید با دریافت اشتراک سیبچه، نرم‌افزار همراه کارت برای ایفون را بر روی دستگاه ios خود داشته باشید و با خیال راحت از امکانات متمایز آن بهره ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نمایش بیشتر