اقتصادیکسب و کار ایرانی

کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ و تولید بیگ بگ و گونی بزرگ 1 تُنی

چکیده مقاله:

ایجاد ارتباط با کارخانه تولیدکننده جامبوبگ فقط به منظور خرید محصولات آن شرکت نیست، بلکه می‌توان جهت آشنایی با محصولات، رفع ابهامات، دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان (09122112195) کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت در تماس بود.

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

کارخانه تولید کننده جامبوبگ

از جمله مزایای در ارتباط بودن با مشاوران و کارشناسان فروش کارخانه تولید کننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ، علاوه بر دریافت اطلاعات تخصصی و اطلاع از قیمت روز محصولات و همچنین آشنایی با کاربرد آن‌ها، خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید کننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ می‌باشد.

   

تعریف جامبوبگ

به طور کلی به کیسه‌های حجیم و بزرگی که از جنس مواد پلی پرو پیلن (pp) تولید شده و برای نگهداری، جابه‌جایی و حمل حجم زیادی از محصولات فله و پودری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیسه جامبوبگ (JUMBO BAG or BIG BAG) می‌گویند.

انواع کیسه جامبوبگ را در بازار با نام‌های مختلفی همچون بیگ بگ، اسلینگ بگ، پالت بگ، کیسه‌های حجیم، کیسه‌های FIBC، کیسه‌های فله بر و … می‌شناسند.

کیسه جامبوبگ‌ها انواع مختلفی همچون کیسه جامبوبگ درب صندوقی، کیسه جامبوبگ درب قیف و کف قیف، کیسه جامبو بگ ولودار، کیسه جامبوبگ درب لیفه‌ای، کیسه جامبو بدون درب و… دارد. و از آن‌ها جهت حمل محصولات مختلف همچون مواد پالایشگاهی و پتروشیمی، املاح و سنگ‌های معدنی، مصالح ساختمانی، انواع کودهای شیمیایی، گندم، جو، قهوه، سود پرک، آرد، چوب، قلوه سنگ و… استفاده می‌شود.

 

لزوم استفاده از جامبوبگ در صنایع مختلف

 

  • از جمله مزایای استفاده از جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • عدم اشغال فضای زیاد در حین حمل و انبار کردن محصولات
  • جابه‌جایی سریع و آسان محصولات
  • بارگیری و تخلیه آسان محصولات
  • مقاومت بالا و وزن سبک نسبت به حجم محصول
  • مقاوم بودن و نفوذ ناپذیر بودن بدنه کیسه جامبو
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از کیسه جامبوبگ
  • امکان استفاده مجدد از کیسه جامبو بگ
  • عدم نیاز به افراد متخصص جهت تخلیه و بارگیری محصول از کیسه جامبوبگ

و….

مواردی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از مزایای استفاده از انواع کیسه جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف می‌باشد که لزوم استفاده از این نوع کیسه‌ها را برای تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی بیش از پیش یادآور می‌سازد.

 

مراحل تولید جامبوبگ در کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

در مقالات قبلی به طور کامل و تخصصی تمامی مراحل تولید انواع کیسه جامبوبگ را توضیح داده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت www.hinapack.ir  آن‌ها مورد مطالعه قرار داده و استفاده کافی را از مطالب منتشر شده در سایت هیناپک ببرید.

در این بخش قصد داریم تا مراحل تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را به صورت تیتروار ارائه کنیم:

  • مرحله اکستروژن با دستگاه اکسترودر جامبوبگ
  • مرحله پارچه بافی _ تولید پارچه کیسه جامبوبگ
  • مرحله ایجاد لایه محافظ (لمینت) در کیسه جامبوبگ
  • مرحله برش پارچه کیسه جامبو بگ
  • مرحله چاپ کیسه جامبوبگ
  • مرحله تسمه بافی (تسمه‌های پلی‌پروپیلن)
  • مرحله دوخت کیسه جامبو بگ
  • مرحله بازرسی و کنترل کیفیت کیسه جامبو
  • مرحله انجام تست‌های متوالی
  • مرحله بسته بندی و انبار کردن کیسه‌های جامبوبگ

تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی

جهت حمل محصولات مختلف از جمله مواد، سنگ‌ها و املاح معدنی بایستی موارد بسیاری را در تولید کیسه جامبوبگ مناسب این نوع محصولات در نظر گرفت، و در خط تولید این موارد را مرحله به مرحله پیاده‌سازی کرد تا در زمان حمل و جابه‌جایی محصولات معدنی مختلف با مشکل مواجه نشویم.

برای مثال پارچه‌ای که در تولید این نوع کیسه جامبوبگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بایستی از ضخامت کافی برخوردار باشد، تا در زمان بارگیری  و یا جابه‌جایی بر اثر فشارهای وارده کیسه دچار آسیب نشود. حتما از این موضوع مطلع هستید که تولید پارچه‌هایی با کیفیت بالا و در گرماژ مختلف نیازمند نصب و استفاده از دستگاه‌هایی با دقت بالا در خط تولید کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ می‌باشد.

بخش بعدی که نیاز به دقت و نظارت بالایی دارد نوع دوخت تکه پارچه‌ها به هم می‌باشد که بسیار مهم بوده، زیرا در صورت زیر خط دوخت نرفتن حتی بخش کوچکی از لبه‌های بدنه کیسه، به دلیل فشار زیادی که در حین حمل بر کیسه جامبوبگ وارد می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد خسارت و یا حتی حوادثی جبران ناپذیر شود.

مرحله بعدی استفاده از تسمه‌هایی با کیفیت و متناسب با ابعاد کیسه جهت نصب بر روی کیسه جامبوبگ می‌باشد، زیرا همانطور که می‌دانید بخش قابل توجهی از فشار وارده بر کیسه را، تسمه‌ها (قلاب‌ها، بندها) تحمل می‌کنند، به همین منظور بایستی از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های جامبودوزی می‌باشد که تولید تخصصی جامبوبگ محصولات معدنی را انجام میدهد، و کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت باعث شده تا از نقاط مختلف جهان جهت خرید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ درخواست داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره و آشنایی با انواع کیسه جامبوبگ صادراتی و همچنین استعلام قیمت جامبوبگ خرید از تولید کننده کیسه جامبوبگ می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

 

هیناپک کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ

اگر به دنبال اطلاع از اسامی کارخانجات و تولیدکنندگان کیسه جامبوبگ بوده باشید، بدون شک برند هینا پک را به خوبی میشناسید. هیناپک در کارخانه تولید کننده کیسه جامبو بگ و بیگ بگ تولید می‌شود و به دلیل کیفیت بالا و نگاه تخصصی به رفع نیاز مشتریان خود، توانسته در بازارهای داخلی و خارجی جهت حمل محصولات تولیدی صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

هینا پک یکی از برندهای با کیفیت زیرمجموعه پایدار کیسه بافت بوده، و همواره به دنبال رفع نیاز و جلب رضایت مشتریان خود در سراسر جهان می‌باشد. کیسه جامبوبگ‌های هیناپک جهت حمل و نگهداری محصولات مختلفی نظیر انواع کود اوره، مواد پلی پرو پیلن، املاح و مواد معدنی، سود پرک، ذغال سنگ،قهوه، گندم و جو، منگنز، قیر، سیمان، آلومینا و … با تحمل وزن 500 تا 2500 کیلوگرم تولید وبه بازار عرضه می‌شوند.

جهت ارتباط با کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ و تولید بیگ بگ و گونی بزرگ 1 تُنی به منظور دریافت مشاوره و استعلام قیمت کیسه جامبوبگ و  خرید انواع کیسه جامبوبگ با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

 

تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد

در مقاله (تولیدکننده کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد _ شرکت پایدار کیسه بافت) قصد داریم توضیحاتی مختصر در رابطه با فعالیت‌ها و محصولات شرکت پایدار کیسه بافت، تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد خدمت شما علاقه‌مندان ارائه کنیم.

به منظور قرار گرفتن در لیست تولیدکنندگان انواع کیسه جامبوبگ در کشور، تولید محصولی با ظاهری شکیل به تنهایی کافی نیست، همچنین داشتن یک فضای کارگاهی فعال در صنعت جامبودوزی را نمی‌توان ملاک و معیار قرار داد که این شخص و یا این مجموعه محصولی با کیفیت و مطابق با نیاز و خواسته مشتری تولید می‌کند.

همانطور که در صنایع مختلف شاهد این موضوع هستید که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل عدم توانمندی در جلب رضایت مشتری و تولید محصولی متناسب با نیاز بازار، با نامی دیگر و یا زیر نظر مجموعه‌ای دیگر مشغول به تولید محصول خود هستند. جهت موفقیت و حضور داشتن در این مسیر، بایستی محصولاتی تولید کرد تا نه تنها رضایت مشتری را به همراه داشته بلکه استانداردهای مختلف جهانی را نیز در بر بگیرد.

حضور فعال در بازار، توجه به نیاز مشتری و تلاش در جهت رفع آن‌، تخصص و تعهد در کنار تجربه و تولید محصولی با کیفیت از جمله عواملی هستند که سبب می‌شود تا بتوان در مسیر موفقیت گام برداشت، که ما بدان پایبندیم.

 

شرکت تولیدی جامبو بگ پایدار کیسه بافت

رعایت مواردی فنی و تخصصی در خط تولید باعث می‌شود تا بتوان انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را به صورت استاندارد و با کیفیت تولید کرد.

در ادامه مواردی را ذکر می‌کنیم که با رعایت آن‌ها در شرکت پایدار کیسه بافت، و با داشتن نگاهی تخصصی و عمل به هر یک خروجی کار به عنوان محصول نهایی باعث رضایت خاطر مشتری و دریافت تاییدیه‌های لازم جهت حضور در بازارهای مختلف می‌شود.

 

تولیدکننده کیسه جامبوبگ با استاندارد اروپا CE

شرکت پایدار کیسه بافت جهت جلب رضایت مشتریان خود و همچنین حضور در بازارهای مختلف داخلی و خارجی اقدام به دریافت گواهینامه‌های مختلف از جمله گواهینامه CE اروپا نموده.

 

در ادامه می‌توانید برخی دیگر از استانداردهای جهانی اخذ شده توسط شرکت پایدار کیسه بافت را مشاهده کنید:

  • گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت محیطیISO 14001
  • گواهی سیستم‌های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیISO 45001
  • گواهی سیستم مدیریت یکپارچه Certificate(IMS)
  • گواهی استاندارد صادرات به اروپاCertificate (CE)

 

تولید کننده کیسه جامبوبگ صادراتی

پایدار کیسه بافت علاوه بر حضور در بازارهای داخلی و رفع نیاز مشتریان خود در صنایع مختلف داخل کشور، محصولاتی با کیفیت صادراتی نیز تولید می‌کند.

جامبوبگ‌های صادراتی هم به منظور صادرات محصولات مختلف تولیدکنندگان داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم جهت رفع نیاز مشتریان خارجی در کشورهای مختلف برای نگهداری و حمل محصولاتشان به دیگر کشورها، به شرکت پایدار کیسه بافت سفارش داده می‌شود.

تولید کننده کیسه جامبوبگ صادراتی

از جمله اهداف شرکت پایدار کیسه بافت حضور در نمایشگاه‌ها و بازارهای خارجی نیز می‌باشد تا علاوه بر، در بر گرفتن سهم بیشتری از بازارهای جهانی و ثبت آن به نام محصولات ایرانی، مشتریان بتوانند جهت حمل تولیدات مختلف خود از محصولات با کیفیت ایرانی نیز استفاده کنند.

جهت آشنایی با محصولات صادراتی مجموعه پایدار کیسه بافت، دریافت مشاوره و خرید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ صادراتی می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

 

تولیدکننده کیسه جامبوبگ ولودار (Jumbo bag with valve)

یکی از عمده محصولات تولیدی در کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت انواع جامبو بگ و بیگ بگ ولودار می‌باشد. جامبوبگ‌های ولو دار در صنایع مختلف جهت حمل محصولات پودری و فله مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا بارگیری و تخلیه محصول سریع‌تر و آسان‌تر صورت پذیرد.

علت نامگذاری این نوع کیسه جامبوبگ‌ها شکل درب کف کیسه جامبوبگ می‌باشد که به صورت قیفی شکل بوده و همچون شیر تخلیه عمل می‌کند، در اصطلاح به آن جامبوبگ ولودار و یا قیف‌دار (Jumbo bag with valve) می‌گویند.

از جمله مزایای این نوع کیسه جامبوبگ‌ها علاوه بر بارگیری و تخلیه آسان‌تر، می‌توان به این مورد اشاره کرد که جهت تخلیه محصول داخل کیسه نیاز به تیغ زدن کیسه یا پاره کردن آن نیست، و از محل قیفی شکل انتهای کیسه می‌توان محصول داخل کیسه را تخلیه کرد.

همچنین در زمان تخلیه محصول نیازی به حضور افراد ماهر نبوده و به خاطر خالی نشدن یکباره محصول بر اثر پاره شدن کیسه خطری نیز آن‌ها تهدید نمی‌کند.

جامبوبگ ولودار (قیف دار) از لحاظ ابعاد، تعداد بندها و تناژ قابل تحمل انواع مختلفی داشته و با توجه به نیاز مشتری می‌تواند در صنایع مختلف جهت حمل محصولاتشان مورد استفاده قرار بگیرد.

 

تولیدکننده تسمه کیسه جامبوبگ

شرکت پایدار کیسه بافت علاوه بر تولید انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ در ابعاد مختلف به صورت استاندارد و سفارشی، توانایی تولید روزانه 2 تُن انواع تسمه کیسه جامبوبگ از عرض 4 سانتی‌متر تا 7 سانتی‌متر را دارد.

تسمه‌ها با توجه به سفارش مشتری می‌توانند در رنگ و ضخامت‌های مختلف با بهترین کیفیت تولید شوند.

 

تولید کننده برتر کیسه جامبوبگ

شرکت پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های برترِ فعال در صنعت جامبودوزی و نساجی کشور می‌باشد.

زمانی که با شرکت‌ها و خریداران محصولات مختلف پایدار کیسه بافت در مورد کیفیت کیسه جامبوبگی که از شرکت خریداری کرده نظرسنجی و صحبت می‌کنیم، با رضایت کامل این عزیزان رو به رو می‌شویم. همچنین دریافت لوح سپاس، جوایز و تقدیرنامه‌های گوناگون به عنوان تولید کننده برتر کیسه جامبوبگ در ادوار مختلف، حاکی از کیفیت محصولات و رضایت شما عزیزان می‌باشد.

 

مدیران و پرسنل شرکت پایدار کیسه بافت همواره سعی داشته تا با قرار گرفتن در مسیر توسعه، رشد و پیشرفت، قدردان رضایت و حمایت شما مشتریان عزیز باشند.

 

تولیدکننده انواع کیسه جامبوبگ

محصولات تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت بسیار متنوع بوده و ما در این بخش به صورت تیتروار به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، هر یک از این کیسه جامبوبگ‌ها می‌توانند در ابعاد مختلف و جهت حمل محصولات مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

تولیدکننده انواع کیسه جامبوبگ

جامبوبگ دو بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ چهار بند

جامبوبگ درب باز کف صاف

جامبوبگ درب باز کف قیف

جامبوبگ درب صندوقی کف صاف

جامبوبگ درب صندوقی کف قیف

جامبوبگ درب قیف کف صاف

   

نمایش بیشتر

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.