اخبار ورزشی

کاپیتان منچستر مقابل ایران بازی خواهد کرد؟

پوند |ستاره |فوتبال

هری مگوایر به عنوان کاپیتان منچستریونایتد در انگلیس با انتقادهای زیادی مواجه است و بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند که او نه تنها در حد کاپیتانی یونایتد عمل نمی کند، بلکه شایستگی حضور در تیم ملی انگلیس را هم ندارد.

به همین دلیل مگوایر هفته آینده با یکی از حساس ترین هفته های تمرین خود روبرو خواهد شد. هفته ای که شاهد برگزاری دو دیدار تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا و آلمان در لیگ ملت های یوفا بودیم.

مگوایر 29 ساله در حال حاضر به دنبال عنوان گران قیمت ترین مدافع جهان است. او در سال 2019 با 80 میلیون پوند از لستر به یونایتد پیوست و تاکنون هیچ مدافعی نتوانسته رکورد او را بشکند.

اگرچه بخت مگوایر ستاره منچستریونایتد پس از آمدن به منچستریونایتد رو به افول بوده است، گرت ساوتگیت همچنان به او اعتماد دارد. ساوت‌گیت در ماه‌های اخیر در پاسخ به منتقدانی که دلیل دعوت مک‌گوایر به تیم ملی را جویا شدند، به آنها یادآور شد که این مدافع انگلیسی در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ به تیم ملی راه یافته است.

در لیست اعلام شده از سوی ساوت گیت برای دو بازی مقابل آلمان و ایتالیا، نام مگوایر به چشم می خورد. باید دید کاپیتان یونایتد با درخشش در لیگ ملت ها می تواند جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند و یکی از بازیکنان سه کشوری باشد که در جام جهانی قطر مقابل تیم ملی قرار می گیرد. یا نه؟

بیشتر بخوانید:

257 251

نمایش بیشتر