اخبار ورزشی

گنج خانلو شصت و ششم شد/ پرتو آذر در کراس کانتری رقابت می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بریتانیا |پاسپورت |جاده

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان به صورت تجمیع در مواد مختلف از ۱۲ مردادماه در گلاسکو اسکاتلند آغاز شده و ایران دو نماینده زن و مرد در این رویداد شرکت داده است. امروز جمعه ۲۰ مردادماه محمد گنج خانلو نماینده کشورمان در بخش استقامت جاده در ماده تایم تریل مسابقه داد و در رده شصت و ششم قرار گرفت.

در ماده تایم تریل انفرادی بزرگسالان ۷۷ رکابزن مسابقه دادند که محمد گنج خانلو در رده شصت و ششم ایستاد. در این ماده رکابزنانی از بلژیک، ایتالیا و بریتانیا مدالهای طلا نقره و برنز را کسب کردند.

محمد گنج خانلو با اختلاف زمانی ۱۷ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه نسبت به نفر اول در این رتبه ایستاد.

رکابزن ملی پوش ایران که پس از سالها شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به عنوان نماینده کشورمان بدست آورده است در دقیقه ۹۰ پاسپورت و روادید خود را دریافت و با ۵ روز تاخیر راهی گلاسکو شد. گنج خانلو ابتدا قرار بود در بخش پیست و در ماده اومنیوم که به تازگی مدال طلای آسیا را در این ماده کسب کرده بود، نیز شرکت کند و همچنین در مسابقه استقامت جاده نیز حضور یابد که به دلیل تاخیر در اعزام حضور در این دو رویداد را از دست داد.

فرانک پرتو آذر دومین نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان گلاسکو است. پرتو آذر روز گذشته در ماده کراس کانتری مسافت کوتاه سی و سوم شد و قرار است فردا شنبه 21 مردادماه نیز در مسابقه کراس کانتری کوهستان شرکت کند.

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.