اخبار ورزشی

گوشی قسطی | خرید اقساطی لوازم خانگی

یکی از بزرگترین مزیت های خرید اقساطی این است که کالای مورد نیاز شما هر زمان که بخواهید در دسترس شماست.

به گزارش خبرگزاری، وقتی در شرایطی قرار می گیرید که مجبور به خرید بزرگ هستید، قیمت خرید معادل چند ماه درآمد شماست، خرید اقساطی را می توان بسیار هوشمندانه و منطقی محاسبه کرد. خرید اقساطی را با نام های «اکنون بھرید، بیداً ببردزید» یا Buy Now, Pay Later (BNPL) نیز شناخته می شود. آیا این روش خرید از طریق کارت های اعتباری مختلف نیز امکان پذیر است؟ آیا می دانید کارت اعتباری دقیقا چیست؟ آیا می دانید برای خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … می توان از کارت اعتباری استفاده کرد؟ با ما همراه باشید، در رابطه با خرید اقساطی اطلاعات مفیدی را برای شما ذکر کرده ایم.

کارت اعتباری چیست؟

کارت اعتباری چیست، همانطور که از نام این نوع کارت پیداست، کارت اعتباری نوعی کارت بانکی است که با یک اعتبار مشخص شارژ می شود و این اعتبار در واقع یک وام الکترونیکی است که می توانید از آن برای خرید و پرداخت استفاده کنید. پرداخت کنید، اما امکان برداشت پول وجود ندارد. در واقع در شرایط شرکت صادرکننده کارت اعتباری و با توجه به نیاز کاربر، این کارت با مبلغ مشخصی شارژ می شود.

شما به صورت نقدی با کارت اعتباری خرید می کنید و بعداً آن هزینه را به صورت اقساطی به شرکت صادرکننده کارت پرداخت می کنید. کانتاس یکی از معتبرترین شرکت های فعال در این صنعت است که صادر کننده نوعی کارت اعتباری به نام کانتاس کارت می باشد. با ما همراه باشید تا در مورد این قسمت بیشتر بدانید.

با تلفن همراه کسب و کار ایجاد کنید

این ویروس چقدر روی زندگی شما تاثیر گذاشته است؟ متأسفانه بسیاری از مشاغل به دلیل ویروس کرونا درآمد خود را از دست داده اند. البته در این مدت افراد زیادی توانستند کسب و کارهای جدیدی ایجاد کنند و درآمد خود را افزایش دهند. و فقط با استفاده از موبایل.

فقط کافی است شروع به توسعه ایده خود کنید، از اپلیکیشن های موجود استفاده کنید و دانش خود را در این زمینه تقویت کنید. آموزش های رایگان زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید برای افزایش دانش خود تماشا کنید.

البته شما به یک تلفن هوشمند با قابلیت های متوسط ​​به بالا نیز نیاز دارید. اینکه بتوانید گوشی را به صورت اقساطی بخرید و هزینه آن را طی چند ماه پرداخت کنید. کسب و کار خود را اینگونه شروع کردید و هزینه زیادی برای راه اندازی آن پرداخت نکردید.

اگر تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده اید؛ بهتر است هر چه سریعتر از این فرصت استفاده کنید.

چگونه اقساطی گوشی بخریم؟

کوشی کنستی |  خرید اقساطی هریسی نیکیں |  کارت اعتباری چیست؟

با استفاده از کارت اعتباری می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. مثلا برای خرید اقساطی گوشی می توانید با در دست داشتن کارت اعتباری به فروشگاه مجهز به دستگاه POS مراجعه کنید و مبلغ ناچیزی را پیش پرداخت کنید و مابقی را با کارت اعتباری پرداخت کنید. پس از آن، طبق برنامه ریزی، مبلغ را در چند قسط بازپرداخت نمی کنید.

کارت اعتباری چیست؟ در ادامه شما را با نحوه خرید اقساطی از آن طریق آشنا می کنیم.

کوشی کنستی |  خرید اقساطی هریسی نیکیں |  کارت اعتباری چیست؟

خرید قطعات لوازم خانگی با کارت اعتباری

یکی از بزرگترین مزیت های خرید اقساطی این است که کالای مورد نیاز شما هر زمان که بخواهید در دسترس شماست. به عبارت دیگر برای خرید یکی از انواع لوازم خانگی نیازی به برنامه ریزی و صرفه جویی ماه ها برای تامین هزینه آن نیست، بلکه به محض نیاز به این وسیله می توانید برای خرید قطعات به مراکز مربوطه مراجعه کنید. لوازم خانگی مراجعه کنید و خرید خود را تکمیل کنید. در واقع، شما بدون پرداخت تمام موجودی بانکی خود، با کارت اعتباری پول نقد می خرید.

خرید اقساطی از طریق کارت اقساطی

همانطور که گفتیم کانتاس یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امتیاز الکترونیکی به مشتریان است که این امتیاز را در قالب کارت اعتباری به نام کانتاس کارت در اختیار آنها قرار می دهد.

با کارت اقساطی خود می توانید از تمامی فروشگاه های سراسر کشور خرید کنید و خرید با این کارت اعتباری محدود به چند فروشگاه نیست. حتی شما می توانید کد کارت را به صورت آنلاین برای اقساط پیدا کنید و نمی توانید آن را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید. مثلا خرید اقساطی لپ تاپ و هر محصولی که فکرش را بکنید به راحتی با کارت اقساطی انجام می شود.

چگونه اقساطی کارت بگیریم؟

ابتدا باید برای کارت اقساط اقدام کنید. برای این منظور به وب سایت khesta.ir به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و قبل از هر اقدامی یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

می توانید مراحل ثبت درخواست صدور کارت اعتباری را به صورت کامل در سایت به صورت اقساطی مشاهده کنید.

کوشی کنستی |  خرید اقساطی هریسی نیکیں |  کارت اعتباری چیست؟

چرا اقساطی را برای خرید اقساطی انتخاب کنیم؟

برای پاسخ به این سوال به برخی از مهم ترین ویژگی های قسمت های بی نظیر اشاره کرده ایم.

  • برای خرید اقساطی به صورت اقساطی نیازی به پرداخت هزینه بالایی ندارید و حداقل هزینه برای کاربران در نظر گرفته شده است.
  • خرید اقساطی کارت از هر فروشگاه فیزیکی در سراسر کشور و هر فروشگاه اینترنتی معتبر امکان پذیر است
  • برای اطلاع از اقساط کارت در هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری به آن نیست و می توانید تمامی مراحل را بصورت آنلاین انجام دهید.

حرف پایانی

برای پاسخ به این سوال که کارت اعتباری چیست به توضیح پرداختیم. همچنین نکات لازم برای خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … را بیان کرده ایم.

کارت اعتباری چیست؟ و اگر با مزیت های آن آشنا هستید، اگر قصد خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی لوازم خانگی، اقساطی تلویزیون و … را دارید و یا می خواهید از خدمات مختلف به صورت اقساطی استفاده کنید، وقت را از دست ندهید و به وب سایت مراجعه کنید. روی قسمت کلیک کنید

انتهای پیام/

نمایش بیشتر