اقتصادی

۵ تفاوت برای خرید اسپیکر بلوتوثی و ساندبار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، اگر به فکر خرید یک پخش کننده صدا با کیفیت عالی و قابلیت‌های متنوع هستید، احتمالاً گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که یکی از آنها ساندبار و یکی دیگر اسپیکر است. خرید اسپیکر بلوتوثی و ساندبار می‌تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. ولی به هر حال این دو محصول دارای ساختار و ظاهر متفاوتی اند. از این رو شناخت تفاوت مهم میان اسپیکر بلوتوثی و ساندبار می‌تواند اهمیت بسیار زیادی برای افراد داشته باشد. در این مقاله قصد داریم بیشتر ساندبار پخش کننده صدا و اسپیکر را به شما معرفی کنیم و در مورد تفاوت‌های آنها حرف بزنیم.

اسپیکر بلوتوثی چیست؟

اسپیکر یکی از بهترین لوازم پخش کننده صدا است که می‌تواند صدا را با حداکثر کیفیت در یک فضا پخش کند. اسپیکرها دارای اجزای مختلفی هستند و می‌توانند صدا را با قدرت زیادی پخش کنند. این محصولات از طریق کابل و یا بلوتوث به تلویزیون و سایر لوازم متصل می‌شوند. تنظیمات اسپیکر بلوتوثی تنوع بالایی دارد و می‌توان با ایجاد تغییرات در آن، ساختار صدا را نیز تغییر داد. اسپیکرها معمولاً سایز بزرگی دارند. حتی در برخی از مواقع آنقدر سایز آنها بزرگ است که امکان جابجایی راحت این اسپیکرها وجود ندارد. با این حال اسپیکرها هنوز هم یکی از محصولات پرفروش در حوزه پخش کننده صدا هستند.

ساندبار چیست؟

ساندبار یکی دیگر از پخش کننده‌های صدا است که عمدتاً برای تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات ظاهر مستطیلی شکل و ظریفی دارند. برای استفاده از آنها، نیازی نیست که این لوازم را روی یک سطح به صورت عمودی قرار دهید. در واقع ساختار آنها به گونه‌ای است که می‌توانند روی میز قرار بگیرند و صدا را پخش کنند. ساندبار به واسطه داشتن حجم کم و صدای قابل قبول، می‌تواند انتخاب خوبی برای فضاهای خاص باشد. ساندبار از چندین اسپیکر در درون خود استفاده می‌کند. ولی پیچیدگی خاصی برای راه اندازی آن وجود ندارد. همچنین تنظیم کردن ساندبارها بسیار ساده است.

۵ تفاوت برای خرید اسپیکر بلوتوثی و ساندبار

تفاوت مهم اسپیکر و ساندبار

تفاوت اسپیکر و ساندبار

حال که با کلیات اسپیکر بلوتوثی و ساندبار آشنا شدید، باید در مورد تفاوت این دو محصول نیز اطلاعات کسب کنید. خرید اسپیکر و ساندار هر دو مزایا و معایب زیادی را به همراه دارد. پیشنهاد ما این است که ابتدا تفاوت‌های این دو محصول را شناسایی کنید و سپس بر اساس آنها، اقدام به خرید ساندبار یا اسپیکر کنید. در ادامه بیشتر در مورد تفاوت‌های میان اسپیکر و ساندبار با شما صحبت می‌کنیم.

تفاوت در نصب و راه اندازی

یکی از تفاوت‌های میان اسپیکر و ساندبار نحوه راه اندازی آن هاست. به طور کلی، ساندبار نحوه راه اندازی ساده‌تری نسبت به اسپیکرها دارد. چرا که برای نصب ساندبار فقط کافیست که سیم مربوط به آن را به تلویزیون و یا هر وسیله الکتریکی دیگر که تمایل دارید، متصل کنید. یک تکه بودن ساندبارها نصب و تنظیم کردن آنها را ساده‌تر می‌کند.

تفاوت کاربرد ساندبار و اسپیکر

یکی از اصلی ترین تفاوت‌های میان اسپیکر و ساندبار، کاربردهای این دو محصول است. ساندبار یک محصول خانگی است که در کنار تلویزیون قرار می‌گیرد و وظیفه پخش صدا را برعهده دارد. در واقع این محصولات کمتر برای استفاده در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف کاربرد دارند. برعکس اسپیکرها بیشتر در باغ، مراسمات در فضای باز و بسته و … استفاده می‌شوند. اگرچه می‌توان با خرید اسپیکر، آن را به تلویزیون نیز متصل کرد؛ اما اسپیکر یک سینمای خانگی نیست و کاربردهای دیگری دارد.

تفاوت اسپیکر و ساندبار در نحوه اتصال

نحوه اتصال ساندبار و اسپیکر تفاوت چندانی با هم ندارد. اگر اقدام به خرید اسپیکر بلوتوثی کرده باشید، می‌توانید از طریق کابل یا بلوتوث آن را به وسیله الکترونیکی که مد نظر دارید متصل کنید. ساندبارها نیز می‌توانند از طریق بلوتوث و یا کابل به یک سیستم متصل شوند. با این حال اگر ناخواسته تنظیمات اسپیکر را تغییر دهید، بازگردندان تنظیمات به حالت اول دشوار است.

تفاوت در طراحی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث ایجاد تفاوت در اسپیکر و ساندبار شود، طراحی این دو محصول است. به طور کلی، ساندبار ظاهر جذاب‌تر و مدرن تری نسبت به اسپیکر دارد. کوچک و جمع بودن ساندبار نیز یکی دیگر از خصوصیات آن محسوب می‌شود. به همین خاطر است که ساندبارها می‌توانند با اشغال فضای کمتری در خانه یا هر فضایی دیگری مورد استفاده قرار گیرند. شما امکان خرید اسپیکر با چراغ‌های داخلی را دارید، ولی معمولاً ساندبارها ساده طراحی می‌شوند.

تفاوت اسپیکر با ساندبار در کیفیت صدا

ساندبار و اسپیکر هر دوی صدای پخش خوبی دارند. با این حال باید بدانید که معمولاً اسپیکرها به دلیل داشتن بلندگوهای داخلی قوی، کیفیت صدای بهتری نسبت به ساندبارها خواهند داشت. یکی دیگر از خصوصیات ساندبار این است که دارای چند بلندگو در کنار هم است. به همین خاطر پخش صدا توسط این محصول چندان واقعی نیست و تجمع صدا در یک محدوده بسیار افزایش پیدا می‌کند.

۵ تفاوت برای خرید اسپیکر بلوتوثی و ساندبار

خرید اسپیکر بهتر است یا ساندبار؟

خرید اسپیکر بهتر است یا ساندبار؟

در این مقاله سعی کردیم در مورد تفاوت میان اسپیکر بلوتوثی و ساندبار صحبت کنیم. برخی از افراد تصور می‌کنند که می‌توانند این دو ابزار را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار دهند. اما کاربردهای این دو محصول با هم متفاوت است. از این رو در هنگام خرید اسپیکر و ساندبار به نیازهای خودتان توجه داشته باشید. به خصوص اینکه قیمت اسپیکر بلوتوثی پایین‌تر از قیمت ساندبار است و باید با دقت بیشتری این دو محصول را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی ۰۲۱ تک، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در حوزه فروش انواع اسپیکر و ساندبار است. در صورت نیاز به خرید اسپیکر با تنوع بالا و کیفیت عالی، کافیست که به این سایت مراجعه کرده و محصولات موجود در آن را مشاهده کنید. تنوع در محصولات موجود در سایت اینترنتی ۰۲۱ تک بسیار زیاد است و می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارید، یکی از این محصولات را سفارش دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.