تدریس پنج استاد از یک درصد برتر دانشمندان جهان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه 

دانشگاه |صنعت |کرم

رضا همتی در گفت‌وگو با خبرنگار کردوار نیوز از کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف آموزش دانشجویان متخصص در زمینه‌های گوناگون صنعتی در سال ۱۳۸۶ با پذیرش ۱۳۰ دانشجو در رشته‌های مهندسی برق و مهندسی شیمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: تحقیقات و پژوهش‌هایی که توسط پژوهشگران انجام گرفته بالغ بر صدها تحقیق بود که در مجلات و انتشارات علمی معتبر بین‌المللی به صورت کتاب یا مقاله به چاپ رسیده است.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه، با بیان اینکه تحقیقات انجام شده در پیشبرد صنعتی استان موثر است، تصریح کرد: نتایج تحقیقات اساتید و دانشجویان این دانشگاه در طرح‌های پژوهشی و ساخت تجهیزات فناورانه داخل و خارج استان مورد استفاده قرار گرفت و قابل بهره برداری در صنایع، حوزه انرژی (برق، آب، گاز و نفت)، پتروشیمی ها، حمل و نقل و دیگر حوزه‌ها خواهد بود.

وی در ادامه گفت: نتایج بعضی تحقیقات نیز از طریق طرح‌های ارتباط با صنعت ملی توسط معاونت علمی ریاست جمهوری حمایت و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر پژوهش دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حوزه تحقیقات تئوری و عملی همکاری بین المللی خوبی با کشورهای خارجی برقرار و اساتید دانشگاه به صورت موفقیت آمیزی در فرصت‌های مطالعاتی خارج کشور، گرنت‌های بین المللی و پروژه‌های مشترک با خارج کشور حضور داشته‌اند.

نمایش بیشتر