با این پیشنهاد جذاب صاحب ویلای خودت در کردان شو!

کردان، منطقه زیبا و دلچسب که در 60 کیلومتری تهران قرار گرفته است. این منطقه به دلیل آب و هوای دلپذیر و طبیعت بکر خود به یکی از تفرجگاه های جذاب و دیدنی استان البرز تبدیل شده است. جدا از طبیعت سرسبز و آب و هوای دلچسب و موقعیت های گردشگری، کردان به یکی از مناطق محبوب برای سرمایه گذاری و خرید ویلا تبدیل شده است. در این چند سال به دلیل شرایط بد و نا بسامان اقتصادی قیمت ملک رشد چشمگیری نسبت به دیگر کالاها و اقلام داشته است، این شرایط سبب شد تا قیمت ویلا و زمین در منطقه کردان افزایش بی سابقه ای داشته باشد. از همین رو سرمایه گذاران زیادی در این چند سال به دنبال خرید زمین و ساخت ویلا های متعدد در کردان بودند.

قیمت ویلا در کردان نسبت به سایر مناطق اطراف تهران ارزان‌تر و به صرفه تر است و شما میتوانید با پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان صاحب یک ویلای جذاب، با امکانات فوق‌العاده در کردان شوید. علاوه بر بحث سرمایه گذاری کردان به یکی از قطب های تفریح در استان البرز شناخته شده و ساکنین تهرانی و کرجی اکثر جشن ها، مهمانی ها و تولدات و مراسمات خود را در این منطقه زیبا و جذاب برگزار میکنند. یکی از مزیت های کردان نسبت به سایر مناطق اطراف تهران، دسترسی راحت و سریع با امنیت بالا است.

شما میتوانید با طی کردن مسیر 50 دقیقه ای از غرب تهران به منطقه کردان برسید و اگر قصد سفر به این منطقه دلنواز را دارید میتوانید ابتدا به جاده تهران-کرج رفته و پس از طی کردن مسافتی چند کیلومتری ورودی کردان در سمت راست اتوبان را مشاهده کرده و میتوانید وارد کردان شوید. این منطقه جذاب از چندین منطقه مجزا تشکیل شده که در هر یک از این مناطق چندین روستا وجود دارد، که در ادامه با محبوب ترین منطقه کردان آشنا میشوید. درصورتی که تصمیم دارید تا از شرایط و وضعیت به روز قیمت ویلا در کردان مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا در کردان هستید میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://zavilla.ir/l/villa-kordan/ وارد سایت زاویلا شوید.

محبوب ترین و ارزان‌ترین منطقه کردان کجاست؟

سهیلیه کرج، محبوب ترین و بزرگ‌ترین منطقه کردان است که در بخش کردان جنوبی قرار دارد. طبیعت و آب و هوای این منطقه دقیقا هماننده کردان سرسبز و معتدل و خنک است. یکی از دلایلی که منطقه سهیلیه را بسیار مورد توجه قرار داده، قیمت ویلا در این منطقه است. سهیلیه دارای ارزان‌ترین و گران‌ترین ویلاهای کردان است و شما میتوانید از تمام رنج های قیمتی که وجود دارد، در منطقه سهیلیه ویلا مشاهده کنید. ارزان‌ترین ویلا در منطقه سهیلیه 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است و گران‌ترین ویلا در این منطقه 110 میلیارد تومان است.

همین مسئله موجب شده تا سرمایه گذاران زیادی براثی خرید و ساخت ویلا به منطقه سهیلیه کرج مراجعه کنند، زیرا در این منطقه میتوانند به سود بی نظیری دست یابند. داخل سهیلیه روستاهای کوچک و سرسبزی وجود دارد که این روستاها باعث شده اند تا سهیلیه از ویلاهایی با رنج های قیمتی متفاوت بهره ببرد. برای مثال ارزان‌ترین روستای سهیلیه رو میتوان به قاسم گرجی، کهریزک، دولت آباد و زکی آباد اشاره و کرد. روستاهایی که رنج قیمتی متوسطی دارند و بسیار مورد توجه خانواده های ساکن تهران و کرج قرار گرفتند را میتوان به نام های لشگرآباد، اغلان تپه، آغچه حصار و سنقرآباد اشاره کرد.

گران‌ترین منطقه سهیلیه که یک شهرک کاملا مهندسی ساز و فوق‌العاده است، زعفرانیه نام دارد. شهرک زعفرانیه کرج دارای گران‌ترین ویلاهای سهیلیه است و قیمت ویلا در این منطقه از 10 میلیارد تومان آغاز و تا 70 میلیارد تومان هم میرسد. تمامی ویلاهای شهرک زعفرانیه دارای سند تک برگ، انشعابات قانونی و جواز ساخت هستند که موجب شده تا قیمت ویلا در این منطقه بسیار گران‌تر باشد.

اگر قصد سفر به منطقه سهیلیه را دارید باید اول به اتوبان تهران-کرج و سپس به اتوبان کرج-قزوین بروید و پس از طی کردن مسیر به جاده سهیلیه میرسید و با ورود به جاده اختصاصی سهیلیه و طی کردن مسافتی میتوانید وارد منطقه سهیلیه کرج شوید. چنانچه میخواهید تا با منطقه سهیلیه و ویلاهای سیهلیه بیشتر آشنا شوید و یا به دنبال اطلاع از قیمت ویلا در سهیلیه کرج هستید و میخواهید از ارزان‌ترین ویلاهای سهیلیه به صورت آنلاین دیدن کنید میتوانید با مراجعه به تارنمای https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ وارد صفحه فروش ویلا ارزان سهیلیه سایت زاویلا شوید.

ویلاهای فوری، محبوب ترین سبک ویلایی میان سرمایه گذاران

در کردان ویلاهایی وجود دارند که زیر قیمت به فروش میرسد که اکثر مشتریان این ویلاها سرمایه گذاران هستند. این ویلاها به دلیل نیاز مالی یا مهاجرت و دلایلی از این قبیل زیر قیمت به فروش میرسند که این ویلاها را در کردان ویلاهای فوری نام گذاری کرده اند. شاید ابتدا با خودتان فکر کنید که احتمالا این ویلاها دچار مشکلات مالیاتی یا امکاناتی شده، اما این طرز فکر کاملا اشتباه بوده و این ویلا ها کاملا در سلامت هستند و زیر قیمت به فروش میرسند.

اکثر این ویلاها از امکانات کاملی ماننده استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، باربیکیو، آبنما، آتشنما، معماری اروپایی، وجود نگهبان دائمی، آلاچیق، روف گاردن و… بهره میبرند. ویلاهای فوری مختص به یک منطقه نیستند و شما میتوانید در تمامیه مناطق و روستاهای کردان این ویلاها را مشاهده کنید. این سبک از ویلاها میتوانند یک فرصت و گزینه مناسب برای خرید ویلا و سرمایه گذاری باشد.

این ویلاها را از کجا مشاهده کنیم؟

شما میتوانید با وجود به سایت زاویلا و مراجعه به بخش ویلاهای فوری از این سبک از ویلاها به صورت آنلاین دیدن کنید و از قیمت اصلی و قیمت فروش و امکانات این ویلاها مطلع شوید. برای دیدن ویلاهای زیر قیمت و پول لازم زاویلا میتوانید با کلیک بر روی لینک فروش ویلا فوری پول لازم وارد سایت زاویلا شوید و از قیمت این سبک از ویلاها و اطلاعات و شرایط خرید این سبک از ویلاها مطلع شوید.

بهترین املاک کردان و سهیلیه

مشاورین املاک زاویلا، یکی از برترین و معتبر ترین سایت های املاک در منطقه کردان است. در این سایت مشاوران با تجربه و دلسوزی وجود دارند که آماده کمک رسانی به شما در 7 روز هفته هستند. اگر به دنبال خرید ویلا در کردان هستید یا بودجه ای دارید که میخواهید آنرا وقف خرید ویلا در کردان کنید یا به دنبال قیمت دقیق ویلا در کردان هستید میتوانید با شماره تماس 09126902901 تماس گرفته و با کارشناسان و مشاوران سایت زاویلا به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید.

خروج از نسخه موبایل