آیا پوستر دیواری سه بعدی و پرده زبرا با طرح هیجان انگیز برای نوجوان خود انتخاب میکنید؟

انتخاب پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان

نوجوانی، یکی از سنین حساس در تمام افراد است. افرادی که این سن را می‌گذرانند، از محیط اطراف بسیار تاثیر می‌گیرند. به همین دلیل نیاز است تا نوجوانان در فضای بسیار مخصوص و ویژه‌ای، این دوره را بگذرانند. ایده‌های خلاقانه مختلفی جهت چیدمان دکوراسیون اتاق خواب‌ نوجوانان وجود دارد که استفاده از پوستر دیواری‌ سه بعدی اتاق نوجوان یکی از آن‌هاست. والدین نوجوانان می‌توانند با استفاده از پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان تصاویر مورد علاقه نوجوان‌شان را به صورت سه بعدی روی این کاغذ دیواری‌ها چاپ کنند. آنها با انجام این کار، به سلیقه نوجوان خود اهمیت داده و به او اعتماد به نفس می‌بخشند.

امروزه پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان نقش بسیار مهم و پررنگی را در زیباسازی و جذابیت محیط اتاق خواب نوجوانان پسر و نوجوانان دختر ایفا می‌کند. قیمت پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان بسته به اینکه  عکس مد نظر روی چه جنس کاغذی به چاپ برسد متغیر است. قیمت پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان با جنس کاغذ آن در ارتباط بود، متراژ دیوار اتاق خواب هم در متغیر بودن قیمت پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان مؤثر است.

پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان در واقع نوعی دیوار پوش سه بعدی است که تصاویر سه بعدی مختلفی متناسب با روحیات نوجوانان روی آن چاپ و ظاهر می‌شود. طراحان دکوراسیون داخلی اتاق خواب می‌توانند به کارفرماها به تناسب دکوراسیون اتاق خواب ‌نوجوان‌شان و سبکی که در آن استفاده شده است و نیز سلیقه نوجوانی که در اتاق خواب زندگی می‌کند، پیشنهادهای گوناگونی را برای پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان بدهند.

با توجه به اینکه قیمت پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان دارای تغییر و تحولات زیاد و نرخ‌های مختلف است، لذا با توجه به این امر پیشنهاد می‌شود با مراجعه حضوری به بازار این محصول و بازدید از آن از قیمت‌های قطعی پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان مطلع شد. همچنین با گشتن در دنیای اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توان این محصول را دیده و از قیمت طرح‌های مختلف آن مطلع شد.

به کارگیری صحیح پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان در اتاق خواب این افراد، می‌تواند آرامش را به این محیط هدیه کند و خواب خوبی را برای فرزندان به ارمغان آورد. نکاتی جهت به کارگیری کاغذ دیواری در اتاق خواب نوجوانان وجود دارد که رعایت آنها باعث می‌شود فضایی زیباتر داشت. در قدم اول، بسته به این که اتاق خواب نوجوان دخترانه یا پسرانه است، باید از پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان پسرانه یا پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان دخترانه استفاده شود.

کاغذ دیواری پسرانه اغلب رنگ‌های سردتر مثل آبی، مشکی و طرح‌های سه بعدی پسرانه مثل تصویر فوتبالیست‌ها، قهرمان‌های کارتونی و غیره دارد؛ در طرف مقابل، کاغذ دیواری دخترانه معمولا به رنگ‌های ملایم و لطیف مثل صورتی، یاسی و طرح‌های باربی، سیندرلا و شخصیت‌های کارتونی دخترانه در می‌آید.

طرح های سه بعدی که روی پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان چاپ می‌شوند، می‌تواند همان طرح‌های مدنظر باشد. پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان بر خلاف کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری برجسته نیاز به برجستگی ندارد و همان طرح چاپی روی آنها کافی است. بنابراین علاوه بر کیفیت بالاتر و جذابیت بیشتر، خرید راحت‌تری نیز دارد. خرید اینترنتی پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان از طریق فروشگاه‌های اینترنتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند میسر می‌شود. می‌توان با مراجعه به این فروشگاه‌ها، طرح مورد نظر پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان خود را خریداری کرد و از استفاده آن لذت برد. قیمت پرده زبرا و پوستر‌ سه بعدی تقریبا در یک رنج می باشد و تفاوت چندانی ندارد. پس با خیالی آسوده پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان خود را انتخاب کنید و نگران هزینه های آن نباشید.

استفاده از پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان باعث می‌شود فضای اتاق خواب نوجوان مدرن‌تر، جذاب‌تر و آپدیت‌تر دیده شود. با خرید پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان می‌توان از یک محصول بی نظیر سه بعدی و چشم نواز بهره‌مند شد که ویژگی‌های مثبت زیادی نسبت به کاغذ دیواری‌های معمولی دارد. جلوه سه بعدی و تصاویر هیجانی کاراکترهای ورزشی و شخصیت‌های قهرمان فیلم‌ها مهم‌ترین ویژگی در پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان است. همچنین به دلیل اینکه پوستر‌ سه بعدی اتاق نوجوان دارای عکس‌های بسیار با کیفیت روی خود است، می‌تواند در اتاق خواب‌هایی که ساکنان آن احساس یک نواختی دکوراسیون آن را می‌کنند به کار آید و بیشتر و بهتر دیده شود.

کاغذ دیواری و جدیدترین مدل آن

کاغذ دیواری یکی از عناصر تاثیرگذار بر زیبایی و دلنشینی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. این محصول از ورقه های معمولی و گرماژ بالا در رنگ، جنس و طرح های متنابهی تولید شده و با استفاده از چسب های مخصوص سطح دیوار را میپوشاند. میدانیم که زیبایی دکوراسیون داخلی و تناسب آن با سلایق و روحیات افراد یک دغدغه همیشگی است. کاغذ دیواری هم به عنوان محصولی دکوراتیو، کاربردی و بسیار متنوع از نظر طرح، جنس و رنگ همواره یکی از گزینه های اصلی برای اجرا یا تغییر در دکور یک نمای داخلی است.

برای درک بهتر اهمیت کاغذ دیواری یا نقاشی یادآورمی شویم که در واقع این دیوارها هستند که فرم و نمای داخلی یک بنا را می سازند. بنابراین می توان گفت طراحی و اجرای یک دکوراسیون زیبا از دیوار های آن شروع می شود. مطمئن باشید که بدون در نظر گرفتن نمای دیوارهای داخلی نمیتوان دکوری چشم نواز اجرا کرد. از طرفی، تنوع فراوان کاغذ دیواری و مزیت های آن نسبت به نقاشی، قدرت زیادی به شما می دهد که فضای خانه یا محل کار خود را آن طور که واقعا می پسندید طراحی کنید.

اگر قصد ایجاد تغییرات چشمگیر و سریع در دکور منزل یا محل کار خود داشته باشید، نصب کاغذ دیواری و پرده شید رول می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. در ادامه شما را بیشتر با انواع کاغذ دیواری آشنا خواهیم کرد.

کاغذ دیواری چیست؟

درسال های گذشته ، از گچ به عنوان دیوارپوش استفاده می‌شد ولی امروزه افراد ترجیح می‌دهند با کمی هزینه بیشتر، زیبایی و جلوه بی‌نظیری به منزل خود ببخشند. کاغذ دیواری نوعی روکش است که برای پوشاندن سطح دیوارها از آن استفاده می‌شود. در گذشته این دیوارپوش، ازتنوع بالایی برخوردار نبود ولی امروز خوشبختانه انواع و اقسام این محصول در بازار وجود دارد.

این نوع از دیوارپوش پس از تهیه با چسب مخصوصی روی دیوار نصب می‌شود. نصب آن یک کار کاملاً تخصصی است؛ چون اگر درست نصب نشود و بین کاغذ دیواری و دیوار هوا بیفتد، ظاهر ناخوشایندی به خود می‌گیرد. از این رو بهترین کار این است که برای نصب کاغذ دیواری از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید. افراد متخصص پیش از چسباندن این روکش، ابتدا دیوار را آماده می‌کنند تا کاغذدیواری پس از نصب به بهترین شکل خودش را نشان دهد.

کاغذ دیواری و جدیدترین مدل روز دنیا

کاغذ دیواری از مصارف تزئینی است که برای پوشاندن دیوارهای داخلی ساختمان های اداری و مسکونی استفاده می شود. کاغذ دیواری ها می توانند ساده و یا طرح دار تولید شده باشند که این طرح ها دارای سبک کلاسیک،مدرن، اسپرت و … نیز می باشند که هر کدام با توجه به سلیقه خریدار در مکان های متفاوت (مسکونی (سالن پذیرایی،اتاق خواب) ، اداری و تجاری) مورد استفاد قرار می گیرد. امروزه خیلی از افراد تمایل بیشتر به استفاده از کاغذ دیواری دارند چون طرح های متنوع و رنگ های زیبایی دارد و جلوه ی زیباتری به منزلشان میدهد.

با انتخاب رنگ مناسب ،برای اینکه  همخوانی خوبی با وسایل منزل یا هر مکان دیگر داشته باشد، می توانید فضای زیبایی را به ارمغان آورید. فروش کاغذ دیواری در تهران مانند بسیاری از نقاط کشور از تقاضای بالایی برخوردار است. فروش انواع پوستر دیواری در شهرک غرب (پوستر سه بعدی – چاپ پوستر دیواری – پوستر دیواری مدرن )جدیدترین و به روزترین طرح های کاغذ دیواری برای منزل، محل کار و سایر فضاهای مورد نظر را در سایت Pinterest مشاهده فرمایید.

اهمیت کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

هنر دکوراسیون داخلی در پی نیاز روانی انسان ها به ایجاد تنوعات مکرر در فضای اطراف خود و ایجاد یک تناسب اصولی جهت پاسخ گویی به این نیاز درونی به وجود آمد و پس از مدتها و با توجه ویژه به دیوارهای ساختمانی، زمینه رقابت طراحان و صنایع مربوط به ساخت و تولید وسایل داخلی مربوط به دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری را فراهم نمود.

در جهان مدرن امروزی، شما هیچ گاه با هیچ هنرمندی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مواجه نخواهید شد که بخواهد بدون توجه به دیوارهای ساختمانی، کار خود را پیش ببرد و در این زمینه به موفقیت نیز دست یابد. این امر بیش از پیش نمایانگر اهمیت استفاده از کالاهایی همچون کاغذ دیواری در جهان امروز و در عرصه هنر دکوراسیون داخلی است.

کاغذ دیواری منزل خود را با توجه به رنگ و طرح دیگر وسایل خانه همچون مبل ها، پرده ها، پارکت و لمینت و دیگر متریال های موجود در منزل هماهنگ انتخاب کنید. اگر مبل ها و پرده ها دارای طرح های شلوغی هستند، از نظر معماری و زیبایی شناسی بهتر است که کاغذ دیواری را ساده انتخاب کنید، اما اگر مبل و پرده های ساده ای دارید، می توانید از کاغذ دیواری های با طرح های متنوع استفاده کنید. یکی از جدیدترین انواع کاغذ دیواری نوع سه بعدی آن است که مورد استقبال زیادی گرفته است.

در میان انواع کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل مقاوم تر هستند. این نوع از کاغذ دیواری ها ضد آب می باشند و قابلیت شستشو دارند.  این نوع کاغذ دیواری به دو دسته تقسیم می شود: کاغذ دیواری هایی که پشت آن ها لایه ای از وینیل وجود دارد. کاغذ دیواری هایی که روی آن ها لایه ای از وینیل وجود دارد. که نوع دوم شان مقاومت بیشتری در برابر آب دارند و به راحتی قابل کنده شدن هستند.

در چه فضایی از خانه از کاغذ دیواری استفاده کنیم؟

هر فضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت زیبا شدن را دارد؛ تنها باید از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده کرد تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید. گام اول، در نظر گرفتن عینیات و امکانات موجود است. ساختن خانه‌ای در رویا آسان، اما در عمل سخت و دشوار است.

اولین عنصری که در شروع باید مدنظر قرار گیرد عملکرد و نحوه استفاده از فضای داخلی است. یک چهار دیواری می‌تواند به عنوان اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و… مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو با توجه به نوع فضا و نیازمندی های آن به انتخاب هر یک از اجزا مورد استفاده در محیط خود بپردازید. منظره اتاق، میزان نور طبیعی و خصوصیات معماری ساختمان از دیگر عواملی هستند که قبل از شروع تزئین باید مدنظر قرار گیرند.

چنانچه در گام نخست خواستار تغییر در جداره ها و دیوارهای محیط خود باشیم، انتخاب پوشش دیوار کاغذ دیواری می تواند یکی از بهترین انتخاب هایی باشد که شما بتوانید برای فضای خود در نظر بگیرید. استفاده از کاغذ دیواری باید بر اساس ظرافت ها و نگاه ویژه به ترکیب بندی رنگ ها و طرح های اجرا شده صورت گیرد. به دلیل وجود تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری ها و احتمال سردرگم شدن هنگام خرید، مهم است که حتما قبل از اینکه برای خرید بیرون بروید، ایده و طرحی را در ذهن داشته باشید و کاملا بدانید که چه می خواهید.

راه آسان برای انتخاب کاغذ دیواری این است که ابتدا به رنگ های موجود، نوع کف پوش و سبک دکوراسیون خانه خود و وسایل و مبلمان موجود در دکوراسیون خانه تان توجه و تعیین کنید که در اصل آنها دارای چه سبک و جلوه ای هستند، سپس به دنبال کاغذ دیواری متناسب با همان سبک بروید.

در زمان انتخاب کاغذ دیواری می بایست ویژگی های محیط خود را از نظر ابعاد و ارتفاع در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که هر چه کاغذ انتخابی شما تیره‌تر و پر نقش‌تر باشد محیط شما را کوچک‌تر خواهد کرد و بالعکس.

کاربرد  کاغذ دیواری

در سال های دور مدل‌ها و طرح‌هایی که برای تولید و عرضه کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می‌گرفت، بسیار محدود بود و به همین خاطر هم مردم چندان علاقه‌ای به چسباندن این نوع دیوارپوش روی دیوارهای منازل خود نداشتند اما امروزه و با گذشت زمان تا دلتان بخواهد طرح و نقش برای کاغذدیواری وجود دارد و به همین خاطر می‌توان بسته به رنگ، طرح و نقش و جنس روکش، کاربردهای مختلفی برای آن در نظر گرفت. در ادامه به چند مورد از انواع کاغذ دیواری اشاره شده است:

برای خرید کاغذ دیواری اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آن کاغذ را کجا می‌خواهید استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید این کاغذ را در اتاق خواب خود استفاده کنید، باید کاغذی  را استفاده کنید که باعث ارامش شما شود و از طرح های شلوغ بپرهیزید. از طرفی باید کاغذی بخرید که قابلیت شستشو داشته باشد تا اگراحیاناً  کثیف شد بتوانید راحت آن را تمیز کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است از کاغذ دیواری‌ها در محیط‌های مرطوب مثل توالت و حمام استفاده نکنید. ممکن است فروشندگان غیرمتخصص به شما بگویند که فلان کاغذ دیواری ضد رطوبت است و به شما پیشنهاد دهند که این کاغذ را برای حمام یا توالت خریداری کنید. محیطی مثل حمام که رطوبت بالایی دارد باعث می‌شود که چسب کاغذ دیواری خاصیت چسبندگی خودش را از دست بدهد و در نتیجه کاغذ از دیوار جدا می‌شود.

کاغذ دیواری نانو چیست؟

شاید شما هم در مشاغل و فعالیت های گوناگون در ترکیب با کلمات دیگر واژه ی نانو را شنیده باشید. بطور مثال حوله های نانو ، ظروف مواد غذایی نانو ، لوازم آرایشی نانو … اما در بین این ها و گوناگونی محصولات ساخته شده توسط نانو کاغذ دیواری نانو نیز وجود دارد. و این بدین معنی است که توسط تکنولوژی جدید و امروزی به نام نانو کاغذ دیواری هایی تولید شده اند. شاید تا این لحظه برایتان سوال شده باشد که معنای تکنولوژی نانو چیست و چه کاربردی دارد.

کاغذ دیواری نانو سبک جدیدی از انواع کاغذ دیواری بوده که با فناوری نوین نانو همراه است. مقاومت و سازگار با محیط زیست بودن کاغذ دیواری نانو به استقبال افراد برای استفاده از آن در طراحی داخلی منزل و محل کار افزوده است. بنابراین در پاسخ به سوال کاغذ دیواری نانو چیست می‌توان آن را یک مدل جدید و خاصی از کاغذ دیواری با کیفیت بالا معرفی کرد. کاغذ دیواری نانو در برابر گرما و رطوبت همانند یک عایق عمل کرده و ماندگاری و عمر استفاده بالایی دارد. بنابرلین می‌توان آن را جایگزین مناسبی برای نقاشی ساختمان مدرن در نظر گرفت.

چرا کاغذ دیواری نانو را توصیه می کنیم؟

دقیقا از زمانی که فناوری نانو تکنولوژی، مهندسی مواد را تحت تاثیر خود قرار داده است به طور ناخواسته در تولید بسیاری از اجناس مورد استفاده قرار گرفته است و به سبب ایجاد مقاومت خوب و بالایی که در هر چیز می تواند ایجاد کند به شدت مورد توجه تولید کنندگان کاغذ دیواری در سراسر دنیا قرار گرفته است. عامل اصلی که باعث می شود تا کاغذ دیواری نانو را توصیه می کنیم، بی خطر بودن آن است. مخصوصا اینکه کاملا با سلامت افراد سازگار هم است و این خود می تواند بیشتر از قابلیت هایی که دارد مورد توجه افراد یک جامعه قرار بگیرد.

مزایای کاغذ دیواری نانو

قیمت کاغذ دیواری نانو

قیمت کاغذ دیواری نانو با توجه به نوع تکنولوژی به کار رفته در تولید و فرایند این نوع دیوارپوش نسبت به سایر انواع جنس های مختلف کاغذ دیواری قدری متفاوت است. اما با توجه به مزایای فناوری نانو تکنولوژی در تولید و ساخت کاغذ دیواری ارزش آن را دارد تا برای آن هزینه کنید و با اطمینان خاطر در کنار طراحی دکوراسیون منزل تان از آن بهره ببرید.

تفاوت کاغذ دیواری نانو با کاغذ دیواری معمولی

ویژگی هایی که کاغذ دیواری های نانو نسبت به کاغذ دیواری معمولی دارند سبب شده اند که پرطرفدار و پرفروش بوده و از استقبال خوبی برخوردار باشند. پس از گذشت چند سال ظاهر این نوع از کاغذ دیواری تغییری نکرده و فرقی با روز اول نخواهد داشت و کثیف نخواهد شد. فرسوده و پاره نشده و دارای ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی در برابر نورخورشید می باشد. برای آپارتمان هایی که به راحتی صدا به واحد بغلی منتقل می شود ، به دلیل داشتن عایق صدا گزینه ی مناسبی هستند

به همین جهت بخاطر داشتن این ویژگی ها و خصوصیات این نوع از کاغذ دیواری ها به کاغذ دیواری های پرطرفدار و مورد پسند مشتریان تبدیل شده است. از شباهت هایی کاغذ دیواری های معمولی  و کاغذ دیواری های نانو می بایست به رنگ و طرح ظاهری آنها اشاره کرد و که تفاوتی با یکدیگر ندارند. در بازار امروزه ، کاغذ دیواری های نانو با طرحهای گلدار ، راه راه ، داماس ، پوستری ، سه بعدی یافت می شود

خروج از نسخه موبایل