سرمایه گذاری ایرانیان در دبی

سرمایه گذاری در کشور امارات و گرفتن اقامت این کشور از روش های مختلفی قابل انجام خواهد بود. کشور امارات که از کشورهای ثروتمند دنیا به شمار می رود همواره سعی در جذب سرمایه ‌گذاران داشته است. وجود شاخصه های بسیار مناسبی در این کشور این امکان را به سرمایه‌ گذاران می دهد که با اطمینان بالا اقدام به سرمایه‌ گذاری در دبی کنند. سرمایه گذاری ایرانیان در دبی به واسطه اقتصاد پویا و وجود سرمایه گذاران سایر کشورها در این شهر همواره مورد توجه قرار داشته است. سرمایه گذاری در دبی دارای شرایط و قوانین خاصی است. شما قبل از انجام هر گونه عملی باید اطلاعات کاملی از قوانین سرمایه گذاری در این شهر کسب کنید. ما در املاک یونایتد سون با بررسی تمام قوانین و شرایط سرمایه گذاری در دبی به شما اطلاعات کاملی ارائه می دهیم.

مزایای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

از مهم ترین مزایایی که جهت سرمایه ‌گذاری در دبی شما از آن برخوردار هستید عدم نیاز صاحب ملکی شما در این کشور خواهد بود.

مزیت بعدی سرمایه گذاری ایرانیان در دبی پرداخت مالیات کم در این کشور است. با توجه به اینکه کشور امارات و شهرهای آن مالیات صفر درصدی را از درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت خواهند کرد این کشور را به عنوان یک گزینه مناسب جهت سرمایه گذاری معرفی می کند.

از دیگر مزایای سرمایه‌ گذاری در امارات می توان به پشتیبانی استارت آپ ها اشاره کرد. دولت امارات همواره به دنبال جذب ایده های نو و خلاقانه بوده است. به همین جهت و با پشتیبانی کامل از استارتاپ ها سعی در رونق کسب و کار خود داشته است.

کیفیت بسیار بالای زندگی در امارات نیز این امکان را به شما می دهد که در یک شهر مدرن سرمایه گذاری خود را انجام دهید. علاوه بر این رشد چشمگیر اقتصادی کشور امارات در بخش‌های مختلف موجب شده که سرمایه ‌گذاران با اطمینان بالا اقدام به سرمایه‌ گذاری در این کشور کنند.

شرایط سرمایه گذاری در دبی

از راه های مهاجرت به کشور امارات می توان سرمایه ‌گذاری در این کشور را نام برد. از سال ۲۰۱۴ کشور امارات تصمیم گرفت با ایجاد راهکارها و استراتژی هایی شروع به جذب سرمایه گذاران در کشور خود کند. دبی به عنوان یکی از مهمترین شهرهای این کشور به واسطه داشتن مسیرهای دریایی، امکانات فوق العاده شهری و ظرفیت سرمایه گذاری بالا از جذاب ترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری خواهد بود. بررسی شرایط سرمایه گذاری در دبی نشان می ‌دهد که از راه‌ های گوناگونی مانند ثبت شرکت، ، کارآفرینی و خرید اوراق قرضه می توانید در این شهر سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید.

چنانچه قصد دارید از طریق خرید ملک اقدام به کسب اقامت کنید باید ملک خریداری شده توسط شما ارزشی بالاتر از یک میلیون درهم داشته باشند. برای سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه نیز شرایط حداقل ۲۱ سال برای افراد در نظر گرفته شده است. همچنین چنانچه قصد ثبت شرکتی در کشور امارات را دارید باید ارزش شرکت شما به بیش از ۵ میلیون درهم امارات رسیده باشد. برای سایر روش های سرمایه گذاری نیز قوانین و مقررات خاصی در نظر گرفته می شود.

انواع روش های سرمایه گذاری در دبی

شکوفایی اقتصادی در کشور امارات و شهر دبی موجب شده که روش‌ های سرمایه‌ گذاری مختلفی در این کشور در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار بگیرد. اتباع خارجی که قصد دارند در شهر دبی یا سایر شهرهای کشور امارات سرمایه گذاری را انجام دهند باید از شرایط سرمایه گذاری با روش های مختلف آگاهی پیدا کنند. ما در املاک یونایتد سون با بررسی تمام روش های سرمایه گذاری نکات مهمی را به شما ارائه می دهیم.

سرمایه گذاری در دبی از طریق خرید ملک

از پرکاربردترین روش های سرمایه گذاری در دبی استفاده از روش خرید ملک بوده است. دولت امارات شرایطی فراهم کرده که سرمایه گذاران خارجی بتوانند با خرید ملک در این کشور سرمایه گذاری خود را انجام دهند. با این وجود هزینه سرمایه ‌گذاری در این روش اندکی بالا خواهد بود. حداقل مبلغی که برای سرمایه گذاران در این روش سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است یک میلیون درهم امارات است.

از خطرات موجود در سرمایه گذاری جهت خرید ملک می توان به خرید ملک با قیمت غیر واقعی توسط افراد ناوارد اشاره کرد. متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری از این روش را دارند بهتر است با مراجعه به یک دفتر رسمی و کسب اطلاعات لازم اقدام به کنند. مادر املاک یونایتد سون با بهره‌ مندی از کارشناسان و وکلای متخصص در این زمینه به سرمایه گذاری ایرانیان در دبی کمک خواهیم کرد.

سرمایه گذاری در دبی از طریق خرید اوراق قرضه

سرمایه گذاری ایرانیان در دبی از طریق خرید اوراق قرضه نیز امکان پذیر خواهد بود. این روش سرمایه گذاری با داشتن شرایط سنی خاص و برای افراد بالاتر از ۲۱ سال امکان پذیر است. بررسی انواع روش های سرمایه گذاری در دبی نشان می دهد که سرمایه گذاری از طریق خرید ملک یا خرید اوراق قرضه می تواند راحت تر از سایر روش ها برای شما در دسترس باشد. چنانچه قصد سرمایه گذاری در امارات از طریق اوراق قرضه را دارید می توانید همسر و فرزندان خود را نیز به صورت همزمان از طریق ویزای الحاق وارد سرمایه گذاری و اقامت در دبی کنید.

سرمایه گذاری در دبی از طریق ثبت شرکت

نوع دیگری از روش های سرمایه گذاری در دبی ثبت شرکت در این شهر است. دبی با داشتن شرکت های بزرگی در زمینه های سهامی خاص، سهامی عام و شرکت های مشاورتی زمینه را برای سرمایه‌ گذاران هموار کرده است. شما می توانید از طریق منطقه آزاد یا کشور امارات اقدام به ثبت شرکت کرده و سرمایه‌ گذاری مناسبی در این کشور انجام دهید. چنانچه قصد دارید در دبی سرمایه‌ گذاری خود را از طریق ثبت شرکت انجام دهید باید از اداره مهاجرت دبی مجوز کار را دریافت کنید.

در این روش اداره کار امارات این کار را برای شما آسان کرده و دخالتی در انجام فرایند ثبت شرکت نخواهد داشت. شما می توانید از طریق دریافت مجوز در سه حوزه صنعتی، تجاری و حرفه ای اقدام به ثبت شرکت خود کنید. توجه داشته باشید که از شروط ثبت شرکت در امارات این است که باید بخشی از سرمایه شرکت و امتیازات به نام یکی از اتباع اماراتی ثبت شود. بررسی ها نشان می دهد که سرمایه گذاری ایرانیان در دبی از این روش همواره مورد توجه قرار داشته است.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

نوع دیگری از انواع روش های سرمایه گذاری در دبی سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی است. کشور امارات شرایطی فراهم کرده که برای تشویق افراد به کارآفرینی در این شهر مزایایی در نظر گرفته است. به طور مثال همواره دولت امارات سعی کرده با تشویق افراد کارآفرین به آن ها جوایز ویژه ای اهدا کند.

علاوه بر این با راه ‌اندازی اداره مخصوص کارآفرینی در این کشور حمایت ویژه ‌ای از کارآفرینان انجام می دهد. برای انجام کار آفرینی در این کشور کافیست شما با ارائه یک پلن قوی ایده خود را به مسئولین امارات ارائه دهید. کارآفرینان این امکان را خواهند داشت که برای اعضای خانواده خود نیز اقامت ۵ ساله دریافت کنند. فراموش نکنید که حداقل ۵ میلیون درهم لازم دارید که سرمایه ‌گذاری در بخش کارآفرینی در کشور امارات انجام دهید.

سرمایه گذاری در بورس دبی

از بازارهای فعال بورسی در دبی می توان به بازار DFM اشاره کرد این بازار به واسطه رشد چشمگیر اقتصادی امارات همواره مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. برخی از شرکت‌ های خاورمیانه و حتی آفریقایی سهام خود را در بورس امارات عرضه می کنند. دولت امارات سعی دارد که با جذب شرکت‌ های بزرگ سرمایه گذاری در بازار بورس خود به رونق اقتصاد کمک کند. بازار بورس دبی به گونه ‌ای است که اوراق قرضه دولتی و شرکت های سهامی عام و همچنین صندوق های سرمایه گذاری اقدام به عرضه سهام خود می کنند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری در امارات

چنانچه قصد سرمایه گذاری در امارات و شهر دبی را دارید باید مدارک مورد نیاز را فراهم کنید. سرمایه گذاری ایرانیان در دبی امکان را به آن ‌ها می ‌دهد که بتوانند به راحتی یک سرمایه گذاری مطمئن در شهر اقتصادی و مدرن را انجام دهند. مدارک مورد نیاز شما برای سرمایه گذاری در این شهر عبارتند از:

توجه داشته باشید چنانچه قصد ایجاد یک کسب و کار در منطقه آزاد را دارید باید مجوز تجارت آزاد منطقه را نیز دریافت کنید.

سرمایه گذاری در امارات برای ایرانیان

سرمایه گذاری ایرانیان در دبی همواره مورد توجه افراد سرمایه‌ گذار و تاجران قرار گرفته است. با این وجود شما باید از مزایا و معایب سرمایه گذاری در این کشور آگاهی پیدا کنید. بررسی‌ های املاک یونایتد سون نشان می‌ دهد که مزایای سرمایه گذاری ایرانیان در دبی بسیار بیشتر از معایب آن خواهد بود. از جمله مزایای سرمایه‌ گذاری در این کشور می توان موارد زیر را نام برد.

با این حال از معایب سرمایه گذاری ایرانیان در دبی می توان به نکات زیر اشاره کرد.

از معایب بزرگ سرمایه گذاری در امارات عدم ارائه پاسپورت و اقامت دائم به سرمایه گذاران خواهد بود. همچنین از دیگر معایب سرمایه گذاری ایرانیان در دبی عدم تعلق ۱۰۰ درصد مالکیت شرکت به فرد سرمایه گذار است. چنانچه قصد سرمایه گذاری در کشور امارات و شهر دبی را دارید می توانید با مراجعه به املاک یونایتد سون از اطلاعات کامل برخوردار شوید.

نکات پایانی

هر کشوری برای سرمایه گذاری شرایط و ویژگی های خاصی را در نظر می ‌گیرد. کشور امارات نیز با رشد چشمگیر اقتصادی که در سالیان اخیر داشته همواره مورد توجه سرمایه‌ گذاران قرار گرفته است. با این شرایط سرمایه گذاری ایرانیان در دبی با رشد چشمگیری که داشته سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این کشور و شهر دبی ترغیب می کند.

چنانچه شما نیز قصد سرمایه گذاری در یک کشور خارجی را دارید پیشنهاد ما به شما بررسی شرایط سرمایه گذاری در دبی خواهد بود. مزایایی که سرمایه‌ گذاری در این کشور در اختیار شما قرار می دهد به خوبی می تواند نیاز شما را از یک سرمایه گذاری مطمئن برطرف کند. از آنجایی که سرمایه گذاری در این کشور نیاز به کسب اطلاعات کافی دارد توصیه ما به شما مراجعه به املاک یونایتد سون و دریافت مشاوره های لازم خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل