اخبار بین المللیکسب و کار ایرانی

آشنایی با جاذبه های دیدنی پاتایا و توکیو و آفریقا

آشنایی با جاذبه های دیدنی پاتایا و توکیو و آفریقا

توکیو شهری گسترده و متنوع با چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن است. پاتایا نیز شهری پر جنب و جوش است. قاره ای مانند آفریقا نیز تا دلتان بخواهد فعالیت ها، فرهنگ ها و دیدنی های مختلفی دارد. بیایید تا با تور پاتایا، تور توکیو و در نهایت تور آفریقا آشنا شویم و این موارد را بیابیم.

آشپزی |آشنایی |آفریقای جنوبی

تور پاتایا

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

نمایش تیفانی پاتایا

تیفانی شو پاتایا یک نمایش کاباره است که در یک تئاتر بزرگ در شمال پاتایا اتفاق می افتد. این تئاتر دارای یک لابی بزرگ از جنس سنگ مرمر است که می تواند تقریباً به اندازه لباس های خیره کننده تماشایی باشد. مجریان ورودی‌های خود را با لباس‌های مختلف از لباس‌های مجلسی بلند و پر از پر گرفته تا لباس‌های زیبای سر و لباس‌های شنا خال‌خالی می‌سازند.

شورش یک ساعته صدا، رنگ و نور به راه می‌افتد – نمایشی که سراسر نیمکره را از طریق آواز، رقص یا اسکیت پخش می‌کند. صحنه‌ها شامل برداشتی موزیکال بالیوود از راج هندی، رقص سنتی طرفداران کره‌ای، ادای احترام به گذشته و پیشرفت امپراتوری چین، تاریخ سیام از طریق رقص زیبای تایلندی، آهنگ‌های نمایش برادوی، و بورلسک‌های شلخته است.

باغ استوایی نونگ نوچ

باغ استوایی نونگ نوچ در پاتایا دارای بیش از 200 هکتار فضاهای منظره پر از رنگ های استوایی است. برخی از برجسته ترین گل ها، نمایشگاه ها و باغ های منظره در تایلند، اگر نه در جهان، دارد.

تیم پشت باغ‌ها بارها و بارها جوایز بین‌المللی را برای طرح‌های خود دریافت کرده‌اند که شامل باغ‌های قرن هفدهمی به سبک فرانسوی، بازسازی استون هنج، نمایش‌های خلاقانه توپیاری و باغ‌هایی است که منحصراً با کاکتوس‌ها، بونسای و نخل‌های استوایی ایجاد شده‌اند. این همچنین خانه بیش از 670 گونه بومی و دورگه از ارکیده است. شما می توانید نمایش های منظم رقص کلاسیک تایلندی، بوکس و طبل زدن را در طول بازدید خود از باغ ها مشاهده کنید.

آشپزی |آشنایی |آفریقای جنوبی

تور توکیو

توکیو شهر تضادها و تضادها است، در یک لحظه غرق در سنت و محفوظ است، در لحظه دیگر توده ای از نئون چشمک زن و تکنولوژی پیشرفته. پارک های عظیمی وجود دارد، حتی یک جنگل در وسط شهری که یکی از پرجمعیت ترین شهرها در جهان است. طبق تجربه ما، این شهر بسیار تمیز است و حتی در اواخر عصر احساس امنیت می‌کند، اگرچه همیشه توصیه می‌شود از محیط اطراف خود آگاه باشید و عقل سلیم را در هر کجای دنیا تمرین کنید.

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.
توکیو از سال 1868 پایتخت ژاپن بوده است و در حالی که تاریخ آن به اندازه بسیاری از نقاط دیگر ژاپن مشهود نیست، اما هنوز نقاطی وجود دارد که در آن غالب بوده و در برابر گسترش شهری مقاومت شده است. زیارتگاه های کوچک زیادی را خواهید دید که در بین ساختمان های مرتفع شهر قرار گرفته اند. آساکوسا شاید یکی از شناخته شده ترین بخش های توکیو به دلیل هویت تاریخی و فرهنگی خود باشد، اما بقایای قلعه ادو و کاخ امپراتوری در مرکز شهر یکی دیگر از نقاط برتر همراه با معبد میجی، گلدن گای، معبد نزو و مناطقی مانند یاناسن هستند. و یاناکا گینزا

مکان‌هایی که در توکیو برای بازدید انتخاب می‌کنید، مانند سایر نقاط ژاپن، ممکن است به شدت تحت تأثیر فصل باشند. شکوفه‌های گیلاس و برگ‌های پاییزی بلافاصله به ذهن می‌آیند، اما زمستان چندین ماه رویدادهای روشنایی چشمگیر را به همراه دارد و در تابستان جشنواره‌ها و آتش‌بازی‌هایی وجود دارد که باید منتظر آن باشیم. غذا نیز به شدت تحت تأثیر فصل است و شما در همه جا گزینه های غذاخوری افسانه ای پیدا خواهید کرد. می‌توانید غذاهای عالی را از رستوران‌های خانوادگی کوچک گرفته تا غذاخوری‌های عالی، در جشنواره‌ها، فروشندگان غذاهای خیابانی و حتی فروشگاه‌های رفاهی تهیه کنید.

در شهری که بیش از 230 رستوران در آن ستاره‌های میشلن را دریافت کرده‌اند، رقابت زیادی وجود دارد و صرفاً به این دلیل که بودجه کمی دارید، به این معنا نیست که سرگرمی را نیز از دست خواهید داد. با گزینه‌هایی مانند Tsuta ستاره‌دار میشلین که کاسه‌های نفیس رامن را با قیمت زیر 1000 یوان (15 دلار استرالیا) سرو می‌کند، غذا خوردن خوب در دسترس اکثر بازدیدکنندگان است.

آشپزی |آشنایی |آفریقای جنوبی

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

بر فراز آبشار ویکتوریا پرواز کنید

آبشار ویکتوریا به‌عنوان بزرگ‌ترین آبشار جهان، آنقدر عظیم است که نمی‌توان آن را از خشکی به طور کامل مشاهده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از مسافران پرواز بر فراز آن را انتخاب می کنند. آبشار ویکتوریا در امتداد مرز بین زامبیا و زیمباوه در جنوب آفریقا غوغا می کند و پروازها از هر دو کشور آغاز می شود. هلیکوپترها یک گزینه محبوب برای علاقه مندان به عکاسی هستند و عکس هایی را که قدرت فوق العاده سقوط را به تصویر می کشند را تسهیل می کنند.

یا در یک هواپیمای فوق سبک رویکرد صمیمی تری داشته باشید. این ماشین های چابک از نظر ساختار شبیه به گلایدرها هستند و دو صندلی در هوای آزاد در زیر بال ها آویزان شده اند. هنگامی که خلبان شما را بر فراز آبشار ویکتوریا راهنمایی می کند، باد را بر روی پوست خود احساس می کنید و آبشار قدرتمند آب را می شنوید. پرواز بر فراز آبشارها شما را به یک عقاب ماهی آفریقایی تبدیل نمی کند، اما ممکن است در حالی که در آسمان پرواز می کنید احساس کنید.

به یک تور آشپزی بروید

تورهای آشپزی ترکیبی خوشمزه از فرهنگ و تاریخ را ارائه می دهند. در آفریقا، بیشتر تورها در اطراف مراکش و آفریقای جنوبی که دو تا از بهترین غذاهای جهان هستند، انجام می شود. بیشتر تورهای آشپزی شامل خرید مواد اولیه در بازارهای محلی، یادگیری دستور العمل های محلی، و تسلط بر تکنیک ها و البته مقدار مناسبی از مزه کردن شراب و صرف غذا در رستوران های خوب است. از هر کشوری که برای سفر انتخاب می کنید، حتماً غذاهای محلی را امتحان کنید. از استیک‌های جمسبوک در نامیبیا گرفته تا کرم‌های موپان در بوتسوانا، برخی از غذاها عجیب‌تر از شگفت‌انگیز هستند، در حالی که برخی دیگر کاملاً خوشمزه هستند.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

نمایش بیشتر