اقتصادیکسب و کار ایرانی

آلپاری یا ویندزور

معاملات در آلپاری یا ویندزور بروکرز | کدام بهتر است ویندزور یا آلپاری؟

با توجه به محدودیت ارائه سرویس در ایران، تعداد کارگزاری های قدیمی با اعتبار بالا بسیار محدود می باشد. بروکر آلپاری یا ویندزور، هردو جزو قدیمی ترین کارگزاری های فارکس و CFD در بازارهای مالی هستند.با توجه به پشتیبانی سایت آلپاری از زبان فارسی، افتتاح حساب در این کارگزاری در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. در مقاله زیر آموزش تصویری افتتاح حساب در آلپاری، بصورت قدم به قدم ارائه شده است.

درصد زیادی از تریدرهای ایرانی، در ویندزور یا آلپاری معاملات خود را انجام می دهند؛ با توجه به سابقه بالا و قدمت بسیار زیاد این دو کارگزاری، به مقایسه و بررسی مزایا و معایب، شرایط معاملاتی و امکانات این دو بروکر خواهیم پرداخت.

مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور

اگر هنوز موفق به ثبت نام در آلپاری یا ویندزور نشده اید، بهتر است قبل از شروع فرآیند افتتاح حساب، این مقاله را حتما مطالعه کنید. در ابتدا بصورت خلاصه، تاریخچه بروکر آلپاری و ویندزور به همراه شرایط این دو کارگزاری خوشنام را بررسی خواهیم کرد؛ یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بروکر در میان معامله گران، سابقه فعالیت کارگزاری می باشد.

مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور | معیارهای انتخاب بروکر برتر

انتخاب بروکر خوب برای شروع معاملات، مانند خرید ملک یا سرمایه گذاری دارای ریسک بوده و با تصمیم اشتباه، سرمایه و دارایی معامله گر از بین خواهد رفت. البته ریسک فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس، به نوبه خود بسیار بالاست و بدون داشتن تخصص یا دانش کافی، ضرر و شکست در انتظار معامله گر خواهد بود.

برای انتخاب بین آلپاری یا ویندزور و سایر کارگزاری ها، ابتدا به بررسی تاریخچه و قدمت فعالیت هر دو بروکر خواهیم پرداخت.

تاریخچه بروکر آلپاری

در حال حاضر محل اصلی دفاتر آلپاری:

  • شرکت alpari comoros در جزیره موهلی
  • شرکت آلپاری اینترنشنال در جمهوری موریس
  • شرکت alpari limited در سنت وینسنت و گرانادینز
  • شرکت FT Global LTD در نیکوزیای قبرس شمالی قرار گرفته است.

بروکر ویندزور کجاست

بروکر ویندزور بروکرز Windsor Brokers در سال 1988 با تاسیس 2 دفتر در کشور قبرس و بلیز شروع به فعالیت کرد. سابقه کارگزاری ویندزور به بیش از 34 سال رسیده، و معامله گرانی از 80 کشور در آن فعالیت می کنند.

سایر دفاتر ویندزور بروکرز:

  • Windsor Brokers International Ltd در سیشل؛
  • Seldon Investments Limited در اردن؛
  • Windsor Markets (Kenya) Limited در کنیا؛
  • Windsor Global Markets Ltd در وریجینا آیلند؛
  • WB Global Ltd در اتحادیه اروپا می باشد.

بررسی شرایط معاملاتی | کدام بروکر برای شروع بهتر است آلپاری یا ویندزور؟

شرایط معاملاتی در بروکرهای فارکس، دومین عامل مهم برای انتخاب کارگزاری می باشد. حداقل واریز برای شروع معاملات، تنوع دارایی ها (نمادهای معاملاتی)، حداقل اسپرد (تفاوت نرخ خرید و فروش یک نماد)، میزان کمیسیون، حداکثر لوریج (اهرم معاملاتی) و … فاکتورهای مهمی برای ثبت نام در آلپاری یا ویندزور می باشد.

تنوع روش های واریز و برداشت کدام بروکر بیشتر است؟

واریز و برداشت آسان، سریع و بدون داشتن کارمزد در انتخاب بروکر، نقش بسیار مهمی دارد. تنوع روش های پرداختی و امکان شارژ حساب و برداشت از آن، بصورت 24 ساعته در آلپاری یا ویندزور را مقایسه خواهیم کرد.

کمیسیون و زمان پردازش کدام بروکر کمتر است آلپاری یا ویندزور؟

همانطور که در جدول بالا مشخص است، شرایط و تنوع روش های واریز و برداشت در آلپاری نسبت به ویندزور بهتر می باشد. البته فقط تنوع روش، معیار انتخاب برای معامله گران نیست؛ مواردی مانند کارمزد و زمان پردازش (بصورت آنی یا طولانی) نیز در تصمیم گیری انتخاب بروکر، اهمیت زیادی دارد.

کدام بروکر را انتخاب کنیم آلپاری یا ویندزور بروکرز | جمع بندی و نظر کارشناس فارکس

شرایط معاملاتی در بروکر آلپاری در مقایسه با ویندزور، برای معامله گران مبتدی و حرفه ای بهتر بوده و مواردی مانند حداقل واریز، مسابقات، بونوس، تنوع حساب، روش های واریز و برداشت آسان در این کارگزاری در سطح بالاتری از ویندزور قرار دارد.

همچنین امکانات آموزشی (ابزارهای معاملاتی، تقویم اقتصادی، وبلاگ و گفتگوی معامله گران، مقاله های تحلیلی و تکنیکال) ، سیگنال های معاملاتی، استراتژی و تحلیل های روزانه در بروکر آلپاری در مقایسه با ویندزور بروکرز بیشتر و با کیفیت تر می باشد. ⚡️بروکر آلپاری یا ویندزور – مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور [از نظر اسپرد، حداقل واریز، حداکثر اهرم]

هر کدام از این ؛ دارای سابقه طولانی ارائه خدمات معاملاتی هستند. آلپاری از سال 1998 میلادی/1377 شمسی در حال خدمت رسانی است و کارگزاری ویندزور بروکرز در سال 1988 میلادی/1367 شمسی، تاسیس شده است.

این بروکرها گزینه مناسبی برای معامله گران و سرمایه گذاران ایرانی محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید از نقاط قوت و ضعف آنها نسبت به یکدیگر آگاه شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

در این مطلب به موضوعات مهم زیر می‌پردازیم تا شما بتوانید یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید بین بروکر ویندزور یا آلپاری:

  • میزان اعتبار بروکرهای آلپاری و ویندزور
  • تفاوت انواع نمادها در هر دو بروکر
  • مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور بروکرز از نظر شرایط معاملاتی
  • وضعیت پشتیبانی از تریدرهای ایرانی و زبان فارسی
  • دیدگاه متخصصان در مورد این دو کارگزاری

مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور

جدول مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور

اعتبار بروکر آلپاری و ویندزور – امنیت معاملات ویندزور یا آلپاری

امنیت معامله و معتبر بودن کارگزاری باید در صدر اولویت های شما به عنوان تریدر، قرار داشته باشد. در این مقایسه؛ به راحتی می‌توان گفت که هر دو بروکر دارای سابقه مثبتی هستند.  آلپاری و ویندزور در طول سالیانی که خدمات ارائه کرده‌اند، توانسته‌اند اعتبار بالایی کسب کنند.

ویندزور بروکرز دارای مجوز از کمیسیون خدمات مالی بین المللی (IFSC) است و عضو صندوق جبران خسارت سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

به طور کلی با انتخاب هر کدام از این دو بروکر، می‌توانید نگرانی در زمینه امنیت معاملات را کنار بگذارید.

در عین حال، با توجه به لایه های امنیتی سایت آلپاری و پشتیبانی قوی آنها، در زمینه اعتبار و امنیت؛ می‌توان آلپاری را از نظر امنیت، انتخاب بهتری دانست.

تفاوت نمادهای بروکر آلپاری و ویندزور

هر چقدر تعداد و انواع نمادهای معاملاتی بروکر شما بیشتر باشد، آزادی عمل شما در معاملات نیز بیشتر خواهد بود.

بروکر ویندوزر به طور کلی بیش از 70 نماد معاملاتی را برای مشتریان فراهم کرده است. آلپاری نیز حدود 80 نماد را در دسترس قرار داده است. شما می‌توانید انواع این نمادها را در جدول زیر مشاهده کرده و مقایسه کنید:

بنابراین به طور کلی بروکر آلپاری تعداد نمادهای بیشتری را برای معامله در دسترس قرار داده است و اگر تنوع نمادها برای شما اهمیت بالایی دارد، کارگزاری آلپاری انتخاب بهتری است.

مقایسه شرایط معامله در آلپاری و ویندزور

هر بروکر با قوانین و شرایط خاصی خدمات خود را ارائه می‌کند. شما باید قبل از ثبت نامT از این شرایط اطلاع پیدا کنید.

بروکر آلپاری با ارائه خدمات متنوع و گسترده ‌تر سعی کرده است؛ انواع معامله گران و سرمایه گذاران را به خود جذب کند.

این در حالی است که کارگزاری ویندزور بروکرز، بیشتر سعی کرده است روند معاملاتی و خدمات خود را ساده نگه دارد و مشتریان خود را سردرگم نکند.

انواع حساب

بروکر آلپاری به طور کلی 4 حساب ارائه می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • حساب میکرو/Micro: برای تازه واردها و معامله گران با سرمایه کم.
  • حساب استاندارد/Standard: برای تریدرهایی که نیاز به امکانات معمول برای معامله دارند.
  • حساب ای سی ان/ECN: برای معامله گرانی که به دنبال بهترین اسپرد هستند.
  • حساب پرو/Pro: برای تریدرهای حرفه‌ای که دارای سرمایه بالا هستند.

اما در مقایسه، بروکر ویندزور تنها دو حساب برای مشتریان فراهم کرده است:

  • حساب پرایم/Prime: شرایط استاندارد برای مشتریان عادی
  • حساب زیرو/Zero: فراهم کردن اسپرد صفر با دریافت کمیسیون

همینطور توجه داشته باشید که در حال حاضر ویندزور بروکرز خدمات خود را تنها روی پلتفرم متاتریدر 4 ارائه می‌کند.

مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور در معاملات

اسپرد، حداقل واریز و ماکزیمم لوریج

خلاصه مشخصات معاملاتی این دو کارگزاری را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

می‌توانید مشاهده کنید که در بسیاری از موارد؛ بروکر آلپاری دارای شرایط معاملاتی بهتر و گسترده‌ تری است.

با این حال اگر علاقه مند به دریافت اسپرد صفر هستید؛ برخلاف بروکر آلپاری، ویندزور بروکرز، حساب زیرو را برایتان فراهم کرده است. حساب زیرو؛ حداقل اسپرد 0.0 پیپ در اختیارتان می‌گذارد.

معاملات باینری آپشن

یکی از تفاوت های اصلی این دو بروکر، معاملات باینری آپشن است. بروکر آلپاری در سال 2007، اقدام به راه اندازی معاملات باینری آپشن کرد. در این زمینه، می توان این بروکر را در بین بروکرهای معتبر فارکس، پیشرو دانست.

این در حالی است که بروکر ویندزور، هنوز در زمینه معاملات گزینه دودویی، هیچگونه خدماتی را، ارائه نمی دهد.

بهترین بروکر برای ایرانیان – آلپاری یا ویندزور؟

خوشبختانه هر دو بروکر ویندزور و آلپاری مشکلی با ارائه خدمات به معامله گران ایرانی ندارند و در حال حاضر ایرانیان را پشتیبانی می‌کنند. با این حال این ممکن است در آینده تغییر کند! بنابراین بهتر است به طور مستمر با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار در این زمینه اطلاع پیدا کنید.

علاوه بر این، بروکرهای آلپاری و ویندزور در وب سایت رسمی خود از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید تمام اطلاعات و صفحات این بروکرها را به فارسی در اختیار داشته باشید.

نظر کارشناسان در مورد بروکر آلپاری یا ویندزور

به طور کلی، با بررسی تمام جنبه های بروکرهای آلپاری و ویندزور، می‌توانیم نتیجه بگیریم که آلپاری برای حدود 80% از معامله گران گزینه مناسب‌ تری به شمار می‌آید.

معامله گران تازه وارد به راحتی می‌توانند با 5 دلار به افتتاح حساب آلپاری بپردازند و از امکانات متنوع و نمادهای گسترده آن بهره مند شوند.

از طرف دیگر، برخی تریدرهای حرفه‌ای ممکن است خدمات حساب های ویندزور [حساب پرایم و زیرو]؛ مخصوصا حساب Zero را به دلیل اسپرد بسیار کم، بیشتر بپسندند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما از طریق ، تماس بگیرید.

نمادهای معاملاتی آلپاری بیشتر است یا ویندزور؟

در کل بروکر آلپاری تنوع بیشتری در نمادهای ارائه شده دارد. اما بروکر ویندزور نیز، اکثر نمادهای محبوب و کاربردی را در دسترس قرار داده است.

آیا آلپاری و ویندزور از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند؟

بله، کاربران ایرانی در حال حاضر می‌توانند به راحتی از خدمات هر کدام از این بهره بگیرید. همینطور سایت هر دو بروکر دارای نسخه زبان فارسی نیز می‌باشد.

کدام حساب آلپاری و ویندزور برای تازه واردان مناسب است؟

در آلپاری بهتر است در ابتدا از حساب میکرو استفاده کنید و با سرمایه کمی به معامله بپردازید. در بروکر ویندزور نیز حساب پرایم برای مبتدیان مناسب است.

 

نمایش بیشتر