اقتصادیکسب و کار ایرانی

آموزش سرمایه گذاری در طلا

در طول تاریخ همیشه یکی از محبوب ترین راه های سرمایه گذاری در بین مردم و دولت ها بوده است. دلایل مختلفی برای سرمایه گذاری در طلا وجود دارد اما از مهمترین دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدهی مناسب طلا در مقایسه با سایر بازارهای مالی
  •  ریسک کم سرمایه گذاری
  •  خرید و فروش آسان به طوریکه مثل مسکن و خودرو نباید منتظر پیدا شدن خریدار و یا فروشنده ماند.

اگر در بازارهای مالی فعال هستید، آموزش سرمایه گذاری در طلا را هم باید به لیست خودتان اضافه کنید.

مزایای سرمایه گذاری در بازار طلا

همیشه بازارهایی مثل بورس و ارزنو وجود دارند که در کنار سودهای خوب، ضررهای سنگینی هم به معامله گران وارد می کنند اما بازار طلا و سرمایه گذاری در آن هیچگاه مثل بورس و بازارهای مالی جهانی ضرر سنگینی به سرمایه گذاران وارد نکرده است. چه در شرایط رکود چه در شرایط تورمی می توان در این بازار سرمایه گذاری کرد و از آن سود گرفت.

دوره جامع طلا (رویال) اولین و جامع ترین دوره آموزش سرمایه گذاری در طلا می باشد و به جرات می توان گفت که با مشاهده این دوره به هیچ مرجع دیگری برای یادگیری استراتژی های خرید و فروش طلا نیاز نخواهید داشت.

آسان |آشفتگی |آشنایی

بازار طلا صرفاً فیزیکی نیست!

وقتی به بازار طلا نگاه می‌کنیم، تصور می‌کنیم که فقط خرید طلای فیزیکی است که سرمایه گذاری به حساب می‌آید. اگرچه در گذشته، طلا فقط به صورت فیزیکی داد و ستد میشد و بازارهای جهانی به این شکل وجود نداشتند، اما مزیت‌های خودشان را دارند. تحلیل و استراتژی‌ها در این بازار های جدید کمی متفاوت است که در دوره رویال به طور کامل برای شما باز می‌کنیم.

بازارهای طلا در بخش فیزیکی، شامل طلای دست دوم، طلای نو، ، سکه، شمش طلا و استراتژی‌های موجود در این بازار است. در مورد خرید و فروش طلای فیزیکی، به اندازه کافی در این دوره با شما صحبت می‌کنیم.

اما باید بدانید که امکان خرید و فروش طلا در بورس جهانی نیز وجود دارد. برای خرید طلا در بورس کالا، سپرده طلا، صندوق‌های سرمایه گذاری طلا، تحلیل بنیادین دلار و تاثیر آن بر طلا هم در این دوره صحبت خواهیم کرد. ما تمام مباحثی که برای سرمایه گذاری در طلا نیاز دارید، حتی راه های  را به شما آموزش داده ایم.

چرا سرمایه گذاری در طلا را انتخاب کنم؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا از قدیم تا به الان همیشه شرکت ها و سرمایه گذاران بزرگ علاقه مند به سرمایه گذاری در طلا بوده‌اند؟

جملات زیر را با دقت و چندین بار بخوانید:

  •  ضرر سنگینی در بورس ایران متحمل شدم
  •  در صف فروش گیر کرده ام و نمی توانم سهم خودم را بفروشم
  •  سرمایه کمی دارم و نمیتوانم در بازار مسکن سرمایه گذاری کنم
  •  ارزهای دیجیتال همگی منفی شده اند و پول و سرمایه من نابود شد.
  •  به دنبال مشتری برای فروش خودروی خودم می گردم
  •  کسی را که با قیمت خوب ملک من را بخرد و نقد پرداخت کند پیدا نمیکنم.

آیا تا به حال شنیده اید که مشکلات بالا درمورد بازار طلا پیش بیاید؟

این دلیل اصلی جذابیت سرمایه گذاری در طلا برای سرمایه گذارانش است که با هر سرمایه ای (حتی 1 میلیون تومان) و در هر زمانی که اراده کنید امکان خرید و یا فروش طلای خود را دارید و هیچگاه ریزش قیمتی سنگینی را شاهد نخواهید بود و این یعنی یک سرمایه گذاری پر سود و کم ریسک برای شما.

بازار طلا، کم ریسک ترین بازار مالی

هر کسی حتی با یک میلیون تومان می‌تواند وارد این بازار شود و سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری مطلوبی که اجازه می‌دهد صاحبان آن، اعتماد به نفس مالی خودشان را به مرور افزایش بدهند. فشار و اضطراب دیگر بازارهای مالی را ندارد و نیاز نیست هر روز نگران بالا و پایین شدن قیمت‌ها، ریزش بازار یا منفی شدن قیمت‌ها باشند. اگر هم ریزش قیمتی اتفاق بیافتد، آن قدر سنگین نیست که سرمایه گذاری پرخطر به حساب بیاید.

وقتی روی طلا سرمایه گذاری می‌کنید، از هر طرف خیالمان راحت است که می‌توانیم به صورت طولانی مدت روی آن حساب کنیم. مانند مسکن نیست که هر کسی توان ورود به آن را نداشته باشد و مانند بازارهای ارز دیجیتال و بورس‌های مختلف نیست که احتمال ریزش سنگین وجود داشته باشد. افراد زیادی هستند که در بازار ارز دیجیتال، نه تنها بخش زیادی از سرمایه شان را از دست داده اند، بلکه دیگر جرات ورود به چنین بازارهایی را ندارند.

درباره دوره جامع طلا رویال

دوره جامع طلا (رویال)  که توسط دلفین وست برگزار می‌شود، اولین و جامع ترین دوره آموزش سرمایه گذاری در طلا است که در ایران برگزار می‌شود. بعد از ثبت نام در این دوره، نیاز به هیچ دوره یا مرجع دیگری ندارید که یادگیری‌تان را افزایش دهید. در این دوره، روش‌های مختلف سرمایه گذاری در طلا و استراتژی‌های خرید و فروش طلا گفته شده است که مورد نیاز شما خواهد بود.

این دوره، تضمین بازگشت کامل وجه دارد و یک سرمایه گذاری امن برای شما در این بازار است. اگر تصمیم‌تان را گرفته‌اید که وارد این بازار مطمئن و پرسود شوید، همین حالا ثبت نام کنید.

مزیت شرکت در این دوره

هر نکته‌ای که برای ورود به بازار طلا را لازم دارید، در این دوره جمع آوری شده است. سرفصل‌های جامع و کاملی که نیاز شما را برای ورود به این بازار کاملاً برآورده می‌کند. دوره رویال به هر سوالی که در مورد سرمایه گذاری در طلا دارید، پاسخ میدهد.

استراتژی‌های مختلف برای ورود به بازارهای مختلف طلا، طلای فیزیکی مانند سکه و گردنبند و زیورالات، طلا در بورس‌های جهانی آورده شده است. همچنین انواع استراتژی و تحلیل نرخ ارز و انس جهانی، شما را تبدیل به یک تحلیلگر و پیش بینی کننده قیمت طلا می‌کند.

شرکت در این دوره آموزشی هیچ ریسکی ندارد!

افتخار داریم که به شما اعلام کنیم دوره طلای رویال، ضمانت بازگشت وجه دارد. ما در مورد جامعیت و کاربردی بودن دوره مطمئن هستیم. به همین دلیل شما متحمل هیچ ریسکی نخواهید شد و در صورت عدم رضایت از کاربردی بودن دوره، وجه شما به صورت کامل برگشت داده خواهد شد.

ضمانت بازگشت وجه به شما این پیام را می‌دهد که هر دانشی که برای ورود به این بازار و آموزش سرمایه گذاری در طلا نیاز دارید، در دوره رویال آورده شده است. همین حالا بعد از خواندن سرفصل‌های دوره، با خیال راحت روی دکمه ثبت نام بزنید و در دوره شرکت کنید. این آموزش‌ها به صورت مادام العمر برای شما کاربرد خواهد داشت ودرباره دوره

هدف از برگزاری دوره آموزش سرمایه‌گذاری در بازار طلا چیست؟

سرمایه‌گذاری در شرایط کنونی بازار امری است که نیازمند آینده‌نگری و پیش‌بینی بسیار کامل و جامعی است. در شرایط کنونی که سرمایه‌گذاری بدون دانش کافی نسبت به بازار امری بسیار پرریسک به‌حساب می‌آید برای حضور در بازار و سرمایه‌گذاری در هر بخشی از بازار نیاز است تا ابتدا دانش کافی برای این سرمایه‌گذاری را به دست بیاوریم و سپس اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در بازار موردنظر کنیم.

بازار طلا از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین و البته پر طرف‌دارترین بازارهای هدف برای سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید. اگرچه امروزه روش‌ها و بازارهای مالی فراوانی برای به‌کارگیری سرمایه وجود دارد، اما سرمایه‌گذاری در طلا و مشتقات آن، هنوز هم اعتبار و محبوبیت کافی را در بین بازارهای جهانی دارند. همچنین جالب است بدانیم که از فلز طلا در سراسر دنیا به‌عنوان یک دارایی کم‌ریسک در برابر نوسانات پولی و بانکی استفاده می‌شود. یعنی هرگاه نااطمینانی در بازارهای جهانی افزایش یابد با افزایش قیمت طلا به‌عنوان یک دارایی امن روبه‌رو هستیم. در ایران هم طلا همین شرایط را دارد و با افزایش آشفتگی مالی در کشور شاهد رشد قیمت طلا هستیم. پس با این تفاسیر و باتوجه‌به ریسک‌های قابل‌توجه در اقتصاد کشور، طلا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای جاگیری در سبد سرمایه‌گذاری ما باشد.

هدف از برگزاری این دوره به طور خلاصه موارد زیر است:

  • درک عمیق از عوامل تأثیرگذار بر قیمت طلا در بازار داخلی و خارجی
  • قدرت تحلیل بازار بر اساس پارامترهای داینامیک و شرایط روز
  • توانایی آنالیز دقیق گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بازار طلا
  • شناخت ریسک‌ها و مهارت استفاده از پتانسیل‌های سودآوری در بازار طلا

در این دوره، علاوه بر آموزش تحلیل بنیادی و عوامل مؤثر بر طلا، به بررسی روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در طلا و پیش‌بینی قیمت طلا و سکه طی روزها و هفته‌های آینده خواهیم پرداخت. همچنین جزئیات مربوط به نحوه خرید شمش و سکه طلا در بازار ایران و واکاوی تحلیلی بازارهای مرتبط طلا و به‌دست‌آوردن توانایی تبدیل موقعیت به پول با شناخت عوامل مؤثر بر هرکدام از این بازارها در این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دوره آموزش سرمایه‌گذاری در بازار طلا برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره به‌طورکلی برای همه افراد و گروه‌هایی که قصد آشنایی بیشتر با بازار را دارند مناسب خواهد بود. به طور مشخص در این دوره برای گروه‌های زیر طراحی شده است:

  • دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت مالی، حسابداری و..
  • کلیه فعالین بازارهای مالی و سرمایه‌گذاران
  • کلیه مدیران کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی
  • مدیران، کارکنان و کارشناسان نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری
  • فعالان بازار طلا و سکه

از مزایای آن استفاده خواهید کرد.

 

نمایش بیشتر