اخبار همه جانبهاقتصادیکسب و کار ایرانی

افزایش بازدید سایت در کمترین زمان!

افزایش بازدید سایت در کمترین زمان!

مهم نیست در چه صنعتی کار می کنید، اگر سایت دارید، باید از تعدادی روش آزمایش شده و واقعی برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود استفاده کنید. با این کار می توانید مانند سایت های بزرگ ترافیک خوبی داشته باشید تا محصولات و خدمات شما بهتر و بیشتر دیده شود. در صورتی که قصد افزایش بازدید سایت در کمترین زمان را دارید تا انتهای متن همراه ما باشید.

علت افزایش بازدید سایت چیست؟

یکی از اصلی ترین وظایفی که هر صاحب سایت باید به آن توجه داشته باشد افزایش بازدید سایت است. در واقع، اگر صاحب هر کسب و کار آنلاینی هستید، باید برای افزایش بازدید سایتتان تلاش کنید. واضح است که ترافیک هر سایت جزئی از سرمایه آن می باشد. هر مقدار که سایت شما از هر لحاظی عالی باشد اما نتوانید ترافیک واقعی داشته باشید، همه ی تلاش هایتان بی فایده بوده و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین کارهایی که مدیران سایت باید آن را جدی بگیرند و برای آن برنامه ریزی داشته باشند، افزایش ترافیک سایت است.

افزایش بازدید سایت

مزایای افزایش بازدید سایت

با افزایش بازدید سایت، بازخورد زیادی در زمینه های مختلف دریافت خواهید کرد.

  • نشان دادن میزان آگاهی برند به گوگل

هنگامی که بخش قابل توجهی از کاربران مستقیماً وارد سایت می شوند (یعنی توسط جستجوی کلمه کلیدی در گوگل، شبکه های اجتماعی و بک لینک نباشند) ربات های گوگل متوجه میشوند که برند شما به خوبی از طریق مخاطب شناخته شده است. زمانی که ترافیک مستقیم سایت افزایش پیدا کند، گوگل تصور می کند که کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت پیدا می کنند و نیازی به جستجوی کلمات کلیدی اضافی ندارند.

  • وجود یک منبع خوب و پایدار

ترافیک مستقیم برعکس سایر بازدید ها، به عامل هایی مثل جایگاه سایت در گوگل و یا محبوبیت در شبکه های اجتماعی وابسته نمی باشد. اگرچه دو مورد ذکر شده منابع قابل توجه و ارزشمندی برای افزایش ترافیک سایت هستند، اما میزان دقیق آنها همیشه غیرقابل پیش بینی است.

  • نشان دهنده یک ترافیک هدفمند

می توان گفت هدفمندترین ترافیک برای یک سایت، ترافیک مستقیم است. در این روش، کاربران در سایتی جستجو می کنند که مطمئن باشند در آن محتوا یا محصول مورد نظر خود را پیدا خواهند کرد. در این روش اغلب کاربران قبلاً از سایت بازدید کرده اند و یا انتخاب کرده اند که دوباره به سایت باز گردند.

  • نشان دهنده مقدار وفاداری مخاطبین

وفاداری کاربران با آشنایی بیشتر با یک برند افزایش می یابد. هر سایتی می کوشد تا در یک صنعت خاص شناسایی شود.

  • نشان دهنده مقدار علاقه به محصول و خدمات سایت

کاربرانی که مشتاق کالاها و خدمات ارائه شده توسط سایت شما هستند، ترافیک مستقیم ایجاد می کنند. فرقی نمی کند که فروشنده محصول باشید یا مدیر سایتی که به دنبال جذب مشترکین زیاد برای خبرنامه سایت خود می باشد. بازدید کننده های سایت بیشترین علاقه را به محصول و خدمات عرضه شده از طریق شما نشان می دهند.

  • بهبود جایگاه سایت در نتیجه های جستجو

محبوبیت یک سایت از دیدگاه گوگل با افزایش ترافیک سایت بیشتر شده و باعث میشود که به تدریج به نتایج بالای جستجوی گوگل نزدیک تر شود.

افزایش ترافیک سایت

روش های افزایش بازدید سایت

  1. نوشتن مقاله های پربازدید

نوشتن مقالاتی که در حوزه کاری شما طرفداران بسیاری دارد، اولین راه برای افزایش ترافیک سایت شما است. بسیاری از دوستان بر این باورند که اگر فقط مقالات مرتبط با حوزه کاری خود را بنویسند، کار بسیار خوبی انجام خواهند داد و با افزایش تعداد صفحات سایت، تعداد بازدیدکنندگان روزانه نیز باید افزایش یابد. در صورتی که این تصور اشتباه است. متن شما باید با هدفی روشن نوشته شود و مهمتر از همه، جستجوهای زیادی را در طول ماه داشته باشد. برای انجام دادن این کار، بایستی عبارت هایی که سرچ بالایی دارند را شناسایی کنید و مقاله هایتان در رابطه با آن بنویسید.

  1. بک لینک

بک لینک ها، قسمت مهمی از سئو بوده که در افزایش ترافیک سایت نقش بسیار مهمی دارند. هنگامی که یک سایت دیگر به سایت شما لینک می دهد، سیگنال هایی به گوگل میرسد که نشان دهنده ارزشمند بودن سایت شما است. علاوه بر این، بک لینک ها می توانند ترافیک بسیاری را به فروشگاه آنلاین شما بفرستند. کاربرها با کلیک بر روی لینک مورد نظر به سایت و فروشگاه شما می آیند که نتیجه آن احتمالا خرید از سایت شما می شود.

  1. گرفتن آزمون و قرار دادن نتایج

می توان گفت که برگزاری آزمون، یکی از موثرترین ابزار تولید سر نخ می باشد که در بازاریابی محتوا کاربرد بسیار زیادی دارند. آزمون ها و مسابقات نرخ تبدیل بسیار بالایی دارند. علاوه بر استفاده از آدرس های ایمیل جمع آوری شده برای بازاریابی ایمیلی، می توانید از پاسخ های کاربران نیز اطلاعات زیادی به دست آورید. با این حال، اگر ما در مورد افزایش ترافیک سایت صحبت می کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که کاربران نه تنها به طور کامل در آزمون شرکت می کنند، بلکه نتایج را در رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها به اشتراک می گذارند که باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان در سایت شما می شود.

 

روش های افزایش ترافیک سایت

  1. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو

در ابتدا باید روی یافتن کلمات کلیدی که به طور دقیق محتوای وبلاگ شما را توصیف می کنند تمرکز کنید تا باعث افزایش ترافیک سایتخود شوید. برای هر صفحه از سایت خود، معمولاً باید بر روی انتخاب یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز کنید. برای یافتن کلمات مرتبط، می توانید از ابزارهای سئو و ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی نیز استفاده کنید. در ابتدا بر روی کلماتی تمرکز کنید که حجم جستجوی آن ها کمتر از 10 هزار جستجو در ماه باشد.

  1. قرار دادن فایل صوتی در سایت

بسیاری از کاربران علاقه مند به استفاده از فایل های صوتی هستند زیرا حجم کمتری نسبت به فایل های ویدئویی دارند. بهتر است استفاده از این استراتژی را برای افزایش بازدید سایت و نیز تعامل با کاربرها در نظر بگیرید. این روش برخلاف ویدیوها این مزیت را دارد که نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. با بهره گیری از یک گوشی موبایل می توانید یک فایل صوتی با کیفیت تولید کنید و آن را در سایت خود قرار دهید.

  1. بهتر کردن مقاله های قبلی سایت

احتمالاً می توان گفت که بیش از 90 درصد از مدیران سایت از این تکنیک استفاده نمی کنند و یا کاملاً از این موضوع بی اطلاع هستند. مقالاتی که قبلا منتشر شده اند شانس خوبی برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل و جذب بازدیدکنندگان بیشتر دارند که منجر به افزایش بازدید سایت می شود.

آیا بازدید سایت به سئو آن کمک می کند؟

برای این که بتوانید توجه گوگل را به برند سایت خود جلب کنید، بایستی تبلیغ های بنری و کلیکی بسیار زیادی انجام دهید. به صورتی که این تبلیغ ها منجر به افزایش بازدید سایت شما به صورت مستقیم شوند. اما در عین حال باید کاربرها از سایت شما رضایت کافی را داشته باشند. برای این که بازخورد مناسبی را برای سایت خود ایجاد کنید، احتیاج به هزینه های بسیاری خواهید داشت. در صورتی که احتیاج به مشاوره سئو و نیز سئو مقدماتی برای سایت خود دارید می توانید با همکاران ما در سایت آکادمی وندو تماس بگیرید.

نمایش بیشتر