اقتصادیکسب و کار ایرانی

انرپک Enerpac جک هیدرولیک

اینترکولر

( اینترکولر یا مبدل هوا/هوا مبدل هوا/آب ) وسیله ای است برای خنک کردن هوای خروجی از کمپرسور و تجهیز موتورهای احتراقی و انفجاری سوپرشارژ .
اصل
نمودار PV تراکم های آدیاباتیک و ایزوترمال
نمودار Clapeyron فشرده سازی های مختلف P1 → P2 در یک سیستم باز.
خنک‌سازی دو مرحله‌ای (نقشه آبی) کار مفیدی را که به هوا تحویل می‌شود کاهش می‌دهد: این فرآیند کارآمدتر انرژی است و به فشرده‌سازی ایده‌آل همدما نزدیک می‌شود ، اما بازده انرژی کمتر است 1 .

اینترکولر کارایی تراکم مورد نیاز برای تولید هوای فشرده را با خنک کردن هوای گرم شده در طول تراکم آن بهبود می‌بخشد، که اثر منبسط شدن آن را دارد که بازدهی فشرده‌سازی را خنثی می‌کند 1 .
استفاده

وسیله نقلیه زمینی

در یک وسیله نقلیه موتوری ، فشردگی هوای ورودی توسط توربوشارژر (یا کمپرسور مکانیکی در صورت لزوم) باعث گرم شدن آن می شود که این امر باعث کاهش چگالی آن و در نتیجه تا حدی اثر مفید پرخوری می شود. 2 . برای اینترکولر کاهش دمای هوای فشرده وارد شده به موتور و افزایش چگالی آن استفاده می شود 3 . به طور کلی یک رادیاتور است که توسط هوای فشرده شده توسط توربوشارژر عبور می کند که با عبور هوا (مبدل هوا/هوا) یا مایع (مبدل هوا/آب) که از آن عبور می کند خنک می شود.

در یک وسیله نقلیه، بیشتر اوقات در جلو (در کنار رادیاتور مدار خنک کننده) قرار می گیرد تا از جریان هوای ورودی از جلوی وسیله نقلیه در حال حرکت بهره مند شود. در نتیجه، در نهایت توسط حشراتی که به باله‌های آن می‌چسبند، مختل می‌شود، که نیاز به تمیز کردن منظم دارد

4 .کشتی

اینترکولر دریایی با تکنولوژی لوله ای

در موتورهای دریایی (یا در کاربردهایی که آب به وفور در دسترس است)، از آب دریا (یا آب شیرین موجود) برای خنک کردن هوای شارژ (مبدل حرارتی هوا/آب) استفاده می‌شود. در واقع به دلخواه در دسترس است و دمای آن همیشه بسیار کمتر از هوای محیط در موتورخانه است که امکان استفاده موثر از رادیاتور را نمی دهد. بنابراین از این آب دریا در اینترکولرهای نوع لوله ای استفاده می شود: آب دریا از لوله ها عبور می کند و هوا از اطراف لوله ها در بدنه این مبدل های حرارتی عبور می کند. مواد مورد استفاده برای مقاومت در برابر خوردگی آب دریا معمولاً مس نیکل برای لوله ها و برنز برای قطعات ریخته گری است. 5 این نوع مبدل در مقایسه با رادیاتورها در فضای قابل توجهی صرفه جویی می کند.

سیلندر یک طرفه لقمه ای برگشت فنر 45 تن مدل RCS502

از برند «انرپک» (ENERPAC)، سری RCS دارای سیلندر یکطرفه لقمه ای میباشد. این مدل از سیلندر هیدرولیک انرپک دارای شفت با سطح تماس وسیع و شیاردار، فشار کاری 700 بار و طول کورس 60 میلیمتر می باشد.

این سیلندر هیدرولیک 45 تن یک طرفه لقمه ای برگشت فنر دارای وزن 10 کیلوگرم است. این محصول، سبک وزن و کم ارتفاع جهت فضاهای محدود میباشد و دارای دستگیره جهت حمل آسان در مدل RCS1002 است.

ویژگیهای سیلندرهای هیدرولیک انرپک عبارتند از:

قطعه سخت کاری شده برای توزیع یکنواخت نیرو که از تغییر شکل و آسیب دیدن شفت جک هیدرولیک در مقابل نیروهای وارده شده، محافظت می نماید. گردگیر شفت جک هیدرولیک انرپک، از ورود گرد و غبار و سایر مواد اضافی به داخل سیلندر جلوگیری نموده و باعث افزایش طول عمر جک هیدرولیک می گردد. رینگ فسفر – برنز بکار گرفته شده در جک هیدرولیک انرپک، جهت جذب نیروی غیر محوری و جلوگیری از ساییدگی اجزاء داخلی سیلندر هیدرولیک می باشد.

بکارگیری فولاد یکپارچه در ساخت جک هیدرولیک انرپک و همچنین طراحی و فرآیند ساخت بدنه سیلندر هیدرولیک بواسطه ی ماشینکاری های تخصصی، باعث افزایش فوق العاده استحکام پوسته ی جک هیدرولیک انرپک گردیده است. آبکاری ویژه بدنه سیلندر هیدرولیک که از فرسایش و زنگ زدگی جک هیدرولیک جلوگیری می نماید. در طراحی و ساخت جک های هیدرولیک ENERPAC به دلیل بکارگیری همزمان دو رینگ فسفر – برنز ، در سیلندرهای با کورس بلند، افزایش عمر جک هیدرولیک تضمین شده است. استفاده از فنر بازگشت بسیار قدرتمند شفت داخلی سیلندر هیدرولیک، که امکان برگشت سریع جک هیدرولیک را در مدل های یکطرفه فراهم آورده است، باعث سهولت در بهره برداری از این مدل جک هیدرولیک انرپک گردیده است.

سیلندر یکطرفه لقمه ای برگشت فنر مدل RCS502 انرپک

برندها: انرپک / ENERPAC
تناژ: 45 تن
وزن: 10 کیلوگرم
فشار کاری: 700 بار
طول کورس: 60 میلیمتر

دسته:

ابزار مکانیکی, جک هیدرولیک

برچسب:

جک هیدرولیک, سیلندر, سیلندر هیدرولیک آلمانی, سیلندر هیدرولیک اروپایی, سیلندر هیدرولیک انرپک, سیلندر هیدرولیک با کیفیت, سیلندر یکطرفه, سیلندر یکطرفه انرپک, سیلندر یکطرفه لقمه ای برگشت فنر, سیلندر یکطرفه لقمه ای برگشت فنر انرپک, نمایندگی انرپک, نمایندگی انرپک تهران, نمایندگی انرپک در ایران

آسان |استاندارد |انرژی

آسانسور ماشین هیدرولیک مدل SOH106 تن ۸٫۵

مشخصات فنی واحدها:

متریک امپریال ظرفیت (تن شاهنشاهی) 8.5  (این) 5.39 ظرفیت روغن (in3) 13.7 وزن (پوند) 59.2 ابعاد واحدها: متریک امپریال پاکسازی انگشتان پا با سیلندر حداقل A1 (در) 0.79 پاکسازی پا با سیلندر عقب نشینی A2 مرکزی (در) 3.74 پاکسازی پا با سیلندر حداکثر A3 (در) 6.69 مجموع ارتفاع بلند C (این) 17 مجموع ارتفاع بدن D (این) 11.61 ابعاد H (در) 7.48 ابعاد J (در) 8.46 ابعاد K (این) 2.95

مدل: SOH106 سری: SOH

خطوط محصول: ابزارهای صنعتی برای بلند کردن تجهیزات سنگین با حداقل دسترسی در دسترس عملکرد از راه دور پمپ هیدرولیک ایمنی را افزایش می دهد انگشت شست بلند بلند برای کاهش اصطکاک و جداسازی سیلندر از بارهای جانبی دقیق راهنمایی می شود دو پایه پشتیبانی قابل توسعه ثبات بیشتری را ایجاد می کند دارای سیلندر سری RC با کوپلر CR-400

سیلندر هیدرولیک همه منظوره مدل RC57 ، ظرفیت ۴٫۹ تن

واحدها: متریک امپریال حداکثر فشار عملیاتی (psi) 10000 کلاس ظرفیت (تناژ) 5 حداکثر ظرفیت سیلندر در حال افزایش (تن) 4.9 ضربه (در) 7 ارتفاع جمع شده A (در) 10.75 ارتفاع افزایش یافته B (در) 17.75 نوع بازگشت in2) 0.99 افزایش ظرفیت روغن (in3) 6.96 درمان سطحی رنگ رنگ وزن (پوند) 5.3 ابعاد واحدها: متریک امپریال ارتفاع سقوط A (در) 10.75 ارتفاع بلند B (در) 17.75 خارج از قطر D (در) 1.5 قطر سوراخ سیلندر E (در) 1.13 قطر ارتفاع F (در) 1 اساس تا پورت پیشرفته H (این) 0.75 قطر زنجیر J1 (در) 1 برآمدگی زنجیری از پیستون K (در) 0.25Plunger موضوع داخلی O (در) 3/4 اینچ – 16 طول طول موضوع Plunger P (in) 0.63 پایه سوراخ نصب پایه پیچ U (in) 1 پایه سوراخ نصب V1/4 ” – 20 موضوع نخ یقه اندازه W1 1/2 ” – 16 unCollar موضوع W (در) 1 1/2″ – 16 UNCollar طول موضوع X (این) 1.13 پایه سوراخ نصب عمق موضوع Z (این) 0.56

آسان |استاندارد |انرژی

توضیحات کالا :

مدل: RC57 سری: RC خطوط محصول: ابزارهای صنعتی سیلندرهای سری RC-TRIO تکامل بعدی سیلندر هیدرولیک افسانه ای سری R Enerpac. نیروی محرکه محدوده سیلندرهای Enerpac ، RC-TRIO مانند همیشه همه کاره است. دارای سیستم بلبرینگ سه گانه برای دوام بیشتر و سیستم ترکیبی برگشت فنر برای عقب نشینی سریعتر و حتی بهره وری بیشتر. سیستم بلبرینگ TRIO جدید شامل حداکثر 4 نوار سایش با عملکرد بالا که مقاومت بیشتری در برابر آسیب ، کاهش بار یاتاقان و افزایش طول عمر سیلندر را شامل می شود. نوارهای سایش مواد کامپوزیتی سخت شده سطح باربری را برای مقاومت بیشتر در برابر بار جانبی افزایش می دهد – به طور قابل توجهی عمر سیلندر را بهبود می بخشد. مهر و موم های جدید پلی اتیلن با عملکرد بالا بیشتر از همیشه دوام می آورند و طول عمر را افزایش می دهند و شما را برای مدت طولانی تری کار می کنند. حلقه توقف جدید TRIO بخشی از سیستم بلبرینگ Trio ، حلقه Trio Stop شامل یک نوار سایش اضافی یا برنز با مقاومت بالا برای جذب بار بیشتر جانبی است قادر به گرفتن نیروی کشش کامل سیلندر است دارای برف پاک کن مقاوم برای جلوگیری از ورود آلودگی به سیلندر در چرخه جمع شدن. سیستم جدید فنر TRIO سیم فولادی با مقاومت بالا عمر بهار را بهبود می بخشد طراحی نگهدارنده فنر باعث افزایش قابلیت سرویس دهی می شود در حالی که امکان پیش بارگذاری بیشتر در حین مونتاژ را فراهم می آورد فنر به راحتی بدون ابزارهای خاص برداشته می شود. میله پیستون بادوام پیستون فولادی با مقاومت بالا برای افزایش عمر و مقاومت در برابر بار جانبی پوشش پیستونی با روکش نیکل محافظت در برابر خوردگی را بهبود می بخشد نخ های پیستونی داخلی برای نصب آسان ابزار. ارگونومی پیشرفته دسته های حمل استاندارد از 33 تا 55 پوند. اندازه های بالا شامل چشمان بلند کننده مجاز یا دسته های حمل اختیاری است نخ های یقه ، نخ های پیستونی و سوراخ های نصب پایه ، نصب آسان را امکان پذیر می کند. بهبود نگهداری زین زین پیستون سفت شده از انتهای پیستون در طول کلیه عملیات بالابری محافظت می کند به راحتی برای دسترسی به نخ های نصب کننده پیستون قابل جدا شدن است زین های کج و صاف به عنوان لوازم جانبی موجود است (سازگار با طیف جدید زین های کج سری CATS). سازگاری پایدار برای سازگاری کامل و آرامش خاطر ، شماره مدل های سری RC ، ابعاد خارجی و نخ ها نسبت به استوانه های قبلی سری RC بدون تغییر باقی می مانند. اطمینان از سازگاری با نسخه ها و سیستم های تاریخی

نمایش بیشتر