اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

انواع برچسب ‌های تبلیغاتی روی شیشه مغازه

برچسب شیشه مغازه چیست؟

شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که چگونه میتوان با کمترین هزینه هم به زیبایی مغازه یا فروشگاه خود برسیم و هم از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنیم،در این مقاله انواع برچسب شیشه مغازه را همراه با کاربرد آنها توضیح میدهیم. انواع برچسب شیشه مغازه: استیکر شیشه مغازه با جنسهای مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها و کاربرد آنها میپردازیم:

  • استیکر شیشه شفاف:  استیکر شیشه شفاف نوعی از برچسب شیشه است که نور را از خود عبور میدهد و با تابیدن نور به آن طیف رنگی چاپ خورده روی استیکر را درون فروشگاه یا مغازه بازتاب میدهد.توجه داشته باشید در این نوع از جنس امکان دیدن داخل مغازه از بیرون وجود دارد و با توجه به پررنگ بودن و کم رنگ بودن طرح دلخواه شما روی آن، دید درون مغازه کمتر و یا بیشترمیشود اما کامل دید را کور نمیکند و نور را از خود عبور میدهد.دقت داشته باشید که از بیرون و درون مغازه یا فروشگاه طرح استیکر و یا برچسب نصب شده دیده میشود.
  • استیکر شیشه با پوشش کامل: این گروه از استیکر شیشه مغازه با چاپ برچسب با طرح دلخواه شما روی یک جنس سفید تولید میشوند و نور را از خود عبور نمیدهند و مانند یک پلمپ یا پوشش کامل مانع دیده شدن داخل مغازه یا فروشگاه میشوند.این جنس از  برچسب شیشه مغازه اگر از بیرون نصب شوند افراد بیرون مغازه طرح چاپ شده روی استیکر را میبینند اما کسانیکه درون مغازه هستند رنگ سفید پشت آن را میبینند زیرا پشت این جنس سفید است.
  • استیکر mesh : این جنس از برچسب شیشه مغازه دارای سوراخهای ریز و کوچکی هستند که نور از آنها عبور میکند. این نوع از برچسب ها روی شیشه مغازه ها و فروشگاهها نصب میشوند و هم چاپ روی استیکر واضح دیده میشود و هم نور درون فروشگاه حفظ میشود. اگر این استیکر از بیرون نصب شود کسانیکه بیرون مغازه هستند چاپ روی استیکر را واضح میبینند و افراد داخل فروشگاه میتوانند بیرون را ببینند. این جنس از استیکر شیشه مغازه به دلیل داشتن سوراخهای کوچک که باعث عبور دادن نور میشود و چاپ روی آن واضح است کاربرد زیادی در حوزه تبلیغات و زیبایی مغازه ها و فروشگاهها دارد.
  • برچسب مات کن به همراه جنس سفید: در این نوع از برچسب شیشه مغازه،استیکر مات کن روی شیشه نصب میشود و روی استیکر مات کن برچسب سفید که از قبل چاپ خورده و برش خورده است نصب میشود.دقت داشته باشید که این کاربرای این است که طرحی که روی شیشه مات کن نصب میشود بهتر و پررنگ تر دیده شود.

دقت داشته باشد که هر طرحی که دلخواه شما باشد میتوان روی هر چهار جنس بالا چاپ زد.برای اینکه طرح های بیشتری ببینید میتوانید به صفحه و سر بزنید و طرح های آنجا را هم ببینید. استیکر یا برچسب روی شیشه مغازه در طرح های متنوعی اجرا میشود، استیکر نوشته ی فارسی یا انگلیسی با فونت مورد نظر به همراه اعداد شماره تلفن معمولا بصورت استیکر پشت چسب دار روی شیشه مغازه نصب می شود.

رنگ بندی استیکر ها بسیار متنوع است، تقریبا تمام رنگ های اصلی به همرا رنگ های خاص مثله طلایی و طرح استیل و… از استیکر ها موجود است. معمولا دو نوع برچسب شبرنگ و روزرنگ که جنس ضدآب و مقاوم در برابر آفتاب دارند روی شیشه مغازه ها استفاده می شود. این برچسب ها و استیکر ها جایگزینی برای نوشتن روی شیشه مغازه ها هستند، حتی به علت ارزان قیمت بودن شان صاحب فروشگاه میتواند آن را عوض کند و یا در زمان حراج های فصلی استیکر حراج یا برچسب های مناسبتی را بصورت موقت به شیشه بچسباند؛

میتوان برچسب نوشته را به صورت دورنگ نیز سفارش داد، معمولا از ترکیب رنگ مشکی و طلایی برای بوتیک ها و فروشگاه های خاص و همینطور از ترکیب قرمز و زرد برای شیشه فست فود ها سفارش گرفته میشود. البته شما میتواند اسم مغازه یا نوشته ی خود را با رنگ دلخواه و حاشیه دار سفارش دهید. مراحل طراحی و قیمت برچسب شیشه مغازه : برای سفارش و خرید برچسب شیشه مغازه، نوشته یا طرح مورد نظر خود را به همراه سایز قسمتی از شیشه که قرار است استیکر روی آن چسبانده شود از طریق راه های ارتباطی برای ما بفرستید، پس از برآورد قیمت چاپ مش و برش استیکر انجام شده و برچسب شما به همراه سلفون آماده برای نصب برای شما ارسال می شود(نصب استیکر در محدوده ی کارگاه، توسط خود ما نیز انجام میشود)

استیکر ها به لایی پشتی خود چسبیده اند و ما برای نصب آسان تر یک لایه سلفون چسب ناک روی آن میزنیم، قبل از نصب حتما باید شیشه به طور کامل تمیز شده باشد. در ویدیو زیر با سایر مراحل پوست کن کردن استیکر و چسباندن آن به شیشه مغازه یا سایر مکان ها آشنا میشوید: چاپ استیکر شیشه ( برچسب مغازه ) از راه های مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما است. امروزه بسیاری از شرکت ها، مشاغل و صاحبان کسب و کار از روش چاپ استیکر برای تبلیغ و رشد موقعیت استفاده می کنند. با طراحی استیکر و چاپ آن می توان برند تجاری را در طیف گسترده ای منتشر کرد. اسم عامیانه این نوع چاپ  ” برچسب مغازه – برچسب شیشه – استیکر مغازه و… ” می باشد .

کاربرد چاپ وینل یا استیکر : چاپ استیکر برای مصارف گوناگونی نظیر صنایع غذایی، بسته بندی تمام صنایع تولیدی و صنعتی، محصولات آرایشی بهداشتی و حتی برای تبلیغات بر روی اتوبوس ها و ماشین ها،  شیشه ساختمان ها و مغازه ها، همچنین  به جهت تبلیغات روی زمین در فروشگاه ها و پاساژها، تزئین محیط های داخلی منازل و دفتر کار کابرد زیادی دارند. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید . در مورد چاپ استیکر روی شیشه بیشتر بدانیم . چاپ استیکر برای کسب و کارهایی مورد توجه قرار می گیرد که به دنبال شخصی سازی کسب و کار هستند. استیکر شیشه با انعطاف پذیری زیادی عرضه می گردد.

به همین خاطر این ترفند تجاری بسیار کاربرد دارد. برای چاپ استیکر باید ویژگی های مختلفی را مورد توجه قرار دهید. استیکر با لایه چسبی عرضه شده و از جنس PVC  می باشد. در گذشته بیشتر از کاغذهای دیواری به جای استیکر استفاده می شد. استیکرها با قیمت بسیار کمی عرضه می شوند و به همین دلیل مقرون به صرفه است. چاپ وینیل نام دیگر استیکر‌های براق و مات صاف و یکدست است، که عموما به آن چاپ استیکر می‌گویند. استیکر یا برچسب نام متریالی است که از جنس pvc ساخته شده، و برای تبلیغات در فضاهای خارجی و یا داخلی استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارد؛

از جمله: وینیل شیشه‌ای، وینیل مات، وینیل براق و… در واقع یکی از پرکاربرد‌ترین و پرطرفدار‌‌ترین ابزارهای تبلیغات فضای خارجی چاپ وینیل و یا همان چاپ استیکر می‌باشد، که با توجه به قابلیت پشت چسبدار بودن، جنس بسیار مقاوم آن نسبت به کشش و صدمات ناشی از اشیاء و شرایط محیطی، قابلیت چاپ پذیری بسیار بالای آن، تنوع در مات و براق بودن سطح آن، در صنعت چاپ و تبلیغات محیطی همانند چاپ بنر، به طور وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مجموع چاپ وینیل و مِش هر دو در تبلیغات محیطی فضای باز کاربرد دارند.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.