اخبار ورزشی

بستر جدایی رونالدو از یوونتوس فراهم شد/ فوق ستاره پرتغالی در راه پاری‌سن‌ژرمن

کریستیانو رونالدو نتوانست بار دیگر با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود. محرومیت او از بازی مقابل لیون ، ستاره فوق ستاره پرتغالی را وادار کرد تا از زمانی که او ستاره تیم خود و بهترین بازیکن زمین بود ، با مهمترین غنائم باشگاهی قاره خداحافظی کند.

براساس رسانه‌های اروپایی ، رونالدو علیرغم عملکرد عالی در یوونتوس ، چهار بار بدون ترک رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد ، اما این قاره در اروپا موفق نبود. فوق ستاره پرتغالی در پیراهن یوونتوس عنوان آقای گلی را به دست نیاورد در برخی موارد او بهترین دروازه بان تیم خود بود. کسب عنوان

شب گذشته رئال مادرید در غیاب رونالدو در دو فصل گذشته از حضور در مسابقات قهرمانی اروپا خارج شد. در همین حال ، شایعاتی مبنی بر ترک کریستیانو از یوونتوس وجود دارد. برخی معتقدند او می تواند به رئال برگردد ، اما زیدان می خواهد کیلیان مبابان و ارلینگ هلند را امضا کند و علاقه ای به بازگشت رونالدو ندارد.

کریستیانو رونالدو

در همین حال ، پاری سن ژرمن تمایل زیادی به امضای رونالدو از یوونتوس دارد و برای متقاعد کردن وی بسیار تلاش می کند. با لغو دورتموند ، پاریسی ها به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا منتقل شده اند و سعی خواهند کرد که در این فصل بهتر از فصلهای قبل عمل کنیم. نتایج این فصل نماینده پولدار فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا بدون شک نقش ویژه ای در تصمیم رونالدو دارد. یوونتوس مبلغی را برای فسخ قرارداد مهاجم تعیین کرده است که توسط پاری سن ژرمن پرداخت می شود اما رونالدو تصمیم گیرنده اصلی خواهد بود.

کریستیانو رونالدو نباید فراموش کند که 35 سال سن دارد و با اینکه بزرگتر می شود ، هنوز هم بسیار آماده است ، البته او نمی تواند آمادگی سال های گذشته را نیز پشت سر بگذارد. شرایط ایده آل وجود دارد ، اما بعد از گذشت 37 سال و انقضای قرارداد وی با یوونتوس ، هیچ تضمینی وجود ندارد که هنوز هم مشتری های سطح بالایی وجود داشته باشد. با این حال ، ماندن وی در تورین یک ریسک بزرگ است ، زیرا کسب عنوان اول لیگ قهرمانان اروپا از ویژگی های فعلی بیانکونری فاصله زیادی ندارد. بنابراین ، پاریس می تواند پیشنهاد سن ژرمن را بپذیرد و با شرایط بهتری نسبت به یوونتوس به تیمی در اروپا منتقل شود.

انتهای پیام / 4048 /

نمایش بیشتر