اخبار همه جانبهکسب و کار ایرانی

آموزش زبان پرتغالی

پرتغالی ششمین زبان پر صحبت در جهان است که توسط مردم 9 کشور به عنوان زبان رسمی صحبت می شود. شرکت در دوره خصوصی یا دولتی زبان پرتغالی با هدف یادگیری این زبان معمولا یکی از اهداف اصلی دانشجویان یا متقاضیان کار در کشورهای پرتغالی زبان است، اما این بدان معنا نیست که سایر علاقه مندان به این زبان شیرین و چالش برانگیز، خوشحال یاد گرفتن یعنی از دست دادن

درباره پرتغالی

زبان پرتغالی یکی از زیرشاخه های زبان رومی است که از نظر پایه برخی از واژه های آن با زبان عربی مرتبط است. طبق آمار یونسکو، تقریباً 250 میلیون نفر در جهان از پرتغالی به عنوان زبان اول و 20 میلیون دیگر به عنوان زبان دوم در مکالمات روزانه خود استفاده می کنند. شاید جالب باشد بدانید که تنها 5 درصد از پرتغالی زبانان در پرتغال زندگی می کنند و به عنوان فارسی زبان، می توانید به راحتی این زبان شگفت انگیز را قبل از شروع استفاده از پرتغالی در سفر به کشورهایی که این زبان به عنوان زبان اول یا دوم استفاده می شود، یاد بگیرید. زبان پرتغالی صحبت کنید و با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید.

چرا باید پرتغالی را یاد بگیریم؟

اگر برای کار، تحصیل یا سرمایه گذاری در کشورهای پرتغالی زبان (برزیل، پرتغال، آنگولا، موزامبیک، تیمور-لست، گینه بیسائو، گینه استوایی، سانتو تومه، پرنسیپ، کیپ ورد) درخواست می دهید، پرتغالی را به صورت آنلاین یا حضوری یاد بگیرید. – دوره های حضوری یکی از ملزومات اصلی حضور شما در این کشورها و موفقیت در اهدافتان است که پرتغالی صحبت کنید. از سوی دیگر، اگر قصد تحصیل، کار یا سرمایه گذاری در این کشورها را ندارید، ممکن است استفاده از دوره پرتغالی و تلاش برای یادگیری و یادگیری این زبان برای شما مفید نباشد. اما باید گفت که این بدان معنا نیست که یادگیری این زبان ضروری نیست. به عنوان مثال می توانید با یادگیری این زبان و دریافت سفارش ترجمه پرتغالی برای داوطلبان یا با کار در سفارت کسب درآمد کنید.

پرتغال و برزیل که زبان مادری آنها پرتغالی است، دو کشور پهناور با تاریخ، فرهنگ و جاذبه های گردشگری متنوع هستند، اما برخلاف سایر کشورهای توریستی، مردم این دو کشور تمایل زیادی به برقراری ارتباط با گردشگران و صحبت کردن به زبان انگلیسی دارند. آنها ترجیح می دهند بدون استفاده از زبان خودشان صحبت کنند. این مشکل می تواند از یک چالش به یک فرصت برای گردشگران تبدیل شود. اما باید چه کار کنم؟ با شرکت در کلاس‌هایی با یک معلم خصوصی پرتغالی و یادگیری زبان (حتی در سطح مبتدی)، می‌توانید در طول سفرهای تفریحی خود با مردم این کشور به سادگی اما مؤثر ارتباط برقرار کنید. این پیوندی است که تجربه سفر به این دو کشور یا هر کشور پرتغالی زبان دیگری را دلپذیرتر می کند.

آموزش آنلاین زبان پرتغالی

امروزه اکثر ما به دلیل مشغله کاری وقت کافی برای شرکت در کلاس ها و آموزش های حضوری نداریم. ممکن است بسیاری از آموزش ها یا دوره هایی که بررسی می کنیم نتوانند از خدمات تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنند، اما در مورد یادگیری زبان اینطور نیست. با گذراندن دوره آنلاین پرتغالی، اولین و بزرگترین مزیتی که به دست خواهید آورد صرفه جویی در زمان است. نکته ای که در نهایت می تواند به زمان اضافی شما در طول روز برای انجام کارهای دیگر اضافه شود.

از نظر محتوای آموزشی و روش های تدریس، آموزش مجازی پرتغالی با دوره های حضوری تفاوت اندکی دارد. در این نوع آموزش، معلم خصوصی پرتغالی می تواند کلاس را بسته به زمان مورد نظر تنظیم کند. از طرفی چون این نوع آموزش معمولا به صورت خصوصی انجام می شود. شما بر یادگیری بیشتر تمرکز می کنید و می توانید مشکلات خود را راحت تر حل کنید. برای یادگیری زبان پرتقالی بهتر است در کلاس خصوصی زبان پرتغالی سخن برتر شرکت کنید.

معلم پرتغالی چه دروسی را تدریس می کند؟

آموزش زبان پرتغالی مانند بسیاری از زبان های دیگر به صورت خصوصی و آنلاین با سطوح مختلف انجام می شود. سطوح شامل سطح پایه، سطح متوسط ​​و پیشرفته است و در هر سطح ۴ مهارت خواندن، مهارت شنیداری، مهارت نوشتاری و مهارت گفتاری به زبان آموز آموزش داده می شود. در آموزش آنلاین زبان پرتغالی معمولا معلم قبل از شروع کلاس سطح شما را مشخص می کند و سپس بر اساس نیاز شما و میزان تسلط شما به پرتغالی، آموزش استاد با موضوعات مختلف این زبان آغاز می شود.

اساتید خصوصی دوره های زبان پرتغالی در سایت کارلنسر از منابع آموزشی متنوعی برای آموزش این زبان به علاقه مندان و تحصیلکرده ها استفاده می کنند که این منابع با توجه به نیاز فرد مثلا در صورت تمایل فرد متقاضی طراحی شده است در آزمون اختصاصی این زبان شرکت کرده و گواهینامه خود را دریافت کند، باید قبل از انجام این کار از کتب یا منابع مخصوصی که معمولاً در آن موجود است، این منابع را داشته باشد. . برای اعلام شروع آموزشگاه آنلاین زبان پرتغالی.

آموزش خصوصی به زبان پرتغالی

سوالی که بسیاری از کسانی که مایل به شرکت در دوره های آنلاین زبان پرتغالی هستند از خود می پرسند. هزینه این دوره ها تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله سطح دوره، طول دوره و سطح تخصص استاد است. در وب‌سایت Carlenser، معلمان زبان پرتغالی دروس خود را با زمان‌بندی‌های متفاوتی برنامه‌ریزی می‌کنند که معمولاً هزینه‌های متفاوتی برای برگزاری آن‌ها دارد. این مزیت به زبان آموزان این امکان را می دهد که بر اساس بودجه مورد نظر خود معلمی را برای دوره زبان پرتغالی خود انتخاب کنند.

بخش آموزش آنلاین زبان وب سایت Carlenser فقط در مورد یادگیری زبان نیست. اگر تسلط کافی به زبان پرتغالی دارید یا گواهینامه های سازمان های مختلف زبانی را دریافت کرده اید، می توانید با شروع دوره های آموزش زبان پرتغالی در زمان و قیمت مورد نظر خود، از دانش خود درآمدزایی کنید.

پس از ایجاد این دوره آموزشی زبان، متقاضیان با توجه به شرایطی که تعیین کرده اید، این دوره را خریداری کرده و در کلاس شما شرکت می کنند و همچنین با آموزش و یادگیری آنلاین این زبان، درآمد کسب خواهید کرد.

آموزش آنلاین پرتغالی در کارلزباد

در وب سایت کارلنسر و در قسمت آموزش زبان های خارجی، می توانید با مراجعه به قسمتی که در آن امکان وجود دارد، معلم خصوصی پرتغالی مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود مانند برنامه زمان بندی و همچنین بودجه خود انتخاب کنید. شرکت در دوره های آموزشی پرتغالی با اساتید مختلف این زبان. گروه خاص هر معلم شامل سبک تدریس معلم، با نظرات یادگیرندگان قبلی و سطح رضایت این افراد در Carlenser گزارش شده است. مطالعه این بخش قبل از انتخاب مدرس می تواند تاثیر زیادی در انتخاب شما داشته باشد و بهترین نتیجه را از این درس بگیرید.

پس از انتخاب معلم، هزینه کار خود را به صندوق امن کارلنسر واریز می کنید و تا پایان کلاس و تا زمانی که از تدریس و رفتار استاد راضی باشید در سایت باقی می ماند. استفاده از سیستم پرداخت امن Carlancer بهترین راه برای تضمین کیفیت آموزش معلم و پرداخت شهریه توسط زبان آموز است و به گذراندن دوره آنلاین بدون مشکل کمک می کند.

نمایش بیشتر