اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین بازی‌های آفلاین اندروید که سرگرمتون می‌کنه

این خبر شامل این عناوین است مخفی

بعضی وقت‌ها نیاز داریم بدون دغدغه داشتن اتصال مداوم به اینترنت در گوشی‌های همراهمان بازی کنیم. ممکن است جایی باشیم که به اینترنت دسترسی نداریم و نتوانیم بازی‌هایی که برای ذخیره روند بازی یا لود کردن مراحل نیاز به اتصال مداوم اینترنت دارند را در آن موقعیت بازی کنیم. در این موارد است که نیاز به بازی‌ آفلاین موبایل پررنگ‌تر حس می‌شود.

علاوه بر این تابستان هم فرا رسیده و خیلی‌ها برنامه مدونی برای بازی کردن در اوقات فراغت خود چیده‌اند. به خصوص برای گیمرهای کنسول که در تابستان بازی‌های جدید چندانی در دسترس ندارند، بازی‌ های موبایل می‌توانند جایگزین‌های سرگرم کننده‌ای باشند.

در این مطلب به سراغ بازی‌ های موبایلی آفلاین برای اندروید و آیفون رفته‌ایم و قصد داریم لیستی هیجان‌انگیز را به شما معرفی کنیم تا در این تابستان داغ این بازی‌ها را هم برای گذران اوقات فراغت‌تان در نظر داشته باشید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.4 سبک: آرکید مسابقه‌ای
امتیاز در گوگل پلی: 2.9 امتیاز در اپ استور: سبک: استراتژیک
امتیاز در گوگل پلی: 4.7 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: مسابقه‌ای

Thumper: Pocket Edition

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.6 سبک: اکشن

در مجموع، 9 مرحله در بازی Thumper: Pocket Edition وجود دارد که کامل کردن آن‌ها حدود هفت ساعت و نیم طول خواهد کشید، اما تمام تجربه آن به صورت کاملاً آفلاین ارائه شده است. با این حال، بازی رایگان نیست و باید آن را بخرید.

دانلود بازی Thumper: Pocket Edition

امتیاز در گوگل پلی: 4.8 امتیاز در اپ استور: 4.9 سبک: اکشن
امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.5 سبک: آرکید اکشن

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.3 سبک: اکشن

بازی My Friend Pedro اولین بار برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد. یک بازی کاملا اکشن که در آن با استفاده از مکانیک‌های جذاب و اسلحه‌های خود می‌توانید دشمنان را نابود کنید. هرچند کنترل‌های پورت موبایل بازی ساده‌تر شده اما به همان اندازه نسخه اصلی جذاب است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید یاد کرد.

My Friend Pedro: Ripe for Revenge علاوه بر اینکه یک اکشن همه‌جانبه باشد، از داستان خوبی هم برخوردار است. در آن شما نقش شخصیتی به نام پدرو را بازی می‌کنید که خانواده‌اش توسط دشمنانش ربوده شده‌اند و شما با وجود حس انتقام خود، باید آن‌ها را نجات دهید. بیش از 30 مرحله در بازی وجود دارد تا برای مدت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.4 سبک: ورزشی

بازی شامل هفت نقشه کوهستانی جهان باز می‌شود که می‌توانید در آن‌ها کاوش کنید و بیش از 100 چالش مختلف در این نقشه‌ها نیز وجود دارد. در سرتاسر این نقشه‌ها می‌توانید اسکی کنید، می‌توانید با اسنوبرد در آن‌ها جابجا شوید و حتی می‌توانید این کار را با کنترلر انجام دهید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.5 سبک: پازل
امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.9 سبک: اکشن
امتیاز در گوگل پلی: 4.1 امتیاز در اپ استور: 4.0 سبک: اکشن
امتیاز در گوگل پلی: 4.8 امتیاز در اپ استور: 4.4 سبک: پازل

دنیای رنگارنگ بازی در نگاه اول شما را میخکوب خواهد کرد و غرق آن خواهید شد و شاید در انتها متوجه خواهید شد که تنها مشکل بازی تمام شدن بسیار سریع آن است، اما حقیقت ماجرا این است که احتمالا تا حد زیادی محو جذابیت آن شده‌اید و این امر باعث شده تا متوجه گذر زمان نشوید.

در نسخه دو بازی مراحل و شخصیت‌های جدیدی به آن اضافه شده و مهم‌تر اینکه تجربه دو بازی پشت سرهم، فوق‌العاده خواهد بود و بدون شک از تمام لحظات آن لذت خواهید برد. تمام مراحل به شیوه متفاوتی طراحی شده‌اند و در برخی آن‌ها کنترل دو شخصیت مادر و دختر را خواهید داشت و در برخی مراحل دیگر یکی از آن‌ها را می‌توانید کنترل کنید. موانع بالا و پایین می‌روند، برخی قسمت‌ها می‌چرخند، ستون‌ها با اطراف حرکت می‌کنند اما مسیری به سمت خروجی وجود دارد که باید آن را در این هزارتو رنگارنگ و جذاب کشف کنید.

این بازی بدون شک ارزش تجربه را دارد و حتی به عنوان یک بازی غیر رایگان، کاملا ارزش پرداخت هزینه مشخص شده‌اش را دارد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 3.9 سبک: پازل

در حالی که صفحه بازی و قوانین کاملا مانند یک بازی شطرنج ساده است، اما بازیکنان هر مسابقه را با مهره‌های متفاوتی شروع می‌کنند. به عنوان مثال، کاملا به صورت تصادفی ممکن است در یک مسابقه، سه وزیر، شش اسب یا یک سرباز به شما داده شود یا در یک مسابقه هیچ وزیر یا اسبی نداشته باشد.

نسخه رایگان بازی را می‌توانید با هوش مصنوعی تجربه کنید و هوش خود را در رقابت جذابی با آن بسنجید. با این حال اگر نسخه اصلی بازی را خریداری کنید، می‌توانید با دوستان خود نیز تجربه شطرنج با مهره‌های متفاوت را داشته باشید.

Two Dots

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.5 سبک: پازل

Two Dots بازی پازل اندروید و آی‌او‌اس دیگری است که یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین این سبک محسوب می‌شود. هرچند یادگیری بازی بسیار ساده است، اما برای تسلط در آن مسیر پر پیچ و خم و البته جذابی را در پیش دارید، زیرا به مرور زمان بازی تنوع بیشتری پیدا می‌کند.

همچنین Two Dots یکی از اعتیادآورترین بازی‌ های آفلاین سبک پازل محسوب می‌شود که برای ساعت‌ها شما را محو و جذب خود خواهد کرد.

اگر با بازی‌ های سری Dots آشنایی داشته باشد، احتمالا بدانید هدف بازی چیست. تا جایی که می‌توانید نقطه‌های یک رنگ را به یکدیگر متصل کنید تا به هدف مورد نظر خود برسید. با این حال قابلیت‌های مختلف زیاد و بیش از 900 سطح مختلف در بازی قرار گرفته تا تجربه آن به هیچ وجه خسته‌کننده و طاقت فرسا نشود.

دانلود بازی Two Dots

Eternium

امتیاز در گوگل پلی: 4.9 امتیاز در اپ استور: 4.9 سبک: نقش آفرینی

برای کسانی که به بازی‌ های نقش آفرینی علاقه دارند، Eternium یکی از بازی‌ های قدیمی این سبک محسوب می‌شود که همچنان محبوبیت خود را کسب کرده و به عنوان یک بازی آفلاین مناسب از همه نظر شناخته می‌شود. (به نمرات بازی در استورهای گوگل و اپل توجه کنید!)

نکته مهم دیگر اینکه بازی سال 2014 منتشر شده اما همچنان به‌روزرسانی‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود و مهم‌تر اینکه توسعه‌دهندگان در بازی خود از رویکرد مزاحم پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیاد استفاده نکرده‌اند.

بازی همچنین دارای سه دنیای مختلف می‌شود که هر کدام ماموریت‌ها و دشمنان متفاوتی را شامل می‌شوند. همچنین مراحل بازی به طور تصادفی طراحی می‌شوند و اکثر ویژگی‌های آن پس از دانلود اولیه به صورت کاملا آفلاین در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

به طور کلی اگر به بازی‌ های نقش آفرینی واقعی و بدون پرداخت درون برنامه‌ای علاقه دارید، تجربه Eternium را به هیچ وجه از دست ندهید که کامل‌ترین بازی این سبک برای گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Eternium

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: اکشن

با این حال، در مسیر خود باید با انواع هیولاها، غول‌ها و عنکبوت‌هایی که می‌توانند از دیوارها بالا بروند مبارزه کند و آن‌ها را از مسیر خود خارج کند. همچنین موانع و تله‌هایی در مسیر وجود دارند که شما را ناگهان از مسیر خارج خواهند کرد. در طول بازی همچنین باید سکه جمع‌آوری کنید تا بتوانید قدرت‌های خود را ارتقا دهید که برای عبور از تمام مراحل و فرار از برج به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.5 سبک: مسابقه‌ای

همچنین می‌توانید حالت‌های دیگری مانند زمان محدود را انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها تجربه منحصر به فرد خود را ارائه می‌کنند. با این وجود بهتر است در ابتدا ماموریت‌ها را پشت سر بگذارید، زیرا با تکمیل کردن آن به موتور سیکلت‌های جدیدتری دست پیدا خواهید کرد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: اکشن

بازی در اصلی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود اما پورت آن برای موبایل نیز تجربه فوق‌العاده را ارائه می‌کند و علاوه بر گرافیک HD می‌توان آن را با نرخ‌های متفاوتی تجربه کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: آرکید

به طور پیش فرض، شخصیت اصلی بازی یک مرغ است که باید از جاده‌های شلوغ، رودخانه و ریل‌های قطار فعال عبورد کند اما صدها شخصیت دیگری نیز وجود دارد که بسته به محیط و مراحل تغییر پید می‌کنند و موانع متفاوت هستند. به عنوان مثال در برخی مراحل باید به عنوان یک فضانورد، در فضا از بین موانع که سیارک هستند عبور کنید.

اگر طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی بازی را کنار بگذاریم، گیم پلی آن به شدت اعتیاد آور است و بدون شک یکی از بهترین‌ها در بخش بازی آفلاین محسوب می‌شود که تجربه آن به شدت پیشنهاد می‌شود.

Florence

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: داستان سرایی تعاملی

از طرفی دیگر طراحی بازی به تنهایی باعث ماندگاری آن نمی‌شود، بلکه داستان آن نیز بسیار قابل درک و جذاب است. در Florence داستان دختری به نام «فلورنس یو» را مرور خواهید کرد که از 20 قسمت مختلف تشکیل شده و داستان او کاملا به صورت تعاملی به همراه مینی گیم‌هایی دنبال می‌شود.

تجربه بازی تنها 30 دقیقه طول خواهد کشید، اما به دلیل داستان سرایی، شخصیت سازی و کارگردانی هنری‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون محسوب می‌شود. در نهایت باید پیشنهاد کرد که اگر قصد تجربه بازی را داشتید، استفاده از هدفون را فراموش نکنید تا تجربه آن بیشتر لذت بخش شود.

دانلود بازی Florence

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: مسابقه‌ای

در این بازی طیف گسترده‌ای از ماشین‌های معروف از برندهای بزرگ جهان مانند لامبورگینی، پورش، فراری و بسیاری موارد دیگر وجود دارند تا بتوانید گزینه دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. همچنین در بازی مکان‌های مختلفی قرار گرفته تا همچنان تجربه آن بسیار متنوع و سرگرم‌کننده باشد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.7 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: نقش آفرینی

مطمئنا در ابتدا همه چیز ساده به نظر می‌رسد و با کاشت چند محصول، قطع درختان اضافی یا پرورش یک یا دو مرغ کار خود را شروع خواهید اما دنیای بازی بسیار گسترده‌تر است و می‌توانید در یک شهر کامل قدم بگذارید و کارهای متفاوت بسیار زیادی انجام دهید.

داستان بازی نیز درباره فردی است که یک زمین به او ارث می‌رسد و اکنون شما باید زمین او را طراحی و توسعه دهید. در ابتدا می‌توانید شخصیت خود را به طور کامل طراحی کنید تا همه چیز باب میل شما باشد. همچنین در شهر شخصیت‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارند که هرکدام از آن‌ها به نحوی می‌توانند به شما کمک کنند.

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 3.9 سبک: اکشن ماجراجویی

بخش داستانی بازی حدود هشت یا نه ساعت طول خواهد کشید که تجربه کاملا سرگرم کننده‌ای را برای چندین ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد و از آنجایی که بازی آفلاین است، هیچ نگرانی از بابت اتصال اینترنت یا ترافیک بسته خود نخواهید داشت.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.3 سبک: شبیه سازی

همچنین برای ساخت شهربازی خود می‌توانید استراتژی‌ها متفاوتی داشته باشید. علاوه بر ترن‌ها و وسایل پیش ساخته، می‌توانید تمام این وسایل را جز به جز و به دلخواه خود طراحی کنید.

به طور کلی بازی تجربیات متفاوتی را به بازیکنان خود ارائه می‌کند و احتمالا برای چندین سال روی گوشی یا تبلت شما نصب باشد.

Bloons TD 6

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: استراتژی

بازی‌ های دفاع برج سبک بسیار محبوبی در بین بازی‌ های موبایلی محسوب می‌شود که در آن باید با قرار دادن واحدهای دفاعی خود از حملات دشمنان جلوگیری کنید و در عین حال به ساختمان‌های دفاعی دشمنان حمله کنید.

مشخصات چیزهای بیشتری درباره این سبک وجود دارد و هر بازی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را ارائه می‌کند. مجموعه Bloons نیز یکی از بازی‌های قدیمی این سبک محسوب می‌شود که در آن باید با میمون‌های بامزه از خود دفاع کنید.

Bloons TD نسبت به نسخه‌های قبلی شامل نقشه‌های سه بعدی، برج‌های جدید، قابلیت‌ها و روش‌های جدیدی برای ارتقا و موارد دیگری می‌شود که آن را به یک بازی بسیار سرگرم کننده تبدیل کرده است. همچنین بازی شامل ده‌ها نقشه، رویدادهای ویژه و حالت‌های مختلف می‌شود که می‌تواند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

بازی به مرور زمان سخت و سخت‌تر می‌شود و تکمیل کردن برخی مراحل آن بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

دانلود بازی Bloons TD

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.4 سبک: ورزشی

این بازی رنگارنگ جزو منتخب‌های گوگل پلی است و در سبک رانر بی‌پایان و به شکل ساید اسکرولر ساخته شده است. در این بازی باید روی شیب‌های متعدد سر بخورید، بپرید و سکه جمع کنید. بعد از جمع‌آوری سکه می‌توانید به فروشگاه بازی رفته و برای شخصی سازی کاراکترتان اقدام کنید. مکانیک بازی ساده است و مثل همه بازی‌های سبک رانر بی‌پایان، جلو رفتن شما به صورت خودکار انجام می‌شود، این یعنی تنها کاری که باید انجام بدهید پریدن و پشتک زدن در هواست. بازی رایگان است اما برای حذف آگهی‌ها و خریدن سکه اضافی باید مبلغی پرداخت کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: معمایی

بازی آفلاین Noblemen: 1896

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: اکشن

این بازی ترکیبی از یک استراتژی نوبتی، استراتژی همزمان و شوتر سوم شخص است که در سال 1896 و زمانی که طاعون 70 درصد جمعیت آمریکا را از بین برده اتفاق می‌افتد. در Noblemen: 1896 هر مرحله با یک نقشه شروع می‌شود که محل قرارگیری پایگاه، نیروها، ارتش، نقاط استراتژیک و دیگر اطلاعات مورد نیاز را نشانتان می‌دهد تا بتوانید مثل یک فرمانده واقعی استراتژی جنگی خود را تعیین کنید. به محض اینکه جنگ با ارتش دشمن شروع شد شما هم وارد زمین نبرد شده و بازی به حالت اکشن سوم شخص در می‌آید. می‌توانید قبل از هر جنگ کاراکتر خودتان را با لباس رزم، اسلحه و مهمات تجهیز کنید تا در هنگام جنگ با آمادگی کامل به میدان بروید. با اینکه ترکیب ژانرهای مختلف شاید در ابتدا برایتان گیج کننده باشد اما با پیشروی در بازی از تجربه جدیدی که برایتان رقم می‌زند لذت خواهید برد.

دانلود بازی Noblemen: 1896

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: سبک: اکشن
امتیاز در گوگل پلی: 3.9 امتیاز در اپ استور: سبک: شبیه سازی

اگر سربازهای پلاستیکی سبزرنگ را در انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها به خاطر داشته باشید، تم این بازی چندان برایتان بیگانه نخواهد بود. در این بازی شما در نقش یک سرباز پلاستیکی سبزرنگ قرار دارید که باید با تاکتیک‌های مختلف به جنگ دایناسورها، کاراکترهای انیمه و سربازان دیگر بروید. مکانیزم بازی مشابه دنیای باز است و می‌توانید آزادی عمل کامل برای کامل کردن چالش‌ها و کشتن دشمنان خود داشته باشید. گرافیک ساده طراحی شده و نباید انتظار دیدن صحنه‌های با کیفیت را داشته باشید اما سبک متفاوت بازی می‌تواند شما را جذب کرده و لحظه‌های خوبی برایتان رقم بزند.

Oxenfree

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.6 سبک: ماجراجویی

داستان‌های نوجوانانه‌پسند یا اصطلاحا «تنیجری» به کلیشه‌های عاشقانه خود معروف هستند و در این بین آثار کمی توانسته‌اند با پرداختی متفاوت به این دوره از زندگی، تجربه‌ای درگیرکننده ارائه دهند. Oxenfree یکی از همین عناوین بوده و در آن کنترل نوجوانی با نام الکس را دارید که برای مهمانی به جزیره‌ای ممنوعه قدم می‌گذارد. این بازی افلاین و ماجراجویی هر چند بین بازیکن‌های ایرانی خیلی شناخته‌ شده نیست اما به‌خاطر طراحی هنری جالب، بخش شنیداری قدرتمند و داستان درگیرکننده‌اش موفق شده جایزه‌های مختلفی ببرد.

دانلود بازی Oxenfree

Cover Fire

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: اکشن

بازی‌ های آفلاین اکشن روی موبایل حکم همان لنگه کفش معروف بیابان را دارند و بنابراین اگر بازی خوبی با این مشخصات پیدا کردید، پیشنهاد می‌کنیم تا مدت‌ها در گوشی‌تان نصبش داشته باشید. اما بین اکشن‌های آفلاین با کیفیت شاید بتوانیم بهترین گزینه کنونی را همین Cover Fire بنامیم. در هر مرحله از بازی پشت کاورها سنگر می‌گیرید و لحظه‌ای که شرایط را مناسب دیدید، از پناهگاه بیرون آمده و به دشمنان شلیک می‌کنید. البته در این سبک بد نیست نگاهی به ، و هم بیاندازید.

دانلود بازی Cover Fire

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.0 سبک: ماجراجویی
امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 3.7 سبک: نقش آفرینی

فاینال فانتزی 15 پاکت ادیشن یک دستاورد بزرگ برای اسمارت‌فون‌ها است و برای کسانی که نسخه کنسولی  را تجربه نکرده‌اند، حالا پورت موبایل فرصت مناسبی را فراهم کرده تا در دنیای فانتزی‌های تمام نشدنی غرق شوید. این عنوان اکشن نقش آفرینی ده قسمت بوده و با بیش از 6 گیگابایت، نه تنها یکی از حجیم‌ ترین بازی‌ های موبایل است بلکه اتمام آن‌ هم ساعت‌ها طول می‌کشد. در این بازی افلاین کنترل چهار جنگجو را دارید که در راه یک عروسی مهم، اتفاقات مهمی برای‌شان می‌افتد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 سبک: مبارزه‌ای

تجربه بازی نیز نسبتا ساده و مانند سایر بازی‌های این سبک است. باید شخصیت خود را انتخاب کنید و با استفاده از حرکت‌های رزمی حریفان را نابود کنید تا در نهایت به عنوان قهرمان اصلی بازی شناخته شوید. با این حال، وجود ترکیب‌ها و حرکات مختلف بازی را چالش برانگیز کرده که برای تسلط به آن‌ها باید زمان زیاد را صرف آن کنید.

همچنین علاوه بر شخصیت‌ها، طراحی و گرافیک کلی بازی اکنون بسیار متحول شده که آن را به یکی از بهترین بازی‌ های مبارزه‌ای آفلاین (یا آنلاین) تبدیل کرده است.

بازی آفلاین آمیرزا

چند روز پیش چهار میلیون نصب فعال را در کافه بازار رد کرد و با موفقیت‌های زیادش، تکاپویی در صنعت بازی‌ های موبایل ایرانی که این روزها از تب‌وتاب افتاده به راه انداخت. در هر مرحله از آمیرزا به بازیکن حروفی داده می‌شود و او باید با انتخاب درست حرف‌ها، کلمات منطقی بسازد؛ انگشت خود را به ترتیب بین حروف کشیده و اسم‌هایی به وجود بیاورید. اگر به دنبال بازی افلاین مشابه روی آیفون هستید، عنوان معروف سرگرم‌تان خواهد کرد.

دانلود بازی آمیرزا

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: پازل
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: استراتژی

با دانلود بازی آمیرزا  که بین عناوین استراتژی آفلاین موبایل، بازیکن‌هایی که آیپد دارند می‌توانند ماه‌ها وقت‌شان را با بگذارنند. خوشبختانه برای کسانی هم که آیفون و دیوایس‌های اندرویدی دارند، همچنان یک جایگزین فوق‌العاده و متفاوت با کلیشه‌های استراتژی گوشی وجود دارد: . در این عنوان نوبتی به بازیکن ها کنترل یک تمدن را داده می‌شود و حالا ضمن پیشرفت منطقه، باید مراقب حمله دشمنان باشند. برخلاف سیویلیزیشن، نبردهای بازی هم کوتاه‌تر هستند و هم با سادگی خود مخاطب را گیج نمی‌کنند.

عناوین فرانسوی‌ها معمولا پای ثابت بازی‌های نصب شده روی موبایل‌ها هستند و بعضی وقت‌ها که حوصله هیچ‌کاری را نداشتید، بد نیست در گرمای تابستان به سراغ عناوین کچ اپ بروید. با این حال اگر از ما بپرسید  ، ، و  را پیشنهاد می‌کنیم. البته  و  را نیز نباید فراموش کرد که هر دو جزو موفق‌ترین با‌زی‌های کچ اپ بوده‌اند. اخیر نیز آن‌ها بروسلی را به دنیای‌ بازی‌ های ویدیویی آورده‌اند و اگر به او علاقه دارید، بازی افلاین  را هم پیشنهاد می‌کنیم.

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.3 سبک: مسابقه‌ای

Limbo و Inside

به دنبال بازی افلاین ساده‌ای هستید که با روایت سر راستش سرگرم‌تان کند؟ روی هر دو بازی  خط بکشید. به دنبال یک تجربه مبهم از لحاظ داستانی و در عین حال درگیر کننده‌اید؟ لیمبو و اینساید برای شما ساخته شده‌اند. در هر دو بازی، نقش پسر بچه‌ای را داشته و به حل معماها می‌پردازید. معماهای این دو عنوان تحسین شده نیز بر پایه اصل «بمیر و یاد بگیر» است و به همین خاطر گاهی اوقات برای حل آن ها مجبورید چند باری ببازید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: معمایی
امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: مسابقه‌ای
امتیاز در گوگل پلی: 4.8 امتیاز در اپ استور: 4.9 سبک: شبیه‌سازی

اگر صنعت بازی‌ های ویدیویی را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنید، روی تمام بازی‌های بالا خط بکشید؛ بهترین گزینه برای شما همین است. این بازی افلاین گیمر را یک مدیر استودیوی کوچک بازیسازی می‌کند و با «آزادی عجیبش» نشان می‌دهد که برای فعالیت در صنعت گیم باید با چه چالش هایی رو به رو شد. اینکه بازی که می سازید چه سبکی داشته باشد، روی چه پلتفرم هایی عرضه شود، چه درجه سنی بگیرد و حتی کارمندان انرژی‌شان را بیشتر روی کدام بخش بگذارند همگی به عهده شما خواهد بود.

Score! Hero

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: ورزشی

مهم نیست در چه موقعیتی قرار داشته باشید، Score! Hero همیشه در مواقع بی‌حوصلگی نجات‌تان می‌دهد. آن هم به یک دلیل: گیم‌پلی کاملا مناسب با صفحات لمسی. در این بازی افلاین متفاوت باید با استفاده از ژسچرهای حرکتی پاسکاری کنید و وقتی موقعیت را مناسب دید، به حریف گل بزنید. در واقع در بازی خبری از دکمه‌های فراوان برای سرعت، پاس و شوت نیست و بازیکن‌ها هم خودشان حرکت می‌کنند. بنابراین تنها باید با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه لمسی، پاس بدهید و گلزنی کنید.

دانلود بازی Score! Hero

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.6 سبک: ورزشی

بازی آفلاین Morphite

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.6 سبک: ماجراجویی

«» (Morphite) عنوانی همه پسند نیست و ‌به‌خاطر تمرکز زیادی که روی بخش ماجراجویی گذاشته، احتمالا خیلی از بازیکن‌های اکشن پسند بازی را اثری خسته‌کننده بنامند. با این وجود برای علاقه‌مندان به گشت‌وگذار و کشف گونه‌های جدید، مورفایت یک بازی افلاین کاملا کمیاب روی موبایل است. عنوانی که فعلا نمی‌توان نمونه مشابهش را پیدا کرد. در بازی باید با رفتن به سیاره های مختلف موجودات جدیدی کشف کنید و ماموریت هایی انجام دهید. البته مورفایت بخش تیراندازی و حل پازل نیز دارد.

دانلود بازی Morphite

راک استار که این روزها مشغول توسعه است، معمولا عادت دارد در ده سالگی بازی‌هایش آن‌ها را به موبایل بیاورد. در بین بازی‌های عرضه شده از راک استار روی گوشی‌های همراه، جی تی ای سان آندریاس و بولی (Bully) بهترین گزینه‌های ممکن هستند. به خصوص بولی که ناشناخته‌تر است و از طرفی به‌خاطر موضوع جنجالی خود، گزینه خیلی خوبی به شمار می‌رود. اگر خواهان یک تجربه جهان باز (Open World) روی موبایل با آزادی عمل زیاد هستید، پورت‌های موبایل راک استار را از دست ندهید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: اکشن

سری The Room

امتیاز در گوگل پلی: 5.0 امتیاز در اپ استور: 4.9 سبک: معمایی

سری روند ساده‌ای دارد: یک معما را حل می کنید، «آهان» را با کشیدن الف وسطش به زبان می‌آورید، به سراغ معمای بعدی می‌روید و دوباره همین کلمه را می‌گویید. چرخه‌ای که تا پایان هم تکرار می‌شود و بزرگترین نکته مثبت این بازی افلاین نیز همین است. معماها در عین آنکه پیچیدگی و گستردگی لازم را دارند اما هیچ‌وقت غیر‌منطقی نمی شوند. در واقع همه چیز پیش روی‌تان قرار گرفته و اگر کمی دقت کنید، می توانید به جواب برسید. تابستان فرصت مناسبی است تا این مجموعه معمایی جذاب را تجربه کنید.

دانلود بازی The Room: Old Sins

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.8 سبک: اکشن
امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.5 سبک: ورزشی

بازی آفلاین Reigns 

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.7 سبک: معمایی

بازی‌ های ایرانی را فراموش نکنید

با دانلود سونیک می توان ساعت ها سرگرم شد.  بالاتر آمیرزا را معرفی کردیم اما بازی‌ های خوب دیگری نیز هستند که گیم‌پلی سرگرم‌کننده خود، می‌توانند تا مدت‌ها سهنوز مکان‌هایی وجود دارند که دست اینترنت به آن‌ها نرسیده است. با گیر کردن در این مکان‌های تاریک، احساس می‌کنید که ارتباطتان با دیگر نقاط جهان قطع شده. وحشت نکنید، راه‌حل، بازی‌های آفلاین است. بدیهی است هرچه این بازی‌ها ساختار پیچیده‌تری داشته باشند، به گوشی‌هایی با پردازنده بالاتر نیاز دارید؛ همین امر بر قیمت روز گوشی تاثیر مستقیمی خواهد داشت. بنابراین پیش از خرید گوشی توصیه می‌کنیم که درباره پردازنده موبایل مورد نظر، اطمینان کافی حاصل کنید. در ادامه این مطلب از مجله تکنولایف قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید و ios بپردازیم که اخیر آپدیت شده‌اند. اگر گوشی هوشمند شما به میزان کافی قدرتمند نیست، می توانید را روی سایت تکنولایف بررسی کرده و برای خرید اقدام کنید. در ادامه با شما بهترین بازی آفلاین برای اندروید و iOS را به شما معرفی میکنیم.

چرا نیازمند شناخت بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید هستیم؟

موقعیت‌هایی وجود دارند که تلفن‌های هوشمند آفلاین‌اند. برای نمونه، عمدا آفلاین می‌شویم تا از استرس رسانه‌های اجتماعی، پیام‌های واتساپ، اخبار یا ایمیل‌های کاری فرار کنیم. با این وجود، موقعیت‌هایی بسیاری هم هستند که به ناچار آفلاینیم. یکی از این موقعیت‌ها، زمان‌هایی است که در قطار یا ایستگاه‌های مترو هستیم، قطع اتصال LET در این مکان‌ها، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا پدیده‌ای معمول است.
اگر می‌خواهید در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، از موبایل خود استفاده کنید، مهم است از اپلیکیشن‌ها یا بازی‌هایی استفاده کنید که به صورت آفلاین کار می‌کنند. این مساله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به مدت زمان طولانی در شرایطی قرار می‌گیرید که هیچ‌ دسترسی به اینترنت ندارید.
در ادامه، به معرفی لیستی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید پرداخته‌ایم. این لیست، ژانرهای مختلفی را شامل می‌شود. مانند همیشه، این لیست، یک لیست هدفمند است و ما همچنان منتظر نظرها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای شما در این خصوص هستیم.

بیشتر بخوانید:

بی‌شک یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید با یک گرافیک بی‌نظیر، ادیسه آلتو است. این بازی، صدای شگفت‌انگیزی دارد و به طرز خارق‌العاده‌ای آرام کننده است. به همین دلیل، بهترین انتخاب برای وقت‌کشی در زمان‌هایی است که به ناچار برای مدت‌های طولانی آفلاینید (مثلا زمانی‌که در حال سفر با هوایپمایید).
این بازی در آرام کردن شما عالی عمل می‌کند و باعث می‌شود تا متوجه گذر زمان نشوید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان (در صورت نمایش تبلیغات)
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

بازی Grid از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید

از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید که به شدت توصیه می‌شود، گرید است. گرید یک مسابقه اتوموبیل‌رانی است. هیجان این بازی به علت وجود ماشین‌های بسیار، پیست‌های مختلف و حالت‌های زیادی است که نه تنها دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند، بلکه باعث می‌شوند به سادگی صدای ضربان قلب خود را بشنوید. در طول مسیر، شما قادر به آنلاک (Unlock) کردن گزینه‌های زیادی خواهید شد که انگیزه شما را برای ادامه دادن تقویت می‌کند. این بازی، یکی از بازی‌های بی‌نظیر و نادر اتوموبیل‌رانی است که از همان لحظه اول، تقریبا همه چیز را ارائه می‌دهد.
هزینه این بازی 10 دلار است که با توجه به کیفیت و هیجان بالایش، ارزش پولی که بابتش پرداخته می‌شود، دارد. در این بازی، برخلاف بازی‌های دیگر، پس از باخت در یک دور، مجبور نیستید برای آنکه نوبتتان شود، منتظر بمانید. همچنین برای خرید مسیرهای اضافه، حالت‌های مسابقه یا ماشین‌های دیگر نیازی به پرداخت هیچ پول بیشتری نیست. به عبارتی دیگر، زمانی‌ که شما هزینه 9.99 دلار برای این بازی را پرداخت کردید، خیالتان راحت است که تمامی حالت‌های بازی بر روی دستگاه شما بارگذاری می‌شود. همین امر، یکی از دلایلی است که آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید (و iOS) ساخته است. بهترین بازی آفلاین اندروید را قطعا در این مقاله پیدا خواهید کرد.

Grid از بهترین‌ بازی‌های‌ آفلاین‌ برای‌ اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
    • قیمت: 9.99 دلار

سوال: چرا این بازی، جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است؟

پاسخ: زیرا یادگیری‌اش آسان ولی تسلط بر آن دشوار است.

این بازی در عین نیاز به تمرکز بالا، به دلیل موسیقی بسیار جذاب و هیپنوتیزم کننده‌اش، به شدت آرام بخش است. همین موسیقی شما را به طور خودکار مجبور می‌کند که بازی را بارها و بارها برای غلبه بر تلاش‌های قبلی خود تکرار کنید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت: رایگان

بازی مینی مترو (Mini Metro) یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید و iOS

مینی مترو از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 0.99 دلار
    • قیمت در iOS: 3.99 دلار

با دوستان و اقوام فرصت بازی گروهی دارید؟ را حتما بررسی کنید.

پازل آجر‌ شکن‌ از‌ بهترین‌ بازی های آفلاین برای‌ اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت: رایگان (البته به شرط نمایش تبلیغ)

بازی اتاق: گناهان قدیمی (The Room: Old Sins)

چهارمین سری از بازی‌ اتاق گناهان قدیمی، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS است که بار دیگر سازندگانش، دقیقا دست روی شیرین‌ترین نقطه گذاشته‌اند.
این بازی شما را به اتاق زیرشیراوانی یک خانه قدیمی می‌برد، جایی‌که باید رمز و راز ناپدید شدن یک زن و شوهر را پیدا کنید. تمامی سرنخ‌ها منتهی به خانه‌ عروسک‌ها می‌شود، ولی چیزهای بیشتری در این میان وجود دارد که چشم‌های غیرمسلح توان دیدن آن‌ها را ندارند.
امتیاز بالایی که طرفدارن به این بازی دادند به دلیل گرافیک خارق‌العاده‌ و پازل یونیکی است که حل کردنش تقریبا غیرممکن است. این بازی، یک پازل عالی برای آن دسته افرادی است که دوست دارند زمان بیشتری از زمان‌هایی که آفلایند، در جهان Room (اتاق گناهان قدیمی) گشت و گذار کنند.
قسمت سوم این بازی، احتمال کشف پایان‌های اضافی، در پایان اولین اجرا بیان کرد. همین امر را به صورت گسترده‌تری در فصل چهارم بازی می‌بینیم. کشف همین پایان‌های اضافی است که Room را به یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید یا iOS تبدیل کرده است.

Room از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.9 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت: 4.9 دلار

بی‌هیچ شک و تردیدی می‌توانیم نسخه‌های قبلی این بازی را نیز جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید به حساب آوریم؛ البته نسخه‌های قبلی با قیمت ارزان‌تری موجودند:
• Room 1: 0.99 دلار در اندروید و iOS
• Room 2: 1.99 دلار اندروید و iOS
• Room 3: 3.99 دلار اندروید و iOS

اگر تا به حال «دره یادبود یا همان دره بقعه» را بازی کردید، بیشترین لذت را از مکوراما خواهید برد. این بازی، یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS است. در این بازی آفلاین، شما رباتی کوچک و بی‌نامی در دنیاهای سه بعدی که به دقت ساخته شده را هدایت می‌کنید. در این بازی، با کمک مکانیزم «ضربه به حرکت» جهت اصلی را به ربات سرگردان نشان می‌دهید.
دشواری و سختی بازی در برج‌های سه بعدی است که ربات بر روی آن‌ها حرکت می‌کند. در سطوح بالاتر، نیازمند حرکات پیچیده‌تری هستید و باید هم آسانسورها و هم تونل‌ها را در طول مسیر در نظر بگیرید تا مطمئن شوید ربات کوچک شما به سلامت به مقصد می‌رسد.
سازندگان بازی برای ایجاد چالش بیشتر امکان سقوط ربات را طراحی کردند، در این صورت مجبور خواهید شد که همان سطح را دوباره از نو آغاز کنید.
نکته خوب درباره مکوراما آن است که شما نه تنها 50 سطح برای لذت بردن از این بازی در اختیار دارید، بلکه می‌توانید سطوح خودتان را نیز ایجاد کنید. جهان‌های خود ساخته می‌توانند با دیگر دوستان در سراسر دنیا از طریق کد QR به اشتراک گذارده شوند. اما حتی خود این 50 سطح، برای هیجان و لذت شما کافی است. در صورتی که عینک VR در اختیار دارید، می‌توانید ورژن VR مکوراما را بازی کنید ولی این ورژن، 3.99 دلار قیمت دارد.

مکوراما یکی دیگر از بهترین بازی های افلاین برای اندروید.jpg

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استور
    • قیمت: رایگان

بازی های ژانر وحشت را در مقاله ی معرفی کرده ایم.

بازی Street Fighter 4 هم یکی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید به‌حساب می‌آید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت: نسخه دیمو (demo) در اندروید رایگان است

بازی تخیلی انفجار: هیچگاه امیدت را از دست نده (Implosion: Never Lose Hope)

بازی Implosion: never lose hope برای اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.8 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.2 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

بازی آیسی (ICEY): یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید

در ظاهر، آیسی (ICEY) یک بازی اکشن جذاب و هک اند اسلش است. قهرمان سامورایی سایبرنتیک با یک سری از دشمنان رباتیک روبه‌رو می‌شود و با آن‌ها قهرمانانه می‌جنگد. در طول بازی همین طور که به جنگیدن و دویدن در مراحل مختلف ادامه می‌دهید، احساس لذت بخشی از جنگ و نزاع و غلبه بر دشمنان را تجربه می‌کنید. در این بازی، یک راوی وجود دارد که دوستانه اطلاعات مفیدی درباره راه‌های صحیح به شما ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جذاب بازی آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS ساخته است. در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند. در اوایل سال، ICEY اشاره کرد که در صورت جست‌وجوی عمیق‌تر، چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد.
اگر تصمیم بگیرید راوی را نادیده بگیرید و مسیرهای دیگری را دنبال کنید در سطح پنهانی گیر خواهید کرد که داستان‌های جذابی برای کشف کردن پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. همین نکته پنهان بازی است که آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید (و iOS) در لیست ما کرده است.

آیسی یکی‌ دیگر‌ از‌ بهترین‌ بازی‌‌های‌آفلاین برای‌ اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: 2.99 دلار
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان (البته با نمایش تبلیغات)
    • قیمت در iOS: 0.99 دلار

بازی Limbo: تنهایی در میان ویرانی

یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS، لیمبو است. در این بازی شما مرد جوانی را کنترل می‌کنید که در دنیای مونوکروم تنها و سرگردان به دنبال خواهر گمشده خویش است. این بازی کلاسیک، در ابتدا تنها بر روی سیستم عامل iOS قابل اجرا بود و بعدها با دقت و تلاش بسیار قابل اجرا بر روی تبلت‌ها و گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی شد.
دنیای لیمبو، دنیای غم‌انگیز، مهیج و وحشتناکی است که به سرعت شما را درگیر داستان خود می‌کند. زمان بازی کوتاه است ولی به جرات می‌توان گفت ارزش حمایت در یک استودیوی کوچک خانگی را دارد.
در این بازی نکته کوچکی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک بزرگی کند: مراقبت عنکبوت‌ها باشید!

بازی Limbo یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است که نسخه اندروید هم دارد.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 3.99 دلار

بازی Dose not commute: بازی آفلاین برای مسافران

بازی Dose not commute (آیا سفر نمی‌کند) ترکیبی از سرعت، استراتژی و هیجان است، به همین دلیل، آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS انتخاب کرده‌ایم.
این بازی بسیار بی‌نظیر و یونیک است و هر سطح آن شامل یک شبکه جاده‌ای است. شما ماشین‌ها، کامیون‌ها و کشتی‌ها را در یک مسیر از پیش تعیین شده هدایت و کنترل می‌کنید (هر زمان تنها یک وسیله را کنترل می‌کنید).
ولی اینجا درست همان جایی است که همه چیز بر روی حیله و تزویر بنا شده است: زیرا با هر ماشین اضافه‌، ترافیک بیشتر در جاده ایجاد می‌شود و در نتیجه با دیگر کاربران جاده‌ها روبه‌رو خواهید شد. همانطور که هر وسیله دقیقا همان مسیری را می‌پیماید که شما قبلا پیموده‌اید، چالش با شمار معکوس آغاز می‌شود که بی‌رحمانه به سمت صفر پیش می‌رود.
نکته مثبت دیگر درباره این بازی که آن را در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید جای داده، گرافیک بی‌نظیرش است. در انتها جزئیات زیبایی وجود دارند: هر سطح بیانگر داستان کوچکی درباره رانندگان مختلفی است که شما کنترل آن‌ها را در دست دارید.
Dose note Commute یک سیستم بازرسی وسایل نقلیه را پیشنهاد می‌کند ولی برای باز کردنش، نیاز به خرید نسخه پرمیوم دارید.

بازی Dose not commute برای اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.2
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4
    • قیمت: رایگان

جت اسکی روی آب از بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استور
    • قیمت. 2.99 دلار

بازی Bloons TD 6

بازی Bloons TD 6 آخرین نسخه عرضه شده از این فرنچایز است. این مجموعه تجربه‌ای جالب از دفاع از قلعه را به مخاطب ارائه می‌دهد. بازی Bloons TD 6 شباهت زیادی به آثار پیشین این فرنچایز دارد. شما در این اثر باید یک قلعه را مدیریت کرده و از آن در مقابل هجوم دشمنان محافظت کنید. بازی دارای 20 نقشه مختلف است و سطوح ارتقا آن نیز به پنج سطح می‌رسد. بازی Bloons TD 6 شما با هیروهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید و همچنین می‌توانید شاهد 19 قلعه باشید که هر یک را می‌توانید به سه روش متفاوت ارتقا دهید. همچنین شما می‌توانید تحت شرایط خاص دیگری نیز دست به ارتقا قلعه‌های خود بزنید. این بازی شما را با چالش‌های متنوعی روبه‌رو می‌کند و البته دارای چند حالت گیم‌پلی مختلف است. اثری را می‌توان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست که در سال 2018 عرضه شدند.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 3.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 8.99 دلار
    • قیمت در iOS: 8.99 دلار

بازی Eternium

بازی Eternium یکی از معدود آثار رایگان و نقش‌آفرینی است که برای تجربه آن نیازی به اتصال اینترنت ندارید. البته اگر بخواهید دقیق بگوییم، این بازی اثری در سبک اکشن RPG است. در این اثر شما می‌توانید از جادو استفاده کنید، دشمنان خود را از بین ببرید و همچنین ویرانه‌ها و سیاه‌چاله‌های مختلف را کاوش کنید. بازی Eternium دارای یک داستان خاص هم هست. جمع کردن آیتم‌های متنوع در این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و علاوه بر این، شما باید کارهای متفاوتی دیگری نیز انجام دهید. البته همیشه باید اطمینان حاصل کنید که آخرین به روز رسانی را دریافت کرده باشید. وگرنه بازی ممکن است به نحو احسن کار نکند. بازی Eternium شاید اثر رایگانی باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید بازی بی‌ارزش طرف هستید. این بازی بدون تردید یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.1 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 6.99 دلار
    • قیمت در iOS: 6.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: 7.49 دلار
    • قیمت در iOS: 5.99 دلار

بازی Pocket City | شهرتو بساز

بازی Pocket City شباهت‌های زیادی به بازی Sim City دارد. در واقع این اثر یک شبیه‌ساز شهر است که از لحاظ کلی همانند بازی ذکر شده است. شما در این بازی می‌توانید جاده، ساختمان و هر آن چیزی که یک شهر به آن نیاز دارد را بسازید. در این اثر شما شاهد وقایع خوب نظیر جشن‌های مختلف و پیش‌آمد‌های بد نظیر آتش‌سوزی‌های وسیع هستید. در واقع شما باید بتوانید در بازی Pocket City توازن را بین وقایع مختلف برقرار کنید تا قادر به کسب درآمدی خوب باشید. همچنین موفق در این اثر موجب بالا رفتن سطح، آنلاک شدن ساختمان‌های جدید و آنلاک شدن زمین‌های مختلف می‌شود. نسخه رایگان بازی تمام محتوای اصلی را دارد، اما شامل تبلیغات نیز می‌شود. نسخه پولی بازی Pocket City در کنار محتوای اصلی، دارای ویژگی‌های متنوع دیگری نیز هست و یک حالت سندباکس نیز به شما ارائه می‌دهد. همچنین در نسخه پولی خبری از تبلیغات نیست. بازی Pocket City هم یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید و هم می‌توان آن را یکی از برترین آثار شهر سازی روی موبایل قلمداد کرد.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

بازی Quizoid | پرسش و پاسخ

بازی Quizoid اثری است در سبک پرسش و پاسخ. در واقع بازی از شما سوالاتی می‌پرسد که شما باید پاسخ آن را به سرعت بدهید. این اثر دارای سطح‌های مختلفی است که در مجموع بیش از هفت هزار سوال دارند. سازندگان نیز همیشه برنامه‌ای برای ارتقا و افزایش تعداد سوال‌ها دارند و این اتفاق هر از گاهی رخ می‌دهد. بازی دارای دسته‌بندی‌های مختلف بوده و سه حالت متفاوت دارد. برخی اوقات که سوالات برای‌تان دشوار می‌شوند، شما می‌توانید از راهنمای داخل بازی برای حل سوال استفاده کنید. اگر نسخه Pro بازی Quizoid را تهیه کنید، جدای از محتوای اصلی سه هزار سوال دیگر نیز به بازی شما اضافه خواهد شد. بدون تردید این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

سری بازی‌های Reigns | فرمانروا شوید

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 2.99 دلار
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.3 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.9 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
    • قیمت در اندروید: 2.99 دلار
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 6.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.0 استار
    • قیمت در اندروید: 9.99 دلار
    • قیمت در iOS: 9.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 15.99 دلار

بازی Thumper: Pocket Edition

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 9.99 دلار
    • قیمت در iOS: 9.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: vhd’hk
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

بازی Temple Run 2

نسخه اول از فرنچایز Temple Run اثر بسیار مهمی بود و توانست تاثیر زیادی روی آثار صنعت بازی‌های موبایلی بگذارد. بازی Temple Run 2 درست مشابه نسخه قبلی است، اما در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید و محیط‌های متفاوت هستیم. این بازی نیز از جمله آثار Endless Runner به حساب می‌آيد که این روزها طرفداران زیادی دارد و افراد برای گذر وقت به سمت تجربه آن‌ها می‌روند. در این بازی شما به سرعت می‌دوید تا از دست اهریمنان فرار کنید و در این مسیر باید با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم کنید. مثلا باید مراقب باشید در تله‌های متنوع بازی گیر نیفتید و همچنین از خطرات محیطی دوری کنید. موفقیت فرنچایز موجب شد که حتی حرف ساخت فیلمی با اقتباس از این اثر به میان آید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 0.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: 5.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایکان
    • قیمت در iOS: 0.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.2 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: 6.99 دلار
    • قیمت در iOS: 6.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 5.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

در این اثر ما باید هر بار پیشرفت کنید تا بتوانیم در برابر زامبی‌هایی که مرتب قوی‌تر می‌شوند، مقاومت کنیم. این بازی از نظر بصری بسیار جذاب است و با گیم‌پلی خوبی دارد، می‌تواند مدت‌ها موجب لذت بردن شما شود.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Cover Fire

بازی Cover Fire یکی دیگر از آثار شوتری موبایل است که تجربه‌ای خوب را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد و بهترین بازی آفلاین جنگی به شمار میرود. شما کمتر اثری مشابه این بازی  را می‌توانید روی گوشی‌های موبایل پیدا کنید. مخصوصا با این ویژگی که این اثر فاقد بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است. بازی Cover Fire سلاح‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با پیشروی در بازی می‌توانید هر یک از آن‌ها را آنلاک کنید. برخلاف سایر آثار این سبک روی تلفن‌های هوشمند، این اثر از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و می‌توان آن را از لحاظ گرافیکی با رقبای‌اش روی پی سی مقایسه کرد. در واقع بازی Cover Fire یکی از آثاری است که نشان می‌دهد بازی‌های موبایل می‌توانند با آثار عرضه شده برای پی سی و کنسول‌های خانگی رقابت کنند؛ حتی اگر آن بازی‌های به کارت گرافیک‌های قدرتمند نیاز داشته باشند. مکانیک‌های بازی Cover Fire نیز به خوبی کار شده‌اند و سازندگان توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن سیستم کنترل این اثر را پیاده‌سازی کنند.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Crowd City

بازی Crowd City بدون تردید در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای می‌گیرد. شما کمتر بازی آفلاینی را می‌توانید پیدا کنید که در حد این اثر اعتیادآور باشند. ما می‌توانیم تضمین کنیم که شما از تجربه این بازی لذت خواهید برد. در واقع بازی Crowd City اثری است که تجربه آن و وقت گذاشتن روی‌اش واقعا ارزش دارد. شما در این بازی می‌توانید کاراکترهای مختلفی را کنترل کنید. شما برای موفقیت در این بازی باید تیم خود را گسترش دهید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی 4 Pics 1 Word

بازی 4 Pics 1 Word اثری است که در آن به هر یک از شرکت‌کنندگان چهار عکس داده می‌شود که هر یک از آن‌ها به یک واژه ربط دارند. حالا بازیکنان باید کمی فکر کرده و با ذهنیت خودشان معما را حل کنند.

احتمالا تصور می‌کنید که این اثر هیچ هیجان و چالشی را به وجود نمی‌آورد. اما اشتباه می‌کنید. بازی بسیار چالش‌برانگیز است و این چالش‌ها مرحله به مرحله دشوارتر می‌شوند. اگر به بازی‌هایی از این دست علاقه دارید، بازی 4 Pics 1 Word می‌تواند به خوبی شما را از خود راضی کند. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید بوده و ارزش صرف وقت را دارد.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Infinity Loop

دوست دارید اثری را تجربه کنید که حواس شما را از تمام اتفاقات ناراحت کننده اطراف‌تان پرت کند؟ بازی Infinity Loop پیشنهاد ما برای شما است. سیستم این بازی کاملا ساده و سر راست است. شما باید با ضربه زدن روی صفحه جهت اشکال را تغییر دهید. در نهایت باید تمام مسیر‌های به هم ختم شوند تا بتوانید آن مرحله را پشت سر بگذارید.

در بازی Infinity Loop درست مثل نمونه‌های مشابه، گرافیک بصری کاملا ساده بوده و بخش صوتی نیز در نوع خود قابل قبول است. این بازی جذابیت‌های زیادی دارد و حسابی می‌تواند شما را به خود جذب کند. مطمئن باشید که از تجربه این اثر خسته نخواهید شد. بازی Infinity Loop در همان ابتدای کار یک آموزش مختصر را به شما ارائه می‌دهد و پس از آن به سرعت شما را وارد بازی می‌کند. در واقع در این اثر هیچ خبری از سیستم کنترل یا گیم‌پلی عجیب و غریب نیست.

مرحله به مرحله بازی سخت‌تر می‌شود. سازندگان ادعا کرده‌اند که تعداد مراحل بازی Infinity Loop بی‌نهایت است. در این بازی حالت دیگری نیز وجود دارد که در آن باید تمام لوپ‌ها را از بین ببرید؛ برخلاف حالت اصلی که باید لوپ بسازید. مهم نیست چند ساعت از زمان خود را به این اثر اختصاص می‌دهید، مطمئن باشید بازی Infinity Loop اصلا حوصله شما را سر نمی‌برد.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Rebel Inc.

بازی Rebel Inc. به شما اجزاه می‌دهد که یک منطقه را کنترل کنید و تخصیص منابع‌اش را برای شهروندان و نظامیان مدیریت کنید. این بازی درست همان حس و حال آثار پیشین خود را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی بازی نیز از نظر زیبایی شباهت‌های زیادی به نسخه قبلی دارد. شما در این بازی نقش کسی را دارید که باید عده‌ای از افراد را رهبری کند. افرادی که به تازگی جنگ بزرگی را از سر گذرانده‌اند. کار شما در بازی Rebel Inc. این است که به ساکنین کمک کنید تا بتوانند زندگی خود را دوباره به شرایط خوبی تغییر دهند. در این میان باید حواس‌تان به اقدامات شورشیان نیز باشد. بازی پر است از چالش‌های مختلف و انتخاب‌های دشوار که می‌تواند عواقب مختلفی برای شما داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین وظایف شما در بازی Rebel Inc. این است که نیروهای شورشی را سرکوب کنید تا نتوانند مدام برای جامعه خطرساز باشند.  موضوع بازی‌هایی از این دست هم همیشه مورد مناقشه بوده و بسیاری از افراد با برخی از آن‌ها سازگاری پیدا نمی‌کنند. اما استودیو Ndemic در ساخت بازی Rebel Inc. وسواس زیادی به خرج داده و به کوچک‌ترین جزئیات نیز توجه داشته است. آن‌ها برای ساخت این بازی تلاش زیادی کرده‌اند و از مشاوره متخصصان مختلف بهره‌مند شده‌اند.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.2 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.2 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

بازی To the Moon

جانی وایلز (Johnny Wyles) روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند و قصد دارد به ماه سفر کند. اگرچه او علت اصلی این خواسته خودش را نمی‌داند. او از دو دکتر برای بازسازی خاطرات‌اش کمک می‌گیرد تا بفهمد منشا تمایل زیادش به این سفر چیست. از همین جا است که بازی To the Moon ناگهان به یک داستان عاشقانه تبدیل می‌شود. داستان در این بازی بیش از چیزی که در جهان گیم انتظار دارید، اهمیت پیدا می‌کند. علی‌رغم این که این اثر از نظر بصری 16 بیتی است، اما باید بدانید که داستان‌اش به سادگی تصاویرش نیست. در واقع داستان بازی To the Moon به نحو احسن نوشته شده است. اگر بازی‌های داستان‌محور را دوست دارید، مطمئن باشید که این اثر به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Downwell

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: 2.99 دلار
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.1 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: 6.99 دلار
    • قیمت در iOS: 7.99 دلار

بازی 10000000

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: 2.99 دلار
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Florence | عاشق

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: 2.99 دلار
    • قیمت در iOS: 2.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: 11.99 دلار
    • قیمت در iOS: 11.99 دلار

شما در این بازی باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید Empire را سرگون کنید و از تمام مهارت‌های خود بهره ببرید تا قادر به نجات دادن Republic باشید. این اثر شما را به خوبی در دنیای خود غرق می‌کند و به تمام افراد یادآوری می‌کند که چرا اینقدر دنیای جنگ ستارگان را دوست دارند.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: 9.99 دلار
    • قیمت در iOS: 9.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Overkill 3

بازی Overkill 3 ما را با گروهی از افراد ظالم آشنا می‌کند که هر کس از آن‌ها اطاعت نکند را مجازات می‌کنند. وظیفه شما نیز این است که با کشتن آدم بدهای داستان، افراد بی‌گناه را نجات دهید. این اثر دارای رقابت‌های روزانه است و گیم‌پلی گرایی دارد. افکت‌های نور در بازی Overkill 3 بسیار جذاب هستند و به طور کلی جلوه‌های بصری این اثر کاملا چشم‌نواز است.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.9 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: 5.99 دلار
    • قیمت در iOS: 4.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: 15.99 دلار
    • قیمت در iOS: 13.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Duet

بدون شک از تجربه بازی Duet سیر نخواهید شد. قوانین بازی بسیار ساده و مشخص هستند. شما نباید به هیچ عنوان اجازه دهید که دایره‌های آبی و قرمز به موانع برخورد کنند. جهت این کار باید تمرکز خوبی داشته باشید و نباید تصور کنید که این کار بسیار ساده خواهد بود.

شما می‌توانید این اثر را به صورت رایگان دریافت کنید. البته نسخه پولی بازی Duet نیز وجود دارد که در آن شاهد حالت‌های جدیدی هستیم. مطمئن باشید که از تجربه این بازی لذت خواهید برد و دائم سعی خواهید کرد که مراحل جید را باز کنید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 0.46 دلار

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی The Room Three

بازی The Room Three نسخه فوق‌العاده جذابی از فرنچایز The Room است که برای تجربه آن نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت. گرافیک بازی دوست‌داشتنی است و در آن می‌توانید با معماهای چالش‌برانگیزی مواجه شوید. البته ویژگی‌های این اثر به همین موارد خلاصه نمی‌شوند و خصوصیات جذاب دیگری را نیز شامل می‌شوند. قابل ذکر است که بازی The Room Three به تصمیمات شما بستگی دارد و انتخاب‌های شما در پایان‌بندی داستان تاثیر خواهند داشت.

بازی The Room Three در واقع هم یکی از برترین آثار معمایی است و هم یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. در این اثر هیچ خبری از بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای نیست. اگر می‌خواهید خود را در یک محیط جذاب غرق کرده و مهارت خود در حل معما را محک بزنید، حتما بازی The Room Three را تجربه کنید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.9 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: 3.99 دلار
    • قیمت در iOS: 3.49 دلار

بازی Oxenfree

یکی از آثاری که منتقدان خیلی آن را مورد تعریف و تمجید قرار داده‌اند، بازی Oxenfree است. این بازی با الهام از فیلم‌های ترسناک دهه 80 میلادی ساخته شده و داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند. آن‌ها برای یک ماجراجویی به جزیره‌ای عجیب و غریب پا می‌گذارند. پیچش‌های ماوراءالطبیعی بازی بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال یک ماجراجویی هیجان‌انگیز هستید، بازی Oxenfree را می‌توانید مدنظر داشته باشید.

این بازی رازآلود پر از المان‌های غیر طبیعی بوده و سکوت وهم‌انگیز نیز تم داستانی به خوبی پیاده‌سازی شده است. این اثر به هیچ عنوان برای کودکان توصیه نمی‌شود و اگر داستان‌های مهیج درباره ارواح را دوست ندارید هم بهتر است به سراغ آن نروید. بازی Oxenfree کاراکترهای جذابی دارد و همین موضوع باعث شده که مخاطب بتواند بهتر با اثر ارتباط برقرار کند و به نوعی به آن وابسته شود.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
    • قیمت در اندروید: 4.99 دلار
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Kingdom Rush Frontiers

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: 1.99 دلار
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Bug Butcher

این بازی داستان آینده‌ای دور را ارائه می‌دهد. جایی که در آن افراد فواصلی در حد چند سال‌های نوری را به راحتی طی می‌کنند و در سیارات دیگر کلونی‌های تازه‌ای تشکیل می‌دهد. بازی Bug Butcher در واقع اثری اکشن در سبک شوتم آپ (shoot-’em-up) است. استایل هنری دو بعدی بازی با شوخی‌های نوجوان‌پستند ترکیب شده و می‌تواند بسیاری را راضی کند. زمان‌بندی و سرعت عمل در این اثر از اهمیت بالایی برخوردار است.

گیم‌پلی مکانیک‌های بسیار ساده‌ای دارد که یاد گیری آن ساده است. اما اگر می‌خواهید در این بازی حرفه‌ای شوید، باید حسابی تمرین کنید. بازی Bug Butcher سلاح‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند با آن‌ها دست به کشتن حشرات و موجودات موزی بیگانه بزنند.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 3.9 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
    • قیمت در اندروید: 1.99 دلار
    • قیمت در iOS: 3.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Cytus

بازی Cytus شاهکار به تمام معنا است؛ از موسیقی آن گرفته تا بخش‌های مختلف‌اش. این بازی دارای بیش از 200 موسیقی بوده و هر یک از آن‌ها توسط هنرمندان مختلفی ساخته شده‌اند.

در آینده‌ای دور، تنها موجودات دارای ادراک روبات‌ها هستند. آن‌ها اخرین یادگار انسان‌ها محسوب می‌شوند. هرچند نسل بشر هنوز به پایان نرسیده است. تکنولوژی موجود در جهان پسا آخرالزمانی این قابلیت را به وجود آورده که حافظه قابلیت انتقال به ربات‌ها را داشته باشد. اما با وجود فضای محدود، اطلاعات جدید به تدریج جایگزین موارد پیشین می‌شوند. روبات‌ها جهت جلوگیری از نابودی احساسات انسانی تصمیم گرفته‌اند که احساسات را به موسیقی تبدیل کنند و آن‌ها را در مکانی به نام Cytus نگه دارند. روبات‌ها از این موسیقی‌ها برای تجربه احساسات انسان‌ها استفاده می‌کنند و رویای این را می‌بینند که خودشان دارای روح هستند.

گیم‌پلی بازی Cytus به نحوی است که شما روی صفحه گوشی خطوطی را می‌بینید که بالا و پایین می‌روند. این حرکت بستگی به سرعت و بیت موسیقی دارد. بازی Cytus به دوست‌داران موسیقی حس تجربه محیطی علمی-تخیلی را القا می‌کند. اگر عاشق سبک علمی-تخیلی و موسیقی هستید، این اثر برای شما ساخته شده است.

بازی Cytus رایگان است و شما برای تجربه 10 چپتر ابتدایی آن نیازی نیست هزینه‌ای صرف کنید. البته در این حالت پیش از شروع هر مرحله باید 30 ثانیه منتظر بمانید. در مجموع با توجه به زحمتی که سازندگان برای این اثر کشیده‌اند، می‌توان آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای داد.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

بازی Cytus II

با این که نسخه اول  این مجموعه را شاهکار خواندیم، اما بازی Cytus II از آن هم بهتر است. این بازی داستان 500 تا 700 سال پس از وقایع نسخه اول را دنبال می‌کند. جایی که تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی کرده است. بازی از جایی شروع می‌شود که بنا به دلیل وقوع اتفاقی، حافظه پاک می‌شود. حالا باید این کاراکترها را دنبال کنید تا بتوانید حقیقت را بیابید.

هر کاراکتر در بازی Cytus II ژانر و موسیقی اختصاصی دارد. از پاپ، راک و کلاسیک گرفته تا موسیقی بی‌کلام و دیجیتال. همچنین هر کاراکتر خط داستان خاصی نیز دارد، اما در واقع همه آن‌ها با هم مرتبط هستند. بازیکن می‌تواند با شبکه اجتماعی آن‌ها به نام iM تعامل داشته باشد. می‌توان به لطف این شبکه اجتماعی اطلاعات زیادی درباره آن‌ها به دست آورید.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: 1.99 دلار
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Deemo

وقتی با بازی Deemo موسیقی می‌نوازید، احساس آرامش‌بخشی در شما به وجود خواهد آمد. گیم‌پلی این اثر شباهت‌های زیادی به Cytus دارد. در واقع این بازی به شما اجازه می‌دهد پیانو بنوازید.

Deemo یک کاراکتر مرموز است که به تنهایی زندکی می‌کند. دختری از آسمان می‌افتد. و نمی‌داند آن دختر چه کسی بوده و از کجا آمده است. Deemo می‌خواهد به دخترک کمک کند تا بتواند به دنیای خودش برگردد. او متوجه می‌شود یک درخت وجود دارد که با نواختن موسیقی به رشدش ادامه می‌دهد. به نظر شما Deemo وقتی با هم‌صحبت‌اش دوست می‌شود، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مخصوصا کسی که تاکنون هم‌دمی نداشته است. دخترک حافظه‌اش را از دست داده است. اما اگر ناگهان حافظه‌اش برگردد چه؟ بازی Deemo یک اثر بسیار جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند.

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: 1.99 دلار

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

ویژگی‌ها:

  • رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
    • رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
    • قیمت در اندروید: رایگان
    • قیمت در iOS: رایگان

جمع بندی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، لیست بازی‌های پیشنهاد شده در اینجا، قطعا بهترین و کامل‌ترین لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید یا iOS نخواهند بود. بازی‌های بسیاری به ویژه برای اندروید وجود دارند که بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.
اگر شما بازی دیگری می‌شناسید که فکر می‌کنید باید در این لیست قرار بگیرد، حتما در قسمت کامنت‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین بازی آفلاین 2021 برای اندروید کدام است؟

بهترین بازی ماشین سواری آفلاین برای اندروید کدام است؟

Grid از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید که به شدت توصیه می‌شود، گرید است. گرید یک مسابقه اتوموبیل‌رانی است. هیجان این بازی به علت وجود ماشین‌های بسیار، پیست‌های مختلف و حالت‌های زیادی است که نه تنها دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند، بلکه باعث می‌شوند به سادگی صدای ضربان قلب خود را بشنوید.

می‌خواهید لپ تاپ اپل خود را بفروشید یا به تنظیمات کارخانه برگردانید؟ مطلب زیر را بخوانید:

رتان را گرم نگه دارند. ابتدا با «» شروع می‌کنیم که جایزه را به دست آورد. همچنین با توجه به اینکه ، بد نیست را بازی کنید. ، ، و از دیگر عناوین ایرانی هستند که در روزهای گرم‌ترین فصل سال پیشنهاد می‌کنیمبه‌خاطر دلایل مختلفی ممکن است بازی‌های آفلاین را ترجیح بدهید. از دردسترس نبودن اینترنت وهزینه آن گرفته تا تبلغات مزاحم. به‌خاطر دلایل مختلفی هم ممکن است دلتان یک بازی سبک بخواهد. یک بازی که فقط وقتی حوصله‌تان سررفته سراغش بروید.

بازی‌های سرگرم کننده را نمی‌توان ژانر خاصی دانست. به‌همین‌دلیل، هرکس بین آن‌ها چیزی مناسب سلیقه خودش پیدا می‌کند. درادامه لیستی از بهترین بازی های سرگرم کننده آفلاین با سبک‌و‌سیاق‌های مختلف را مرور می‌کنیم. اگر بازی محبوب شما از قلم افتاده، آن را در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

بازی‌های فان آرکید و کژوال آفلاین

در بین بازی‌های امتیازی و تفننی، بازی سرگرم‌کننده کم نداریم. اما بین این همه بازی‌، کدام‌ها را دانلود کنیم؟!

در مجله بازار بخوانید:

در طبیعتی زیبا اسکی کنید و امتیاز بگیرید

گرافیک جذاب بازی قطعا آن را در بین واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های ویدئویی قرار نمی‌دهد. اما واقعا چشم‌نواز و آرامش‌بخش است. این بازی رایگان است. مثل هر بازی رایگان دیگری انتظار تبلیغات در بازی را داشته باشید. البته می‌توانید نسخه بدون تبلیغات را بخرید. برای شخصی‌سازی‌ها هم می‌توانید به‌جای جمع کردن سکه، پول واقعی خرج کنید! این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های آفلاین سرگرم کننده اندروید است.

Bloons TD 6

از برج‌هایتان دفاع کنید

بازی Bloons TD 6 جدیدترین بازی از مجموعه کلاسیک دفاع از برج است. اگر نسخه‌های قبلی آن را می‌شناسی یا بازی کردید، قرار نیست سوپرایز شوید. مراحل و روند بازی شبیه به سری‌های قبلی است.

در طول جاده، برج‌های خودتان را برپا می‌کنید. وقتی آدم بدها سراغتان آمدند با آن‌ها می‌جنگید و شکستشان می‌دهید. این‌جا 20 نقشه مختلف برای بازی دارید. به‌علاوه ارتقا در 5 سطح، قهرمان‌های مختلف، 19 برج و 3 ارتقا برای مسیر‌ها، محتوای کافی برای ساعت‌ها سرگرم شدن را در اختیارتان قرار می‌دهند. البته هرکدام از برج‌ها را هم می‌توانید ارتقا دهید.

هنوز تنوع بازی برایتان کافی نیست؟ خب این بازی درجه سختی‌های مختلفی دارد. به‌علاوه، چند حالت (mod) متفاوت هم برای بازی دارید. پس کنار اسم Bloons TD 6 در لیست بهترین بازی های سرگرم کننده آفلاین، تیک بزنید.

مراقب باشید جوجه شما در حوضک نیافتد! در دنیای Dead cells مردن می‌تواند واقعا پایان همه‌چیز باشد!

در مجله بازار بخوانید:

Eternium

جای خودتان را در بین جادوهای این قصه پیدا کنید

اترنیوم یکی از معدود بازی‌های  نقش‌آفرینی یا RPG فریمیوم است که نیازی به اینترنت ندارد. در این اکشن آرپی‌جی، به اطراف می‌دوید، جادو می‌کنید، آدم بدهای داستان را می‌کشید و خرابه‌های و دخمه‌های مختلف را کشف می‌کنید. البته یک خط داستانی، تعداد زیادی لوت برای جمع کردن و کلی کار مختلف برای انجام دادن دارید. خیالتان راحت، Eternium یکی از بهترین بازی‌های آفلاین سرگرم کننده در ژانر اکشن و نقش‌آفرینی است.

روش بازی شبیه به تمام بازی‌های آر‌پی‌جی موبایلی است. با این تفاوت که لازم نیست برای بازی کردن به سروری وصل شوید. البته باید مطمئن شوید تمام محتوا‌‌ها و دیتاهای بازی را دانلود کرده‌اید. درغیر این‌صورت ممکن است بازی درست عمل نکند.

Reigns series

کارت بکشید، حکومت کنید و خودتان را جای شخصیت‌های گیم آو ترونز بگذارید

در این بازی ساده نقش یک حاکم را دارید. هربار کارتی برایتان می‌آید. کارت به شما امتیازات و گزینه‌های خاص خودش را می‌دهد. تصمیم با شماست که آن را قبول یا رد کنید. برای موافقت انگشتتان را به سمت راست بکشید. اگر با پیشنهادش مخالف بودید، انگشت خود را به سمت چپ بکشید. بازی ساده است و تصمیم‌گیری در آن کاری ندارد. اما سرنوشت‌ساز است. این تصمیم می‌تواند شما را بکشد یا به مرحله بعد برساند.

فکر می‌کنید ازپس اداره یک مزرعه بربیایید؟

اگر می‌خواهید خودتان را در نقش یک کشاورز ببینید، باید این بازی را امتحان کنید. در این بازی ماهی می‌گیرید، چیزهای مختلف می‌کارید، با محلی‌ها ارتباط برقرار می‌کند و تلاش می‌کند مزرعه‌تان را دوباره زیبا و پربار کنید.

جمعه سیزدهم چه اتفاقی افتاد؟ برای روشن کردن این ماشین‌ها لازم نیست آنلاین شوید

این بازی به‌طور کامل از کنترلرهای خارجی پشتیبانب می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را برای شما رقم بزند. این بازی نسخه‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس هم دارد. درواقع پورت ورژن اندروید، پورت کاملی از همان بازی‌ها است و تمام DCL‌ها را دارد.

گرافیک بازی واقعا سطح بالاست و گیم‌پلی آن‌ هم انتظارات را برآورده می‌کند. باتوجه به این‌که از کنترلر پشتیبانی می‌کند و حالت آفلاین هم دارد به‌راحتی می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های ماشینی برای موبایل دانست.

قلعه بسازید و با شرورها بجنگید یک دنیای آشنای پلتفرمر با المان‌های مدرن

این بازی 90 سطح مختلف دارد. هرکدام از آن‌ها مکانیک خاص خودشان را دارند و پر از موانع مختلف هستند. در این بازی یک ویژگی جالب به‌اسم build-your-own-level هم وجود دارد. با این قابلیت می‌توانید لول‌هایی که توسط دیگر بازیکنان ایجاد شده‌اند را دانلود کنید. بعضی از آن‌ها واقعا سخت‌اند و بعضی‌هایشان حسابی سرگرم‌کننده‌اند.

بازی سرگرم کننده و فکری آفلاین

در کنار ژانرهای مختلفی که دربین بازی‌ های سرگرم کننده وجود دارد، یک‌دسته از آن‌ها بیشتراز هرچیزی بازی فکری اند. در این بازی‌ها تمرکز روی حل کردن معماها و پازل‌هاست. البته این معماها هم انواع مختلفی دارند. می‌توانید سراغ بازی‌هایی با حال‌و‌هوای ریاضی بروید یا حافظه و تمرکز خودتان را به چالش بکشید. نظر شما چیست؟ بین بازی‌های سررم کننده، بازی های فکری را می‌پسندید؟

The Room series

راه خروج از اتاق، از دنیای پازل‌ها می‌گذرد

سری به دنیای پازل‌ها بزنید. این‌جا هیچ‌چیز از قلم نیافتاده است؛ از پازل‌های عمیق، گرافیک قابل‌توجه و خط داستانی جالب. قدم اول فرار است. باید پازل‌هایی که گوشه و کنار اتاق افتاده‌اند را حل کنید تا بتوانید از اتاق خارج شوید. حالا به یک خانه عروسک می‌رسید. این بازی چهارم است. نسبت به سه بازی اول کوتاه‌تر است و تجربه کوچک و سرگرم‌کننده‌ای است.

در بازی‌های بعدی پایان‌های مختلفی وجود دارد. این باعث می‌شود بتوانید هرکدام را چندبار بازی کنید و لذت ببرید. این بازی سرگرم کننده آفلاین تبلیغ و خرید درون برنامه‌ای ندارد. اما به‌عنوان نقطه ضعف باید گفت در بازی‌های The Room: Old Sins و The Room 3 امکان ذخیره‌سازی ابری در حالت آفلاین وجود ندارد.

در مجله بازار بخوانید:

نقطه و خط ساعت‌ها سرگرمتان می‌کنند

این دو توپ را به هم برسانید. در این بازی سرگرم کننده آفلاین اندروید، باید مسیری بین دو توپ بکشید تا به هم برسند. این بازی کمک می‌کند کمی فسفر بسوزانید. متمرکزتر شوید و بتوانید زمان خواندن و نوشتن بادقت بیشتری عمل کنید.

کمی فسفر بسوزانید و هوش ریاضیتان را تقویت کنید

از حل کردن مسائل ریاضی لذت نمی‌برید؟ اگر درس ریاضی و بازی‌های ریاضی را دوست داشتید، این بازی یکی از بهترین بازی های آفلاین سرگرم کننده برای شماست. در این بازی با مجموعه‌ای از مسئله‌های ساده و چالش‌برانگیز ریاضی مواجه می‌شوید. این بازی برخلاف اکثر بازی‌های لیست، بسیار مینیمال طراحی شده است و همه‌چیز در آن شسته‌و‌رفته است.

فکر می‌کردید ریاضی نمی‌تواند جالب و سرگرم‌کننده باشد؟ این بازی رایگان و آفلاین می‌خواهد نظرتان را عوض کند. این بازی خرید درون برنامه‌ای هم ندارد. اما تبلیغات دارد.

Lumosity

حافظه و تمرکز تنها راه نجات هستند

چه‌طور مهارت‌های شناختی خودمان را با بازی بهتر کنیم؟ Lumosity را دانلود و نصب کنید. در این بازی پازل‌های ساده و سرگرم‌کننده‌ زیادی پیدا می‌کنید. معماهای این بازی شما را به چالش‌هایی می‌کشند که مهارت‌هایی مانند حافظه، توانایی تصمم‌گیری و تمرکزتان را می‌سنجد. این کارها شامل چیزهایی متفاوت می‌شوند، از یادآوری چیزها گرفته تا تصمیم‌گیری در بازی قطار.

این بازی درکنار به چالش کشیدن ذهنتان، می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. Lumosity یک بازی فریمیوم است. یعنی آن را رایگان دانلود می‌کنید. اما برای بعضی از ویژگی‌های اضافی آن، باید خرید درون‌برنامه‌ای انجام دهید.

Orixo

خیلی مینیمالیستی تصمیم بگیرید

دنبال یک چیز جدید در دنیای بهترین بازی های سرگرم کننده آفلاین و فکری می‌گردید؟ Orixo نوع جدیدی از این بازی‌هاست. در این بازی باید روی اعداد تصمیم بگیرید. از آن‌ها برای پر کردن جدول‌ها و شکل‌‌ها استفاده کنید. این بازی بیشتر از 320 لول با معماهای متفاوت دارد.

گیم‌پلی بازی، به‌خاطر موسیقی متن آرامش‌بخش آن با دیگر بازی‌ها متفاوت است. در این بازی مراحلی که پشت‌سر می‌گذارید و پیشرفت‌هایتان به‌صورت خودکار ذخیره می‌شوند. بنابراین، هربار می‌توانید به ادامه بازی برگردید. مثل بیشتر بازی‌هایی که معرفی کردیم، این بازی سرگرم کننده و فکری هم رایگان است.

هوشتان برای فرار از این اتاق به کمکتان می‌آید؟ از ماز لذت ببرید

بازی سرگرم کننده آفلاین دخترانه

دنبال یک بازی ملایم با تم روزمره می‌گردید؟ شاید دختربچه‌ای دارید که دنیاهای رنگارنگ را دوست دارد و می‌خواهد با کارهای مختلف آشنا شود. شاید هم خودتان این نوع بازی‌ها را دوست دارید. مثلا به این فکر کردید که یک طراح مد شوید؟ یا کاراکترتان را تبدل به سوپر استار کنید؟ حتی می‌توانید به دنیای انیمشن‌هایی مثل Frozen بروید.

این هتل را بچرخانید

این هتل تازه درحال محبوب شدن است. مدیر هتل پارادایس، امیدوار است با ارائه خدمات خوب، مشتریانش را راضی نگه دارد و هتلش را محبوب‌تر کند. شما میزبان مهمانان هتل هستید. بنابراین وظایفی برای راض نگه داشتن مشتریان دارید. در شروع بازی وظایف ساده‌تری دارید. هرچه به مراحل بالاتر می‌روید باید بتوانید ازپس کارهای سخت‌تر هم بربیایید.

همیشه باید حواستان باشد به مهمانان خوش‌آمد بگویید. از آن‌ها استقبال گرمی داشته باشید و با نوشیدنی‌های خوش‌آمدگویی از آن‌ها پذیرایی کنید. قبل‌از آن‌ها وارد اتاق شوید و مطمئن شوید همه‌چیز سرجایش قرار دارد.

در مجله بازار بخوانید:

خرید درمانی کنید یا مدیریت این سوپرمارکت را به‌عهده بگیرید

یکی از ویژگی‌های جالب بازی، باز بودن تمام راهروهای فروشگاه‌ها است. یعنی فضای زیادی برای چرخیدن با سبد خرید دارید. اگر دوست دارید سر خودتان را شلوغ کنیدف می‌توانید مدیریت فروشگاه را به‌هئه بگیرید. حالا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. باید حواستان به ساب‌و‌کتاب‌ها باشد، فروشگاه را تمیز کنید و برچسب قیمت محصولات را بچسبانید.

درهای دنیای مد به روی شما باز شده‌اند

در این بازی می‌توانید لبای‌های رویایی خودتان را طراحی کنید و آن‌ها را به مشتریانتان بفروشید. کارتان را از یک استودیو کوچک طراحی شروع می‌کنید. اگر بتوانید مشتریانتان را راضی نگه دارید، کسب‌و‌کارتان کم‌کم گسترش پیدا می‌کنئ. کسی چه می‌ئاند، شاید حتی بتوانید امپراطوری خودتان را بسازید.

10 تا از بهترین بازی های آفلاین اندروید |آسان |آشپزی

این بازی خیلی حس‌و‌حال واقعی دارید. بازیکنان می‌توانند پارچه‌هایی که می‌خواهند را امتحان کنند. آن‌ها را بردارند و برش بزنند و چیزی که در ذهنشان است را بدوزند. به‌علاوه، از مشتریانی با سلیقه‌های مختلف سفارش دریافت می‌کنید. اگر سفارش‌ها را خوب و به‌موقع تکمیل کنید، امتیاز می‌گیرید. فراموش نکنید از لباس‌هایی که آماده کردید عکس بگیرید و در کاتالوگ بازی بگذارید.

مهارت‌های آشپزی خودتان را به چالش بکشید

از هتل و سوپرمارکت گذشتیم و این‌بار به رستوران رسیدیم. حالا به‌عنوان مدیر یک رستوران باید حواستان به همه‌چیز باشد و اجازه ندهید مشتریان ناراضی از رستوران شما بیرون بروند. به‌علاوه باید آشپز خوبی هم باشید. مثلا باید بتواید از پس پخت یک همبرگر خوشمزه و آ‌ب‌دار بربیایید. یعنی برگری که می‌پزید نه باید خشک باشد و نه باید خام مانده باشد. پس به زمان پختش دقت کنید.

اصلا نگران شروع نباشد. مثل دیگر بازی‌های مشابه، این بازی هم لول‌های مختلفی دارد. اما از سطح آسان شروع می‌شود. هرچه پیش می‌روید و مهارت بیشتری پیدا می‌کنید، بازی هم کم‌کم سخت‌تر می‌شود و شما را به چالش می‌کشد.

کاراکترها را به ساز خودتان برقصانید

همه‌چیز در این بازی رنگارنگ است. به این رنگ‌ها چاشنی رقابت هم اضاغه شده است. باید کاراکترهایتان را برای رقصیدن آماده کنید. آن‌ها را روی صحنه بیاورید و توانایی‌هایشان را به همه نشان دهید. حالا آن‌ها می‌توانند به سوپراستارهایی بزرگ در دنیای رقص تبدیل شوند.با اولاف و السا و آنا به دنیای فروزن بروید

بهترین بازی سرگرم کننده آفلاین اندروید

برای وقت‌هایی که حوصله‌تان سر رفته ولی نمی‌خواهید سراغ یک بازی جدی بروید چه پیشنهادی دارید؟ می‌خواهید کمی سرگرم شوید بدون آن‌که آدرنالین زیادی در بدنتان ترشح شود یا زیادی فکر کنید و استراتژی بچینید؟ اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید چه؟ بازی‌های سرگرم‌ کننده آفلاین انتخاب خوبی‌اند. دربین آن‌ها می‌توانید بازی‌هایی در ژانرهای مختلف پیدا کنید. دلتان یک بازی فکری سبک می‌خواهد؟ یا کمی جنگ؟ شاید هم بازی ترسناک را ترجیح می‌دهید. هیچ‌کدام از بازی‌های این لیست را امتحان کردید؟ بازی سرگرم‌کننده مورد علاقه شما کدام است؟تمامی بازی ها را از کافه بازار دانلود کنید.

از دست ندهید.

سوالات متداول کاربران درمورد بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون موبایل

نمایش بیشتر