اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

بهترین سالن زیبایی در پردیس کجاست؟ کدام بهتر است؟

ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران آشنا کنیم. اکثر خانم ها برای تحقق اهداف زیبایی خویش به سراغ سالن های زیبایی می روند که این سالن ها گاه جزء برترین ها محسوب می شوند و گاهی هم بی کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. معمولا یافتن سالنی که از هر لحاظ بهترین باشد، مشکل است، از این رو در این مقاله ما سعی نموده ایم اطلاعات مفیدی را در رابطه با سالن های زیبایی در اختیارتان قرار دهیم تا با مراجعه به مقاله ما به مقصود خویش دست یابید.

سالن زیبایی بورگ در پردیس تهران

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

انتظار |ایران |برترین ها

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

  1. تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰
  2. مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵
  3. اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon
  4. آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ:

  1. شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸
  2. شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸
  3. برای انتخاب یک آرایشگاه زنانه در پردیس که مناسب باشد باید چند معیار مهم و اساسی را مد نظر داشته باشید.

کیفیت خدمات:

اصلی ترین پارامتر برای انتخاب یک آرایشگاه خوب، کیفیت خدماتی است که در آنجا انجام میشود. برای خدمات خوب نیاز به کادر حرفه ای و مجرب است. سالن هایی که از پرسنل با تجربه و آشنا با تکنیک های روز دنیا بهره مند هست در صدر لیست بهترین سالن ها قرار میگیرد.

تنوع در خدمات:

همه ی ما دوست داریم سالن زیبایی که میرویم بتواند پاسخگوی همه ی خدمات زیبایی که ما انتظار داریم باشد. برخی سالن ها خدمات با کیفیت با بهترین کارمندان ارائه میدهند ولی تعداد خدمات آن ها محدود است. با گسترش و تنوع بسیار زیاد خدمات در سالن های زیبایی، بیشتر سالن های مطرح فعالیت های گسترده ای دارند.

قیمت سالن زیبایی:

یکی دیگر از معیار های اصلی برای بیشتر مراجعه کنندگان قیمت خدمات است. قیمت هر آرایشگاه باید متناسب با کیفیت خدمات و مواد اولیه و همچنین منطقه ی سالن زیبایی باشد.

و این نکته را باید در نظر داشته باشید که همیشه گران بودن فعالیت های یک آرایشگاه نشان با کیفیت بودن آن و ارزان بودن نشان بی کیفیتی نیست.

کیفیت مواد اولیه:

اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید باید انتخاب شما سالن زیبایی باشد که از متریال و مواد اولیه ی با کیفیت استفاده میکند. مواد اولیه ی فیک و تقلبی میتواند آسیب های بسیار جدی به پوست، مو و ناخن شما بزند و برای جبران این آسیب ها ممکن است مدت ها درگیر دکتر و درمان شوید.

انتظار |ایران |برترین ها

مدت زمان آرایش:

برای کسانی که میخواهند وقت کمتری رو در محیط آرایشگاه سپری کنند، سرعت کار بالا برایشان اهمیت دارد. پرسنل حرفه ای در مدت زمان کمتری میتوانند بهترین خدمات را ارائه کنند. مخصوصا عروس ها در روز عروسی باید زود خود را به آتلیه برسانند و بحث زمان اهمیت بالایی دارد.

محیط و مکان آرایشگاه زنانه در پردیس:

محیط و دکور داخلی سالن زیبایی از معیار های بصری پر اهمیت است. مدیریت سالن با ایجاد محیطی دلنشین و هارمونیک میتواند بازخورد خوبی از رضایت مندی مراجعه کنندگان داشته باشد. و همچنین انتظار میرود که موقعیت سالن زیبایی در یک محیط تجاری باشد تا مسکونی. و به محل پارک خودرو و دسترسی وسیله ی نقلیه ی عمومی توجه شود.

از دیگر نکاتی که عروس خانم ها باید توجه داشته باشند نزدیکی سالن زیبایی به تالار خود باشد.از آنجا که بیشتر مراسمات عروسی در شب اعیاد برگزار میشود، ترافیک های سطح تهران نیز در آن زمان بیشتر است و باید برای سهولت کار تا حد امکان آرایشگاهی در نزدیکی آتلیه ی عکاسی انتخاب شود.

سالن زیبایی مارگو در پردیس

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود. این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد. به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند.

کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود. به طور معمول ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد. کراتیه برای افرادی مناسب می باشد که موهای خشک، وز و آسیب دیده دارند. بعد از انجام کراتینه نباید به مدت ۴ روز موهای خود را بشویید.

در هنگام شستشو باید از شامپوهای مخصوص کراتینه و بدون سولفات استفاده نمایید. قبل از رفتن به استخر باید مو کراتینه شده را با روغن ارگانیک چرب کنید. اگر موهای شما برای درخشندگی و حفظ سلامتی به کراتینه نیاز دارد، حتما سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران را انتخاب نمایید. تمامی شماره های موجود در آگهی برای این سالن زیبایی می باشد.

آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی آسو پردیس

آرایشگاه در پردیس تهران ، خدمات کوتاهی مو را نیز انجام می دهد. در واقع یکی از روش های تاثیرگزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره، کوتاهی مو می باشد. برای سالم نگه داشتن مو، فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش، حذف قسمت های آسیب دیده است. مدل های متنوعی از کوتاهی مو مانند مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد. آرایشگرها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان این حوزه مراجعه کنید. کوتاهی مو در بهترین آرایشگاه در پردیس تهران متناسب با فرم صورت انجام می شود. صورت های کشیده با پیشانی بلند باید مدل هایی را انتخاب کنند که قسمتی از پیشانی با چتری ها پوشانده شود. صورت های گرد باید مدل های بلند تر و تیکه تیکه را انتخاب نمایند. کسانی که گردن های بلندی دارند، باید مدل های کوتاهی را انتخاب کنند که جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. تا گردن کوتاه تر دیده شود. اما برای افرادی که گردن کوتاه دارند، مدل های خیلی کوتاه دخترانه مناسب است تا تمام گردنشان دیده شود.

افراد دارای هیکل درشت با مدل موی بلند و اندام های لاغر با مدل های کوتاه، زیبا می شوند. اگر شما کوتاهی مو متناسب با فرم صورت خود را می خواهید، بی شک به آرایشگاه در پردیس تهران مراجعه نمایید. یا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

سالن زیبایی و انواع تجهیزات آن

در زمینه سالن زیبایی باید گفت که این مجموعه زیبایی از گردهم آوری متخصصین و پرسنل متعهد و مجرب ایجاد شده است و هدف اصلی آن، ارائه خدمات متنوع با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. انواع خدمات زیبایی اعم از: اصلاح صورت و ابرو، کوتاهی مو، رنگ و مش، هایلایت مو، اپیلاسیون، شینیون، میکاپ، پاکسازی و جوانسازی صورت، مانیکور و پدیکور، کاشت مژه و ناخن، ویتامینه مو، کراتینه مو و … در این سالن زیبایی ارائه می شود.

با توجه به این که صنعت زیبایی در حال تغییر و تحول است و همواره روش ها و تکنیک های آرایشگری را به روز می نماید، از این رو الزامی است که متخصصین موجود در سالن های زیبایی نیز با پیشرفت صنعت زیبایی و به روز رسانی آن به روز شوند. علت اصلی این امر این است که خانم ها سالنی را ترجیح می دهند که خدمات نوینی را ارائه دهند و از روش های جدید و همچنین تجهیزات پیشرفته بهره جویند، بنابراین سالنی موفق است که دانش خود و پرسنل خویش را به روز نماید.

بهترین سالن زیبایی در پردیس با در نظر داشتن به این موضوع که تجهیزات خریداری شده برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و باید به قدری با کیفیت باشند که نظر و رضایت مراجعه کنندگان را نیز به خود جلب نماید؛ از این رو در انتخاب خرید خویش باید دقت کامل داشته باشند

نمایش بیشتر