اخبار سلامتکسب و کار ایرانی

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

شناخت تایپ پوستی نه تنها هنگام استفاده از محصولات مراقبتی بلکه برای خرید یک سری لوازم آرایش مانند کرم پودر نیز اهمیت دارد. برخی از افراد هنگام خرید کرم پودر صورت اشتباها محصولی را انتخاب میکنند که مناسب پوست خشک است یا فینیش براق ایجاد میکند. تمامی این محصولات مناسب نوع خاصی از تایپ پوستی تولید شده اند. اگر شما پوست چرب با منافذ باز دارید و به طور مداوم از ترشح چربی زیاد پوستتان رنج می‌برید، بیشتر از هر فرد دیگری باید در انتخاب محصولات مورد نظرتان دقت کنید. کرم پودر مناسب برای پوست چرب می توانید از بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در شیراز سوال کنید

10 مارک بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار!

همان طور که میدانید مشکلات آرایشی کسانی که پوست چرب دارند، هرگز پابان نمی پذیرد. از همین رو انتخاب یک محصول آرایشی خوب که مناسب با پوست های چرب و جوش دار باشد بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم 10 مارک بهترین برای پوست چرب و جوش دار را برای شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  1. کرم پودر لدورا

محصولات کرم پودر لدورا پوششی طبیعی، مات و مخملی روی چهره ایجاد می ‌کنند و به دلیل بافت سبکی که دارد برای مدت طولانی روی پوست باقی‌ میماند و مانع از براق شدن سطح پوست می‌ شوند. کلاژن موجود در این محصول خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌ بخشد و روند پیری پوست را کندتر می‌کند. از دیگر مواد به کار رفته در کرم پودر های لدورا گلیسیرین است که باعث حفظ لطافت و نرمی پوست می‌­شود.

  1. کرم پودر لورآل

با بافت کرمی، مایع و سبک خود بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست پخش شده و پوششی یکدست و زیبا روی آن به وجود می‌آورد. وجود هیالورونیک اسید در فرمولاسیون کرم پودر لورال موجب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شده و از خشک شدن و ایجاد خستگی در آن جلوگیری می‌نماید. کرم پودر لورال در برابر آب و تعریق مقاوم است و با ماندگاری بالای خود بدون تغییر بر روی پوست باقی خواهد ماند. این کرم پودر فاقد چربی بوده، مانع براقیت بیش از حد پوست می‌شود و ظاهری مات و طبیعی به آن می‌بخشد.

کرم پودر لورال به واسطه دارا بودن تکنولوژی تنفس پوست در افزایش شادابی و طراوت پوست هم تاثیر مثبتی دارد. همچنین پوشانندگی بالا و کاملی دارد و همه تیرگی‌ها، التهابات و نواقص پوست را به خوبی کاور می‌کند. این محصول همه خطوط پوست را پر کرده و با عدم ماسیده شدن بر روی آن خیالتان را بابت زیبایی آرایشتان راحت می‌سازد.

  1. کرم پودر مک

اگر پوست شما ناهماهنگ، حساس و دارای لکه های زیادی باشد، بدون شک این محصول بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار نیز می باشد و تنها گزینه شما خواهد بود چرا که متخصاصان پوست و چشم پزشک آن را تایید کرده و برای این دست افراد بسیار مناسب است.

  1. کرم پودر میبلین
  2. کرم پودر دوسه

انواع کرم پودرهایی که برای پوست صورت استفاده می شود ، سنگین بوده و برای پوست اطراف چشم مناسب نیست بنابراین به منظور رفع پف ، تیرگی و چروک های ریز دور چشم بهتر است از کانسیلر استفاده شود. کرم پودر با کانسیلر دوسه ، دارای دو عملکرد کرم پودر و کانسیلر می باشد و مناسب برای افرادی است که خواهان چهره ای بدون عیب و نقص می باشند.

کرم پودر دارای بافت سبک ، نرم و طبیعی بوده و با ایجاد پوشش کنترل شده ، تمام معایب سطحی پوست را برطرف می نماید؛ به طور کامل حلقه‌ های تیره اطراف چشم را محو می‌کند ، همچنین ضد لک و چروک نیز می باشد. این کرم پودر دو کاره دوسه حاوی ضد آفتاب است و از پوست در برابر اشعه ها و رادیکال های خطرناک محافظت می کند. کرم پودر دوسه علاوه بر حفظ رطوبت پوست ، از انسداد منافذ پوست جلوگیری به عمل می آورد. این کرم پودر ضد آب نبوده و فاقد اسانس و عطر است به همین دلیل برای پوست های حساس بسیار ایده آل است و به خوبی با بافت پوست ترکیب می شود.

  1. کرم پودر فلورمار

چربی پوست از عواملی است که می تواند ظاهر آرایش را دگرگون کند. معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند بعد از چند ساعت در نواحی بینی و پیشانی دچار تجمع چربی و در نتیجه برق افتادن آرایششان می شوند. فرمولاسیون مات برای چنین مشکلاتی توسط تولید کنندگان لوازم آرایش ارائه شده تا بتواند در طولانی مدت آرایش را تا حد زیادی تثبیت کند. پودر های جاذب موجود در این کرم پودر ، تمام چربی پوست را به خود جذب کرده و به صورت ظاهری یکدست می بخشد. فرمولاسیون این کرم پودر حاوی ویتامین E نیز می باشد.

  1. کرم پودر استی لودر

اگر به دنبال میکاپ سبک و بدون احساس چربی بر روی صورت خود هستید یکی از بهترین کرم پودرهای سبک برای پوست های حساس، کرم پودر استی لودر خواهد بود. با یک بار استفاده کردن از آن مشتری دائم این کرم پودر خواهید شد.

اگر ژوست صورت شما به شدت چرب میشود و این برای آرایش کردنتان دردسر شده، این کرم پودر بهترین انتخاب ممکن خواهد بود چرا که فاقد چربی و روغن بوده و از روی پوست شما پاک نمی شود و احساس سبکی خواهید داشت.

  1. کرم پودر کلارنس

یکی دیگر از بهترین کرم پودر هایی که پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت دارد کرم پودر کلارنس است. ویژگی های بارز این کرم پودر مورد علاوه بر پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت، آبرسانی به پوست صورت و جلوگیری از پوسته پوسته شدن آرایش و همچنین رنگ بندی مات می باشد . این کرم پودر به دلیل داشتن میزان چربی بسیار پایین مناسب پوست های چرب است.

  1. کرم پودر مای

محصولات سری بلک دایموند مای، علاوه بر داشتن ظاهری شیک و زیبا، کیفیت بالایی نیز دارند. کرم پودر مات مای نیز این قائده مستثنی نیست. این کرم پودر با پوشش‌دهی بالا و جلوه نهایی مات، قادر به محو کردن جوش، جای جوش و لک است اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید، خرید کرم پودر مای را به شما توصیه می‌کنیم تا پوستی صاف و یکدست، بدون چربی اضافه و بدون برق داشته باشید.

  1. کرم پودر کالیستا

کرم پودر کالیستا، بافتی مات و بادوام بالا دارد و به لطف طیف رنگبندی وسیع، با اکثر پوست‌ها سازگار است و به خوبی قادر به پوشش جای جوش و لک می‌باشد. این کرم پودر، ماندگاری بالایی دارد و در تمام طول روز، ظاهری بدون نقص به چهره شما می‌بخشد. خبر خوب این است که کرم پودر کالیستا بافتی بسیار سبک دارد بنابراین می‌توانید به طور روزانه، بدون آسیب رسیدوقتی پوست شما از یک دونات چرب، براق تر است، پیدا کردن کرم پودر برای پوست چرب که بتواند میزان برق را کمتر و چربی پوست را کنترل کند، کار دشواری خواهد بود.

حتی اگر شما کرم پودر مناسب برای پوست چرب خود پیدا کنید، باز هم ممکن است به دلیل قیمت سنگین آن نتوانید آن را بخرید. امروز می خواهیم چند نمونه از بهترین کرم پودر های مناسب پوست چرب با رنج قیمت های متنوع به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین را برای پوست خود به ارمغان بیاورید. با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با ماندگاری بالا

کرم پودر مک studio fix

با کرم پودر مک مدل studio fix می توانید تا 24 ساعت پوستی صاف و بدون برق داشته باشید. کرم پودر مک بسیار سبک است اما در عین سبکی، ماندگاری بالا دارد و پوشش دهی نسبتاً خوبی را برای پوست شما فراهم می آورد که می توانید به واسطه آن، پوستی بدون عیب و ایراد داشته باشید. با استفاده از این کرم پودر جلوه نهایی پوست شما مات خواهد شد که این برای پوست چرب یک ویژگی خوب به شمار می‌رود.

ویژگی‌های کرم پودر SPF15 مک مدل Studio Fix:

  • دارای SPF15
  • پوشانندگی بالا
  • دارای بافت بسیار سبک
  • حذف چربی‌های پوست
  • جلوه نهایی مات
  • مناسب انواع پوست
  • نرم‌ کننده و لطیف کننده پوست

کرم پودر هدی بیوتی

این کرم پودر پوشش دهی بسیار بالایی دارد و برای کسانی که می خواهند یک زمینه بسیار عالی برای بقیه آرایش خود فراهم کنند بسیار عالی است. کرم پودر هدی بیوتی با داشتن کاور منحصر به فرد مناسب تمامی پوست‌‌ها است. همچنین می‌توان گفت کمتر کرم پودری در جهان توانایی رقابت با این محصول را دارد. این کرم پودر منحصر به فرد با داشتن نمای نهایی مات و طبیعی، باعث شده که در بین آرایشگرها بسیار محبوب شود. کرم پودر هدی بیوتی ماندگاری بسیار بالا یی دارد و حداقل ۱۵ ساعت روی صورت بدون هیچ نقص و مشکلی ثابت خواهد ماند. استفاده از کرم پودر هدی بیوتی سبب می شود به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد پوستی صاف و یک دست داشته باشید. این محصول با رنگ طبیعی و ماتی که دارد مانع از براق از شدن پوست و همچنین ماسیدگی بر روی پوست می‌شود.

ویژگی‌های کرم پودر هدی بیوتی:

  • پوشش بسیار بالا
  • نمای مات و طبیعی
  • ماندگاری 15ساعته
  • پیگمنت دهی بالا
  • فاقد پارابن
  • مناسب انواع پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ بزرگ

این کرم پودر علاوه بر این که بدون چربی oil-free است، ترکیب بی نقص آن، دارای پودرهای ابریشمی مانند سیلیکا هستند که همانند پخش کننده عمل می کند. بنابراین خطوط و منافذ بزرگ روی صورت را کوچک کرده و همچنین چربی پوست را که طی روز تولید می شود را به خود جذب می‌کنند. ظاهر نهایی آن مات است اما بسیار طبیعی است. میزان پوشش دهی آن بالا و تحت کنترل خود شما است. برای کاور بیشتر می توانید دو بار بزنید.

سخن پایانی

آشنایی با نوع پوست و انتخاب کرم پودر بر اساس آن تاثیر زیادی روی زیبایی و دوام آرایش شما دارد. ما در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از بهترین کرم پودرهای پوست چرب را به شما معرفی کنیم. در نهایت این شما هستید که باید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود بهترین کرم پودر را انتخاب کنید. در مورد استفاده از کرم پودر برای پوست چرب تجربه یا نظری دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربه یا نظرتان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر