اخبار همه جانبه

بک لینک pbn (پی بی ان) چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این خبر در رابطه با نحوه ساخت بک لینک pbn و همان بک لینک پی بی ان صحبت خواهد شد. بک لینک pbn و یا همان لینک‌سازی pbn (پی بی ان) یکی از متدهای لینک‌سازی می‌باشد که بسیار پر قدرت عمل می‌کند و این متد هم اکنون یکی از پر استفاده ترین متدهای لینک سازی محسوب می‌گردد. در ابتدا این متد یکی از متدهای کلاه سیاه در سئو شناخته می‌شد که با توجه به وجود چند صد متد pbn ، هم اکنون متدهایی از ساخت بک لینک pbn وجود دارند که بسیار طبیعی و ارگانیک ایجاد می‌گردند و در نتیجه نه تنها باعث جریمه شدن سایت نشده، بلکه باعث افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی مورد نظر شما خواهند شد. تیم سئوسل با اجرای متدهای مورداعتماد گوگل، به بهترین شکل ممکن اجرای لینک سازی Pbn سایت شما را بر عهده خواهند گرفت.

حوزه |شبکه |شبکه های اجتماعی

آیا بک لینک pbn همان لینک سازی انبوه می باشد؟

خیر به هیچ وجه ! لینک سازی انبوه به روشی گفته می‌شود که در آن به یکباره سایت شما دارای صدها بک لینک مختلف خواهد شد که این امر می‌تواند باعث پنالتی شدن سایت شما گردد. این در حالیست که متدهای قابل اجرا توسط تیم سئوسل بر پایه اصولی بودن لینک سازی انجام می گردد و تمامی سعی و تلاش همکاران، اجرای لینک سازی PBN با ریسک بسیار پایین است.

بک لینک پی بی ان (PBN) چگونه ایجاد می‌شود؟

در روش لینک سازی pbn ، سایت شما صاحب تعداد محدودی لینک از منابع معتبر و مورد اعتماد گوگل خواهد شد که این لینک‌های ساخته شده از طریق متدهایی خاص در لینک‌سازی تقویت می‌گردند. منابعی همچون سایت های خبری، مجله ای، وبلاگ های فعال و… که قدرت بسیار بالایی را در افزایش رتبه سایت شما خواهند داشت، جزو منابعی هستند که در لینک سازی پی بی ان از آن ها استفاده می گردد. در واقع در روش پی بی ان سایت شما توسط مجموعه‌ای به تعداد محدود و منطقی از انواع لینک‌های طبیعی (عموماً رپورتاژی) احاطه خواهد شد که تمامی این لینک‌ها بسیار قدرتمند بوده و باعث قدرت بخشیدن به سایت شما و در نتیجه افزایش رتبه سایت شما خواهند شد. قدرت اجرای بک لینک pbn چندین برابر بیشتر از خرید رپورتاژهای به ارزش چندین میلیون و به تعداد کم است. چرا که در این متد ما همواره از سایت های معتبر و قدرتمند در جهت لینک سازی استفاده  خواهیم کرد.

چگونه با خرید بک لینک pbn پنالتی نشویم؟

لینک سازی یک حیطه کاملاً تخصصی و مهم است که لازم است اجرای آن به افراد متخصص و با تجربه سپرده شود. به دلیل اهمیت لینک سازی پی بی ان (pbn)، اکیداً لازم است اجرای آن را به اهل فن این حوزه بسپارید. از این رو، تیم سئوسل با دارا بودن تجربیاتی طولانی در این زمینه، آماده ارائه خدمات لینک سازی pbn به شما کاربران گرامی می‌باشد.

پیشنیازهای خرید بک لینک پی بی ان (PBN)

لینک سازی PBN و دریافت بک لینک PBN از جمله لینک سازی های بسیار قدرتمند می‌باشد. به همین دلیل، لازم است پیش از ثبت سفارش، به پیشنیازهای اجرای PBN توجهات لازم را داشته باشید.

از تاسیس سایت شما حداقل ۳ ماه گذشته باشد.
لازم است تمامی فاکتورهای لینک سازی داخلی را رعایت و اجرا کرده باشید.
حتما پیش از خرید بک لینک pbn اقدام به لینک سازی در شبکه های اجتماعی و منابع معتبر کرده باشید.
محتوای سایت شما کاملاً یونیک، منحصربفرد و با کیفیت باشد.
رعایت اصول سئو و چگالی کلمه کلیدی در محتوا به طور کامل رعایت شده باشد.
عنوان محتوا با دقت و ظرافت حداکثری انتخاب و اعمال شده باشد.
پیش از اجرای لینک سازی pbn لازم است صفحه موردنظر شما توسط گوگل ایندکس شده باشد.
قالب سایت شما بهینه و دارای سرعت لود بالا باشد.
یک مقاله حداقل ۶۰۰ کاراکتری تهیه و آماده کرده باشید.
پس از اجرای لینک سازی پی بی ان جهت دریافت بک لینک PBN لازم است محتوای سایت و یا صفحه فرود خود را آپدیت نموده و همواره محتوای آن را به روزرسانی کرده و محتوای جدید و مفید به آن بیافزایید و یا محتوای نامناسب را حذف کنید.

بیشتر بخوانید: https://seocell.ir/pbn-backlinks[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نمایش بیشتر