اخبار استانیکسب و کار ایرانی

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تبریز – تبریزین بازاری

درباره ماشین لباسشویی پاکشوما در تبریز

بدون شک یکی از پرکاربرد ترین ساخته های بشر در سال های اخیر، ابداع ماشین لباسشویی بوده است. این وسیله با ورودش به زندگی انسان ها توانست یکی از پرمشقت ترین کارهای انسان یعنی شستشوی لباس را به یک عمل راحت تبدیل کند و این وظیفه را از دوش بشر بردارد. امروزه دیگر همه خانه ها دارای ماشین لباسشویی هستند و زندگی کردن بدون این وسیله کارآمد، بسیار سخت و دشوار است. زندگی دیگر مثل گذشته، سخت نیست و با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه هایی تولید شده اند که بسیاری از کارهای خانه را حتی بهتر از ما انجام می دهند. شستن و تمیز کردن لباس های کثیف همیشه یکی از دغدغه های انسان بوده است و همواره انسان را به مشکل وا می دارد. با ابداع ماشین لباسشویی و ورود این دستگاه به زندگی ما انسان ها، عمل شستشوی لباس نیز به یک وسیله الکتریکی سپرده شد و خیال انسان نیز از این بابت راحت شد.

 

ایران |برق |برنامه

نحوه کار ماشین لباسشویی در تبریز

این دستگاه ها با بهره گیری از سیستم پیچیده و تکنولوژی روز دنیا، به صورت تمام اتوماتیک می توانند عمل شسشتو را انجام دهند. تنها کاری که شما در مواجهه با این وسیله باید انجام دهید، این است که رخت و لباس های کثیف را داخل آن قرار می دهید، مایع مخصوص شستشو را درون محفظه مشخص شده می ریزید، ماشین را با استفاده از دکمه های تعبیه شده در آن، تنظیم می کنید و دکمه شروع را می زنید. همین که دکمه را فشار دادید، فرایند شستشو با توجه به برنامه تعیین شده از سوی شما آغاز می گردد و ماشین لباسشویی کار خود را انجام می دهد. امروزه با ورود این ماشین های تمام اتومات به زندگی، شستشوی لباس ها به یک کار راحت تبدیل شده است و دیگر نگران این نیستیم که لباس هایمان کثیف بماند. با پیشرفت علم، ماشین لباسشویی ها نیز در مسیر پیشرفت قدم گذاشته اند؛ به طوری که امروزه برخی از این ماشین ها با هوش مصنوعی کار می کنند. به مرور زمان، برند های مختلفی برای تولید ماشین لباسشویی در سراسر دنیا به وجود آمده اند و روزانه مدل های مختلفی از این وسیله وارد بازار می شود. یکی از بزرگترین برند های تولید ماشین لباسشویی در ایران، برند «پاکشوما» است که توانسته بخش بزرگی از بازار خرید و فروش ماشین لباسشویی را در ایران در اختیار بگیرد. این شرکت با تولید ماشین لباسشویی در انواع و مدل های مختلف، به یکی از محبوب ترین برند ها در کشورمان تبدیل شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما

همانطور که اشاره شد، برند پاکشوما در تبریز با تولید انواع مختلف ماشین لباسشویی در تبریز، توانسته به برند محبوب و پرفروشی در این زمینه تبدیل شود. این برند با در ساخت و تولید ماشین لباسشویی ها از تکنولوژی روز دنیا و تکنیک های خاص برای طراحی این وسیله، استفاده می کند و به همین دلیل است که امروزه بیشتر خانواده های تبریزی، ماشین لباسشویی های پاکشوما را به نمونه های خارجی ترجیح می دهند.

این ماشین ها نسبت به محصولات خارجی، قیمت پایین تری نیز دارند و البته شاید سیستم بهتری هم داشته باشند. این دستگاه ها از سیستم پیچیده ای بهره می برند که از بخش های مختلف داخلی و خارجی تشکیل شده اند و به هم وصل هستند. اگر به داخل سیستم ماشین لباسشویی نگاهی بیاندازیم، میبینیم که از قطعات ریز و درشتی شکل گرفته است و این قطعات به وسیله دیگر قطعه ها با هم مرتبط هستند.

همه این قطعه ها از کامپیوتر مرکزی این دستگاه فرمان می گیرند و به واسطه برنامه تعیین شده برای آن، عمل می کنند. این برنامه را ما از طریق دکمه های تعبیه شده در بخش جلویی ماشین لباسشویی، تعیین می کنیم. به دلیل اینکه همه قطعات ماشین لباسشویی با هم مرتبط هستند و همواره به هم فرمان هایی ارسال می کنند، ممکن است در بخشی از این فرایند مشکلی برای یک بخش پیش بیاید و بخش های دیگر را نیز مختل کند. وسایل خانه به دلیل استفاده زیاد ما از آنها همواره در معرض آسیب دیدگی هستند و زود زود خراب می شوند. ماشین لباسشویی نیز از آن دسته لوازمی است که در خانه، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و از وسایل پرکاربرد در خانه است. به همین دلیل، خرابی در ماشین لباسشویی امری است که زیاد اتفاق می افتد.

می توان با رعایت نکات ایمنی و نگهداری صحیح از این وسیله، فاصله خراب شدن های آن را افزایش داد و استفاده مفیدتری از این وسیله برد. بسیاری از لوازم خانگی به دلیل تماس مستقیم با جریان برق که در بلندمدت یک جریان مخرب است، همواره دچار خرابی در بخش های الکتریکی می شوند. ماشین لباسشویی نیز به دلیل استفاده از برق، در معرض خرابی قرار دارد و انواع ایرادات برای بخش های مختلف آن پیش می آید. البته همانطور که گفتیم این وسیله از اجزای زیادی تشکیل می شود و ممکن است خرابی های متعددی در آنها اتفاق بیافتد. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از خرابی در ماشین لباسشویی، بررسی همه قطعات آن به صورت مستمر است؛ این کار باعث می شود تا هر مشکل کوچک در قطعات شناسایی شود و سریعا حل گردد تا به مشکل بزرگ تبدیل نشود.

قطعات اصلی ماشین لباسشویی پاکشوما

  • موتور ماشین لباسشویی
  • مخزن شستشو
  • تایمر
  • پمپ تخلیه (واتر پمپ)
  • ترموستات ماشین لباسشویی
  • المنت (هیتر)
  • هیدرو استات
  • تسمه ماشین لباسشویی
  • پولی ماشین لباسشویی
  • کاسه نمد ماشین لباسشویی
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
  • شیر ورود آب
  • میکروسوییچ
  • میکروسوئیچ مغناطیسی درب (اینترلاک)
  • لامپ خبر (چراغ روشن/خاموش)
  • کلید خاموش / روشن ماشین لباسشویی

دلایل خرابی ماشین لباسشویی پاکشوما و تعمیر آن در تبریز

ماشین لباسشویی ها به دلیل اینکه از سیستم پیشرفته ای بهره می برند و قطعات زیادی در آن تعبیه شده است. این وسیله هم مانند دیگر وسایل خانه، اگر استفاده درستی از آن نشود و نکات ایمنی در رابطه با آن رعایت نشود، ممکن است خرابی های متعددی در آن رخ دهد و مشکلات زیادی به بار آورد. برخی از رایج ترین مشکلات در ماشین لباسشویی، عدم تمیز کردن کامل رخت و لباس، تخلیه نشدن کامل آب محفظه شستشو، خشک نکردن لباس ها، گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی، لرزش بیش از حد این وسیله را می توان نام برد. برخی از این مشکلات نتیجه استفاده غلط از این دستگاه است و برخی ایرادها علل دیگری مانند استهلاک بالای قطعات در پی استفاده زیاد، دارند. بنابراین باید گفت خراب شدن ماشین لباسشویی از اتفاقاتی است که شاید نتوان از آن فرار کرد و روزی بالاخره رخ می دهد. پس باید به دنبال راه چاره باشید؛ این راه چاره، سپردن این مشکلات به یک تعمیرکار حرفه ای است. برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تبریز یک تعمیرکار حرفه ای باید تمامی قطعات ماشین لباسشویی را مو به مو بلد باشد و منشا هر مشکلی که در این وسیله رخ می دهد را سریعا شناسایی کند. با سپردن کار تعمیر ماشین لباسشویی به یک فرد متخصص و مجرب، خیال ما نیز راحت خواهد بود و از تعمیر دقیق وسیله خود اطمینان خواهیم داشت.

ایران |برق |برنامه

 

معرفی سایت تبریزین بازاری در زمینه تعمیرات

سایت تبریزین بازاری به نشانی  tabrizinbazari.com با بیش از چندین سال فعالیت در زمینه انجام تمامی خدمات تعمیری در شهر تبریز هم اکنون آمادگی دارد در زمینه تعمیر یخچال در تبریز نیز خدمات خود را ارائه دهند.

نمایش بیشتر