اقتصادیکسب و کار ایرانی

خرید بیت کوین از صرافی آنلاین با کارمزد کم

مسئله کارمزد، همواره یکی از فاکتورهای مهم برای سرمایه گذاران بوده است. هیچ سرمایه گذاری دوست ندارد که بخش زیادی از دارایی خود را صرف پرداخت کارمزد کند و به همین خاطر، کارگزاری هایی که کارمزد کمتری دارند معمولا بیشتر مورد اقبال سرمایه گذاران قرار می گیرند. در صرافی آنلاین نیز، کارمزد یکی از مسائل مهمی است که باید با دقت و با توجه به سیاست های داخلی صرافی تعیین شود. از این رو، کسانی که به خرید بیت کوین علاقه مند هستند، معمولا به دنبال یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال با کارمزد کم می گردند. البته که کارمزد تنها فاکتور شایان توجه نمی باشد و عوامل دیگری نظیر امنیت و سرعت، تجربه کاربری و کیفیت خدمات صرافی نیز حائز اهمیت هستند.

سرمایه گذاران مختلف با توجه به اولویت های خود، به سراغ کارگزاری ها و دارایی های متفاوتی می روند. با این حال، کارمزد برای عموم سرمایه گذارها اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر، یک صرافی آنلاین باید به آن توجه ویژه ای بکند. در این مقاله به بررسی کارمزد خرید بیت کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال می پردازیم و سپس خرید این ارز دیجیتال را آموزش می دهیم.

آموزش |آموزش ارز دیجیتال |آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد

کدام صرافی آنلاین کارمزد کمی دارد؟

تعداد صرافی های آنلاین داخلی و خارجی که امکان خرید ارز دیجیتال را به شما می دهند بسیار زیاد است. البته که اکثر صرافی های خارجی از نظر قانونی مانع فعالیت کاربران ایرانی می شوند. با این حال، تمامی صرافی های آنلاین ایرانی این امکان را برای شما فراهم می کنند که خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بدون دردسر انجام دهید. یکی از تفاوت های موجود میان این صرافی ها، میزان کارمزد است. یک صرافی آنلاین معمولا زیر 0.5% کارمزد می گیرد اما مواردی هم وجود دارند که کارمزد بیشتری را از شما کسر می کنند. هر چقدر که میزان کارمزد به 0 نزدیک تر باشد، تمایل سرمایه گذار به فعالیت در یک صرافی آنلاین بیشتر می شود.

صرافی آنلاین بیت ایمن، یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است که برای خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها کارمزد کمی می گیرد. کارمزد این صرافی حدود 0.2% است و به طور کلی به سطح کاربری بستگی دارد. شما می توانید با ارتقای سطح کاربری خود در این صرافی آنلاین، سفارش خرید ارز دیجیتال را با کارمزد کمتری ثبت کنید. در کنار کارمزد، مسائل دیگری هم باید مورد بررسی قرار بگیرند که در بخش بعد به آن ها می پردازیم.

آموزش |آموزش ارز دیجیتال |آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد

خرید بیت کوین از صرافی آنلاین

در ابتدای مقاله گفتیم که برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از صرافی آنلاین، باید به میزان کارمزد و مواردی نظیر سرعت و امنیت توجه کنید. اکنون فاکتورهای دیگری که برای خرید ارز دیجیتال از صرافی اهمیت دارند را هم در قالب یک لیست به شما می گوییم. در فهرست زیر، به چند مورد از فاکتورهای مهم یک صرافی آنلاین اشاره می کنیم:

  • میزان کارمزد برای خرید ارز دیجیتال و فروش ارز دیجیتال
  • سهولت ثبت نام و احراز هویت برای کاربران
  • پشتیبانی از شبکه های واریز و برداشت آنی
  • عمق بازار
  • پشتیبانی آنلاین 24 ساعته
  • کم بودن فاصله بین صف های خرید و فروش ارز دیجیتال

پیش از خرید بیت کوین یا رمز ارزهای دیگر در یک صرافی آنلاین، بهتر است که فاکتورهای فوق را بررسی کنید. اینگونه می توانید سرمایه گذاری بهتری انجام دهید و تجربه بهتری از فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال به دست آورید. از طرفی می توانید با فعالیت همزمان در چند صرافی آنلاین، کیفیت خدمات آن ها را مقایسه کنید و در نهایت تصمیم به انتخاب بگیرید. در بخش بعد نیز، خرید بیت کوین را یاد خواهید گرفت و می توانید برای شروع سرمایه گذاری خود روی این ارز دیجیتال اقدام کنید.

آموزش |آموزش ارز دیجیتال |آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

خرید ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزها مراحل مشابهی دارند. بنابراین با یادگیری خرید بیت کوین به سادگی می توانید خرید سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم، شیبا و دوج کوین را هم انجام دهید. مراحلی که برای خرید این ارزها طی می کنید کوتاه و ساده هستند و وقت زیادی از شما نمی گیرند. این مراحل با ثبت نام در صرافی آنلاین آغاز می شوند و به شرح ذیل می باشند:

  1. تکمیل عضویت در صرافی آنلاین مورد نظر با انجام ثبت نام و احراز هویت
  2. شارژ حساب کاربری با واریز تومان در صفحه کیف پول
  3. انتخاب روش خرید در صفحه خرید و فروش بیت کوین
  4. تعیین مقادیر خواسته شده و ثبت سفارش خرید

اکنون می بینید که خرید ارز دیجیتال ساده تر از چیزی است که فکر می کردید. تنها باید چهار مرحله را طی کنید تا سرمایه گذاری شما روی بیت کوین یا بقیه ارزهای دیجیتال آغاز شود. بخش راهنمای استفاده و پشتیبانی صرافی آنلاین نیز، در مسیر سرمایه گذاری به شما کمک خواهد کرد. پس می توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید از پشتیبانی کمک بگیرید تا مراحل مختلف ثبت نام و معامله گری خود را انجام دهید. بخش پشتیبانی در روزهای تعطیل رسمی هم پاسخگوی شما خواهد بود تا بتوانید پاسخ سوالات خود را بگیرید و مشکلات احتمالی را رفع کنید.

نمایش بیشتر